וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל גייטס: כמה זמן יקח לאנושות להירפא מהקורונה?

רועי ברק

18.3.2020 / 21:31

בראיון אמר מייסד מיקרוסופט: "חשוב ללכת עם גישת ה'לסגור הכול' בתוך הקהילות כדי שאחוזי ההידבקות יפחתו משמעותית כך שנוכל לחזור בהקדם לחיים נורמליים". לאחרונה התחייב גייטס להעביר 100 מיליון דולר להתמודדות עם נגיף הקורונה

ביל גייטס. AP
"להתחיל להחזיר את הגלגל אחורה". ביל גייטס/AP

ביל גייטס, שפרש בימים האחרונים מדירקטוריון מיקרוסופט כדי להקדיש את זמנו לפילנתרופיה אומר בראיון גולשים באתר Reddit כי חיסול הנגיף עלול להימשך 10 שבועות - אם הדברים יתנהלו כמו שצריך.

"אם המדינות יעשו עבודה טובה בכל הנוגע לבדיקות ולהטלת הסגרים, אז בתוך 6-10 שבועות הם צריכים לראות מעט מאוד מקרי הידבקות ולהיות מסוגלים לפתוח חיסון ולהתחיל להחזיר את הגלגל אחורה", אמר.

גייטס התייחס להשלכות החברתיות והכלכליות של התפשטות המגפה ולהבדלים שבו מתמודדים איתן המדינות המפותחות והמתפתחות. "אני דואג לכל הנזק הכלכלי", אמר גייטס "אבל מצבן של המדינות המתפתחות שאינן יכולות לבצע בצורה טובה את ההפרדה החברתית, חמור מזה של המדינות העשירות. כך גם לגבי האמצעים הרפואיים שעומדים לרשותן".

גייטס דיבר על הצורך של בני האדם להישאר רגועים למרות שמדובר באירוע שטרם ראינו כמותו. "חשוב ללכת עם גישת ה'לסגור הכול' בתוך הקהילות כדי שאחוזי ההידבקות יפחתו משמעותית כך שנוכל לחזור בהקדם לחיים נורמליים", אמר.

"ההשפעה הכלכלית של 'הכיבוי הכללי' של המשק תהיה גדולה מאד, אבל אם זה ייעשה בצורה טובה, בסופו של דבר אנחנו נוכל להתחיל מחדש", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully