וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חישבנו לכם: התואר המבוקש שיקפיץ אתכם אל קריירה מרתקת

בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

17.6.2020 / 7:56

אתם תחשפו למגוון רחב של תחומים ויעמדו בפניכם שפע של אפשרויות. תואר בחשבונאות במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט יפתח לכם דלתות רבות בשוק התעסוקה כיועצים עסקיים, אנליסטים, מנהלי סיכונים, מפקחים, יועצי השקעות ועוד. מהם היתרונות של מסלול הלימודים?

צילום: עידו שחם, עריכת וידאו: דפי מקל

העולם שלנו מורכב ממספרים. ממש כמו בסרט הקלאסי מטריקס, כשהגיבור ניאו מגיע להארה ורואה כיצד מורכבת מערכת ההפעלה העולמית, כך גם מי שעוסק במספרים מבין אותה. לא משנה באיזה תחום מדובר - תיירות, ספורט, רכב, אופנה ועוד, המספרים מספרים את הסיפור. הכלכלה היא המנוע של העולם ולכן הדרישה למנהלי כספים, מומחה מיסוי, יועצי השקעות ומימון ורואי חשבון רק הולכת וגוברת. מגמה זו הביאה לעלייה בביקוש ללימודי חשבונאות - הבסיס של העולם הפיננסי. לימודי חשבונאות מנתבים אתכם אל קריירה מבטיחה ויציבה בתחום שרק הולך ומתפתח והתואר פותח לכם דלתות רבות.

לכאורה עולם המספרים נחשב לאפור ולמשעמם, בפועל מדובר באחד המקצועות המרתקים, המשפיעים והמבוקשים שיש. שוק העבודה משווע לבוגרי תואר בחשבונאות וכמובן שכשההיצע נמוך הדרישה גבוהה. אתם יכולים לצאת לקריירה של אנליסטים, מנהלי סיכונים, מפקחים, יועצי השקעות, רואי חשבון ועוד.

מהנתונים שפרסמה מועצת רואי החשבון בחודש אוקטובר 2019 עולה שלבחינה בחשבונאות פיננסית באביב אותה שנה ניגשו 816 נבחנים ונבחנות, ומתוכם עברו 51%. הקושי לעבור את בחינות ההסמכה השונות בתחום מרתיעות סטודנטים רבים לפנות ללימודי החשבונאות, לכן כשבוחרים לפנות ללימודים בתחום חשוב לבחור במוסד אקדמי מוכר, מנוסה ואיכותי.

"המרצים שליוו אותי מהרגע הראשון ללימודים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט הם חלק מההצלחה שלי", מספר ניסים דניאל, רו"ח - מנהל באשכול הייטק בפירמת PwC Israel. בית הספר לחשבונאות של המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט הוא מהמוסדות האקדמיים שמתגאה באחוז סטודנטים גבוה העובר את בחינות מועצת רואי החשבון. ייחודו בתכנית לימודים ממוקדת ומעמיקה בחשבונאות, שמקנה לסטודנטים ידע תיאורטי ופרקטי ברמה גבוהה, תוך הענקת כלים מעשיים לניתוח וחשיבה ביקורתית. בעולם של מספרים מדויקים, הבחירה במוסד האקדמי שיכשיר אתכם בתחום החשבונאות חייבת להיות מדויקת.

בואו ללמוד חשבונאות ברמה הגבוה ביותר ולהשתלב במהירות בשוק העבודה

סטודנט מול מחשב. ShutterStock
אתם יכולים לצאת לקריירה של אנליסטים, מנהלי סיכונים, מפקחים, יועצי השקעות, רואי חשבון ועוד/ShutterStock

היתרונות שתיהנו מהם במהלך הלימודים

ניהול פיננסי טומן בחובו ידע רב בתחומים שונים, כך שלצד הבסיס הדרוש לפרקטיקה המקצועית, יש חובה בידע תיאורטי רחב בנושאים דוגמת מימון, כלכלה, מסים, חוק ומשפט, ניהול ויזמות ועוד. ככלכלנים לעתיד תתוודעו במהלך הלימודים לחשיבות שיש לחשבונאות בתחומים כה רבים, לכן התמקדות בלימודי חשבונאות מהווה יתרון משמעותי לבוגרי התואר עם כניסתם לעולם העסקים. המיקוד מאפשר העמקה בפרקטיקה המקצועית, הכנה אינטנסיבית לבחינות התובעניות של מועצת רואי חשבון וחניכה אישית לכל אחד מהסטודנטים. 97% מבוגרי החוג משתלבים בעבודה מיד עם תום הלימודים ולמרכז האקדמי שיתוף פעולה עם משרדי רואי החשבון המובילים בארץ, שמאפשר לבוגרים להשתלב במקומות עבודה כגון PWC ,BDO, DELOITTE ו-KPMG.

שיתוף הפעולה של המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט עם משרד רואי חשבון BDO, המדורג כפירמה השנייה בגודלה בארץ ובין חמש הפירמות הגדולות בעולם, יאפשר לכם להמשיך ישירות להתמחות ובהמשך להתקדם לתפקידים נחשקים בעולם הפיננסים הישראלי.

כסטודנטים אתם לא רק לומדים אלא גם עובדים ומסלול הלימודים הנפרש על פני שלוש שנים וחצי (עבור סטודנטים המתחילים את לימודיהם החל מתשפ"א) מאפשר לכם ללמוד במשך שלושה ימים בשבוע. כדי להקל עליכם בהמשך הדרך, מאפשר המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט ללמוד בקורס "המערכת החשבונאית" שבו תקבלו כלים ראשוניים ללימודי החשבונאות גם ללא רקע מוקדם בתחום. הקורס, שנלמד אך ורק בסמסטר א' של שנה א' יכול לסייע לכם להשיג בסיס מוצק להמשך.

בנוסף, התכנית מעניקה לכם פטור ממרבית הבחינות של מועצת רואי חשבון הנדרשות לצורך קבלת רישיון רואה חשבון, ומכינה אתכם לשתי הבחינות האחרונות והחשובות ביותר.

ויש גם אקסטרה: אווירה סטודנטיאלית ופעילות חברתית. הקשר עם סגל המרצים הוא פתוח ומפרה והם מלווים את הסטודנטים - אתכם, כמובן - יד ביד עד להצלחה. בראש בית הספר לחשבונאות עומד ד"ר רוני לזר, מרצה בכיר ודמות מוערכת ופעילה בעולם האקדמי והפיננסי בישראל וסגל המרצים כולל רואי חשבון בכירים, משפטנים ואנשי מקצוע בולטים בתחומים שונים.

בנוסף, המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט מעניק סיוע במציאת התמחות ולרשות הסטודנטים עומדת היחידה להכוון תעסוקתי והשמה לקריירה המסייע להם גם במציאת סטאז'. היחידה סייעה למעל 90% מהסטודנטים המתאימים למצוא התמחות.

מסלול הלימודים שמעניק כלים תיאורטיים ומעשיים, יחד עם סגל מרצים מעולה ושיתוף פעולה של המרכז האקדמי עם משרדי רואי החשבון, מהמובילים בארץ, המאפשר לבוגרים להשתלב בהם, מהווים קרש קפיצה לקריירה מבטיחה.

רוצים ללמוד חשבונאות ברמה הגבוהה ביותר? במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט מחכים לכם

בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully