וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנות מהבית: מעכשיו תשלמו בוואלה שופס עם bit והמשלוח חינם

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

19.3.2020 / 14:10

מהפכת התשלומים הדיגיטליים מתעצמת בימים אלו ומעכשיו קל, נוח ופשוט יותר לעשות שופינג אונליין, כשהמזמינים עם bit מוואלה שופס ייהנו מהטבה בלעדית: משלוח חינם

שופינג אונליין באמצעות סמארטפון. ShutterStock
כשאפליקציית התשלומים הגדולה בישראל פוגשת את אתר הקניות הגדול בישראל – אתם חוסכים כסף וזמן/ShutterStock

בימים אלה קניות אונליין הן הדרך לרכוש מוצרים שונים בלי לצאת מהבית. אתם עורכים השוואת מחירים, נחשפים למאות פריטים שונים וקונים מה שאתם רוצים. הרבה פעמים אתם מוצאים דילים טובים ברשת, אבל ברגע הרכישה מתעדכנים גם דמי המשלוח והמחיר הופך לקצת פחות אטרקטיבי. ובכן, זה הולך להשתנות כי מעכשיו תוכלו לשלם עם bit באתר או באפליקציית וואלה שופס, בקלות ובנוחות, ולקבל את המוצרים עד הבית. לרגל שיתוף הפעולה תיהנו מהטבה מיוחדת - משלוח חינם למשלמים עם bit בוואלה שופס בכפוף לתקנון המבצע. אם מתחשבים בזה שאמזון ביטלה את המשלוחים חינם לישראל - ההטבה אפילו יותר קורצת.

בעידן הדיגיטלי שם המשחק הוא קלות ונוחות אבל גם חיסכון, וכשאפליקציית התשלומים הגדולה בישראל פוגשת את אתר הקניות הגדול בישראל - אתם חוסכים כסף וזמן.

זוג עושה שופינג אונליין. ShutterStock
מעכשיו תוכלו לשלם עם bit באתר או באפליקציית וואלה שופס, בקלות ובנוחות ולקבל את המוצרים עד הבית/ShutterStock

שיתוף פעולה שכולם מרוויחים בו - בעיקר אתם

מגוון אדיר של מוצרים: שיתוף הפעולה עם וואלה שופס פותח בפניכם אפשרות לרכוש בנוחות מאתר, שבו נמכרים למעלה מ-30 אלף מוצרים שונים ב-32 קטגוריות שונות, כך שתוכלו למצוא באתר כמעט כל דבר שתחפצו - מצעצועים וחיתולים, מקפיאים, שואבי אבק ועוד. הכול באתר ישראלי אחד גדול, מאובטח ואמין שמאפשר קנייה בטוחה יותר של עשרות אלפי מוצרים שכולם מייבוא סדיר ועברו תקינה ישראלית, זמן אספקה קצר של כמה ימי עסקים בלבד, חיסכון במסים ותשלום קל ומהיר באמצעות שירות אפליקציית bit שפתוחה לכולם.

מכיוון שכל בעל חשבון וכרטיס אשראי יכול להוריד את bit לסמארפטון שלו ובאופן מהיר וקל להעביר או לקבל כסף לחשבון, מרשימת אנשי הקשר במכשיר - השימוש קל ונוח ממש כמו לשלוח סמס. קנייה נעימה.

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully