וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תעשו כסף בזמן משבר הקורונה? המדריך למכירה סטרילית מהבית

בשיתוף יד2, בשיתוף יד2

25.3.2020 / 8:45

כשיש מגבלות לצאת מהבית לקניות ורוב בתי העסק סגורים, זה בדיוק הזמן להתחיל למכור חפצים ומוצרים בשיטה הכי בטוחה: דרך יד2. איך? ככה תעשו זאת נכון

בשבועות האחרונים אתם בבית, אבל זה לא אומר שאי אפשר לנצל את הזמן כדי להשיג הכנסה צדדית. איך? יד2. בגדול, זאת הדרך הבטוחה ביותר בימי הקורונה למכור חפצים או מוצרים ולהכניס כסף לחשבון. יד2 עם כל הפרטים במדריך הקצר ל"מכירה סטרילית בימי קורונה":

שומרים מרחק וקונים אחד מהשני: כשהכול סגור, הדרך היחידה לקנות מוצרים ופריטים שונים היא אחד מהשני - ויש לא מעט מוצרים שיכולים לשמש אחרים ותוכלו לקבל עליהם תמורה נאה. כאן אתם נכנסים לתמונה.

מחזיקים מכונת קפה שאתם לא משתמשים בה? אופניים שממילא קטנים על הילדים? מסך מחשב ששכחתם להיפטר ממנו כשקניתם מחשב חדש? מפרסמים ביד2, נותנים לאחרים ליהנות מהמוצרים ומקבלים כסף.

בימים כאלה, משאירים את המזומנים בצד: חברים, אלה ממש לא ימים למשש בהם כסף. מה כן? לאשר קבלת כסף בעברה מאפליקציית תשלומים זה תמיד נעים. תמכרו דרך יד2, תקבלו תשלום דרך הנייד וזה הכול - סטרילי, בטוח ובלי סיכון.

זוג גולש באינטרנט באמצעות לפטופ. ShutterStock
מחזיקים מכונת קפה שאתם לא משתמשים בה? מסך מחשב ששכחתם להיפטר ממנו כשקניתם מחשב חדש? מפרסמים ביד2 ומוכרים/ShutterStock

תמכור! תמכור! מכירים את הכלל "אם יש מי שמוכר, יש מי שקונה". תתחילו ליישם. ייתכן שתתפשרו על מוצרים מסוימים ותמכרו אותם במחיר נמוך יותר ממה שהייתם גובים בימים רגילים - אז מה? גם ככה אלה דברים שאפשר לוותר עליהם וכל שקל שתכניסו הוא שקל שלא היה לכם קודם.

זאת ההזדמנות להיפטר ממוצרי חשמל שאינם בשימוש, בגדים ישנים, גאדג'טים מיותרים, רהיטים שסתם תופסים מקום או צעצועים שהילדים כבר לא משחקים בהם.

נגעת נסעת: בדרך כלל כשקונים מוצרי יד שנייה בודקים קודם את טיב הסחורה, רואים אם המוצר תקין וכמובן שואלים שאלות אם צריכים מידע נוסף. כיום הטכנולוגיה פותרת את הבעיה. איך? ווידאו צ'ט. מראים את המוצרים או הפריטים וזה הכול.

זה מחכה לך בחוץ: ומה לגבי האיסוף? קובעים יום ושעה - מניחים מחוץ לדלת, מוודאים תוך כדי שיחה שהקונה הוא זה שלוקח את המוצר או הפריט - והנה לכם מכירה ללא מגע יד אדם.

בלי לחיצת יד: נכון שחלק מהקסם של המכירה הוא לפגוש את הקונה, להסביר לו קצת על המוצר או הפריט, לדעת מי האיש או האישה שישתמשו במה ששימש אתכם זמן רב. ובכן, בימים אל מספיק לשלוח אימוג'י של לחיצת יד. בהצלחה!

למכירה ביד2 הקליקו כאן

בשיתוף יד2, בשיתוף יד2
  • עוד באותו נושא:
  • יד2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully