וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארים בבית? עכשיו הזמן לעשות סדר ולהרוויח קצת כסף

בשיתוף יד2, בשיתוף יד2

25.3.2020 / 8:58

משבר הקורונה הוא הזדמנות מעולה להיפטר מפריטים, רהיטים ומוצרים שאין בהם צורך ולהפוך אותם להכנסה צדדית דרך מכירה ביד2. למה כדאי למכור דווקא עכשיו? מצאנו לכם כמה סיבות טובות

המצב חל"ת
כשחל"ת הופכת לתשובה ל"מה שלומך?" כדאי לעשות כסף ממה שאפשר - כולל חפצים מיותרים או מוצרים שאינם בשימוש בבית.

כי יש מי שיקנה
זה מאוד פשוט: החנויות סגורות ואנשים צריכים כל מיני דברים שעכשיו אי אפשר להשיג. אז מה הם עושים? נכנסים לאינטרנט ומחפשים מוצרים ואביזרים שיעזרו להם להפוך את השהות בבית לנעימה יותר.

יש לכם מכונת קפה ישנה שלא הספקתם לתת? מי שרגיל לשתות בקפה השכונתי ישמח לקנות מכם. נזכרתם בקונסולת משחקים שלא בשימוש כי קניתם חדשה? יש הורים שירצו אותה כדי שהילדים יהיו מרוצים. אתם צופים בטלוויזיה שבחדר השינה לעתים נדירות? הרבה ישמחו לשלם לכם תמורתה. בקיצור, הפריטים שאין לכם צורך בהם יכולים להיות "זהב" לאחרים, כל מה שצריך זה רק לפרסם ולמכור.

כי בכל זאת פסח מתקרב
כן, רוח החג בכל זאת מנשבת. אתם בבית, יש לכם זמן - אז תתחילו למיין. פסח מסמל תחושה של התחדשות ורעננות וזאת סיבה מספיק טובה להתחיל לרכז רשימה של פריטים וחפצים שכדאי להיפטר מהם - ועל הדרך להרוויח עליהם כסף.

אמא לפעוטה עובדת מהבית. ShutterStock
החנויות סגורות ואנשים צריכים כל מיני דברים שעכשיו אין להשיג/ShutterStock

כי זאת יופי של דרך להעסיק את עצמכם
בכל יום אתם מנסים להיות יצירתיים ולהעסיק את עצמכם בבית ולמי שיש ילדים המשימה אפילו מאתגרת יותר. אז בין העבודה מרחוק ללמידה מרחוק, בין הבישולים לבינג' סדרות, הנה לכם עוד דרך טובה להכניס קצת אקשן לחיים. מכירה ביד2 תכניס לכם עניין במהלך היום ואינטראקציה עם אנשים, היא תדרבן אתכם לעשות סדר בבית ולמצוא עוד פריטים שאפשר לעשות מהם כסף.

כי זאת הדרך הכי בטוחה
מכירה ביד2 היא הדרך הכי סטרילית ובטוחה שיש - מראים את המוצר ברשת, סוגרים בטלפון את העסקה, מקבלים תשלום דרך אפליקציית תשלומים או העברה לחשבון. הקונה מזמין חברת שליחויות כדי שתעביר לו את המוצר וכל מה שעליכם לעשות הוא לוודא שהשליח הוא זה שלוקח את הפריט שתשאירו מחוץ לדלת.

זהו. אה, ובמקום ללחוץ יד שולחים אימוג'י לקונה. יש יותר בטוח מזה? כנראה שלא. שמחנו לעזור!

למכירה באתר יד2 הקליקו כאן

בשיתוף יד2, בשיתוף יד2
  • עוד באותו נושא:
  • יד2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully