וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאות פניות של שכירים בחל"ת מבקשים להירשם לתוכנית יזמות עסקית"

25.3.2020 / 11:57

התקופה הקשה מחייבת אנשים שפוטרו או הוצאו לחל"ת בפתרונות חלופיים. עמותת "יוזמות עתיד" מספקת תוכנית ליווי ללא תשלום לאלה שרוצים לצאת לדרך עצמאית: "מזמינים את כולם ליהנות בחינם מהסדנאות"

בשבוע האחרות התקבלו מאות פניות דרך הפייסבוק והאתר האינטרנט של עמותת "יוזמות עתיד", משכירים שיצאו לחל"ת ורוצים להירשם לתוכנית הליווי של העמותה, המסייעת להקמה ופיתוח של עסקים קטנים.

מנכלית עמותת יוזמות עתיד יעל עובדיה. עמותת יוזמות עתיד,
יעל עובדיה, מנכ"לית עמותת "יוזמות עתיד"/עמותת יוזמות עתיד

המצב הכלכלי מחייב שינוי. העמותה מייצרת עבור היזמים פלטפורמה מקיפה של כלים מקצועיים ופרקטיים, מיומנויות ומימון כדי להקים, לפתח ולנהל עסק עצמאי מצליח ולצאת לעצמאות כלכלית. תכנית הליווי של העמותה ניתנת ללא תשלום, מבוססת על אנשי מקצוע ולמעלה מ-500 מנטורים מתנדבים מומחים לעסקים בכל הארץ.

מנכ"לית העמותה יעל עובדיה מספרת: "בגלל משבר הקורונה נאלצנו להעביר את כל התוכניות שלנו ברחבי הארץ ללימוד מקוון. בנוסף, פתחנו קתדרה לסדנאות לכל 4,000 היזמים והיזמיות שסיימו את התוכנית. את הסדנאות מעבירים בהתנדבות מנטורים עסקיים של העמותה, כאשר תוכן הסדנאות הותאם להתנהלות עסקית בזמן משבר ותכנון העתיד העסקי ליום שאחרי. אנחנו מזמינים את כל העצמאים בישראל ליהנות ללא תשלום מהסדנאות, ביניהן חשיבה מחוץ לקופסה, ניתוח מתחרים בשוק משתנה, וואטסאפ לעסקים, צילום בסמארטפון לעסקים ומערכת היחסים שלנו עם הכסף בשעת משבר ועוד".

seperator

עמותת "יוזמות עתיד" פועלת עבור שינוי מצבם הכלכלי של נשים וגברים מרקע כלכלי מורכב השואפות להגיע רחוק יותר עבור עצמן, ילדיהן ומשפחותיהן. העמותה מייצרת עבורן פלטפורמה מקיפה של כלים מקצועיים ופרקטיים, מיומנויות ומימון כדי להקים, לפתח ולנהל עסק עצמאי מצליח ולצאת לעצמאות כלכלית. תכנית הליווי של העמותה הניתנת ללא תשלום, מבוססת על אנשי מקצוע ולמעלה מ-500 מנטורים מתנדבים מומחים לעסקים בכל הארץ.

פעילות העמותה חוללה במהלך 5 שנים מאז היווסדה שינוי מהותי בחייהן של 4,000 יזמיות עסקיות שנהנו מהכשרה עסקית, ליווי צמוד, תמיכה מקצועית ומימון ראשוני בתנאים מועדפים.

להרשמה לסדנאות.

  • עוד באותו נושא:
  • אבטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully