וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יוצאים בגלל הקורונה? כך תנהלו את הכסף שלכם מהבית

בשיתוף בנק הפועלים

12.1.2022 / 11:56

למרות השהות הביתית שכופה נגיף הקורונה, אתם יכולים להמשיך ולבצע מגוון רחב של פעולות פיננסיות שונות בחשבון הבנק שלכם. שבו על הספה, התחברו לסמארטפון או ללפטופ ותראו איך עושים את זה בקלות

זוג צעיר גולש במחשב ביתי. ShutterStock
ישנו מגוון רחב של פעולות פיננסיות שאתם יכולים לבצע מהבית/ShutterStock

בתקופה לא קלה זו, הפעילות הכלכלית של כולנו מצטמצמת. במקומות עבודה רבים עובדים מהבית ועסקים רבים סגורים זמנית. אולם המשבר לא משבית לחלוטין את מהלך החיים. בעידן הדיגיטלי ניתן לעבוד מהבית, לתקשר עם אחרים בעזרת הרשתות החברתיות ושיחות וידאו וכמובן להזמין משלוחי מזון או מוצרים שונים אונליין. ואפשר גם להמשיך לנהל את חשבון הבנק שלכם.

הכירו את השירותים הדיגיטליים שבעזרתם תוכלו לנהל את החשבון שלכם בבנק הפועלים מהבית, להתעדכן ולבצע פעולות באופן פשוט מהיר ובטוח.

לבדוק בשניות את מצב החשבון

בימים אלה חשוב להיות עם האצבע על הדופק הפיננסי ולהתעדכן על היתרה בעובר ושב, על סכום החיובים בכרטיס אשראי שעתידים לרדת וגם לעקוב אחרי הכסף ששמתם בצד. אין צורך להגיע לסניף בשביל זה, הסמארטפון או המחשב שלכם מספיקים בהחלט. התחברו לחשבון שלכם, היכנסו לעובר ושב וראו מה מצב החשבון שלכם בכל רגע נתון.

הפקדת שיק בצילום

קיבלתם שיק ועדיין לא הפקדתם אותו? באפליקציית בנק הפועלים ניתן להפקיד שיק, גם של בנקים אחרים, ישירות מהסמארטפון -- ולעשות את זה בכל שעה ביום. הכסף מופקד בחשבון, ללא תור וללא המתנה.

איך מפקידים שיק באמצעות הסמארטפון? נכנסים לאפליקציית בנק הפועלים, מקלידים את הסכום השיק מצלמים את החלק הקדמי של השיק ואז את האחורי (לא לשכוח לחתום מאחורה) ומאשרים את ההפקדה.

חשוב לשמור על ההמחאה אצלכם במשך 2 ימי עסקים עד לזיכוי סופי של הכסף. זה הכול. פשוט, מהיר ובטוח.

צילום צ'ק באמצעות סמארטפון. ShutterStock
מצלמים את החלק הקדמי של השיק ואז את האחורי/ShutterStock

להעביר כסף בכל שעה

אם אתם צריכים להעביר כסף בסכומים גדולים או באופן קבוע, תוכלו לבצע העברה בנקאית עד לסכום של 200 אלף שקלים בקלות באתר ובאפליקציה. צריכים להעביר כסף בעוד כמה ימים ולא רוצים לשכוח? תוכלו לבצע העברה ולתזמן אותה לתאריך עתידי.

איך מבצעים העברה? נכנסים לאתר או לאפליקציה, בוחרים בהעברת כסף, מקבלים קוד אימות
ב-SMS לנייד, מזינים את הקוד, את שם המוטב, הסכום ופרטי החשבון אליו יש להעביר את הכסף, מוודאים שהפרטים נכונים - והכסף עבר.

לשלם חשבונות בלי לצאת מהבית

קיבלתם חשבון ארנונה, חשמל או מים? עליכם לשלם רישיון רכב או תשלומי מע"מ? באמצעות אתר הבנק תוכלו לשלם חשבונות בדרך פשוטה ומהירה על ידי חיוב כרטיס האשראי או באמצעות חיוב חשבון הבנק.

איך משלמים חשבונות? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הבנק, לבחור ב"תשלומי חשבונות" להזין קוד אימות ב-SMS ואת פרטי שובר התשלום. כך תוכלו לשלם בזמן שנוח לכם מבלי לצאת מהבית.

בחור צעיר עובד מהבית כשהוא לבוש בפיג'מה. ShutterStock
קיבלתם חשבון ארנונה, חשמל או מים? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר/ShutterStock

להפקיד ולמשוך כסף מפיקדון

בין אם חסכתם כסף שאתם נאלצים כעת למשוך ובין אם אתם רוצים להפקיד כסף לפיקדון כדי להיערך לבאות, באתר ובאפליקציה תמצאו מספר מסלולים להפקדה וגם אפשרויות למשיכה.

איך מבצעים את המשיכה/ההפקדה? נכנסים לפיקדונות וחסכונות, בוחרים את הפיקדון הרצוי בוחרים במשיכה כוללת או חלקית מאשרים את הפרטים והכסף עובר לחשבון.

אם אתם דווקא רוצים להפקיד כסף לפיקדון שישמש אתכם בעתיד, בחרו בהפקדה לפיקדון או חיסכון, את מטרת החיסכון וסוג הפיקדון שמתאים לכם, הגדירו סכום ותאריך, וזהו - יש לכם חיסכון.

להזמין שיקים עד הבית

האתר והאפליקציה משמשים אתכם לא רק להפקדת המחאות אלא גם להזמנת פנקסים חדשים ואתם יכולים לקבל אותם עד לתיבת הדואר שלכם.

איך מזמינים פנקסי שיקים? היכנסו לאתר או לאפליקציה, בחרו בהזמנת שיקים, בחרו את כמות הפנקסים, בחרו את הכתובת למשלוח, אשרו את הפעולה והשיקים בדרך אליכם.

להיכנס לחשבון בלי סיסמאות

אחד היתרונות הגדולים במכשירי סמארטפון חדשים היא האפשרות להיכנס עם טביעת אצבע/זיהוי פנים מבלי לזכור סיסמאות. הגדרת כניסה באמצעים ביומטריים היא גם מאובטחת וגם קלה ומהירה יותר.

איך מגדירים זיהוי ביומטרי? נכנסים לאפליקציה, מגדירים את הכניסה בטביעת אצבע/זיהוי פנים ומעכשיו תוכלו ליהנות מגישה מהירה ובטוחה.

אישה עובדת מהבית עם לפטופ על הספה. ShutterStock
מענה מבנקאי תוך 48 שעות/ShutterStock

מענה מבנקאי תוך 48 שעות

יש לכם בקשה מהבנקאי? מעוניינים לשלוח מסמכים או לברר מידע? לא הצלחתם לקבל מענה באפליקציה או בערוצי השירות? שעות הפעילות לא נוחות לסדר יומכם? כלל הלקוחות, פרטיים ועסקיים, יכולים לשלוח בקשה לבנקאי במייל, באמצעות האפליקציה או באתר ולקבל מענה עד 48 שעות.

לסיכום, האפליקציה והאתר של בנק הפועלים מספקים חוויית גלישה בטוחה, ומושקעים בהם משאבים רבים, טכנולוגיים ואנושיים, בשמירה על חסיון הפרטים האישיים והנתונים הבנקאיים, תוך שימוש בשיטות אבטחת מידע מתקדמות. ימים אלה הם זמן טוב להתחיל לשנות הרגלים ולהשתמש בשירותים הדיגיטליים של הבנק, כך שתוכלו לנהל את הכסף שלכם מבלי לסכן את הבריאות ולצאת מהבית.

* כל האמור לעיל הוא בכפוף לתנאי השירות

בואו ללמוד כיצד לבצע מגוון פעולות בדיגיטל בעצמכם

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully