וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכם ובחינם: הכלים העסקיים שיעזרו לכם לצלוח את המשבר

30.3.2020 / 13:28

גישה ללא תשלום לזירת המסחר הגדולה בעולם; סביבת עבודה שיתופית מאובטחת; ושימוש בטכנולוגיות ענן - חברות הטכנולוגיה שנרתמו למאבק של בעלי העסקים בקורונה. לגזור ולשמור

משבר הקורונה שסיומו לא נראה באופק בינתיים, הוביל כמה מן החברות הגדולות בעולם להירתם למען בעלי עסקים וארגונים שחווים האטה ניכרת או השבתה של הפעילות העסקית. איפה תוכלו לקבל רישוי חינם לכלים של מיקרוסופט? ומי החברה שתגן עליכם מפני האקרים?

הגנת סייבר. ShutterStock
מי ייתן לכם את הגנת הסייבר הטובה מכולן?/ShutterStock

זירת מסחר עולמית: ענקית התוכנה SAP פתחה לשימוש חינמי את זירת המסחר העולמית שלה, SAP Ariba Discovery למשך 90 יום. Ariba נחשבת לזירת הסחר הגדולה בעולם עם מעל 4 מיליון ספקים, במעל 190 מדינות. מחזור העסקאות בה מסתכם ביותר מ-3 טריליון דולר. כל מנהל רכש או קניין בכל ארגון יוכל להיכנס למערכת ולאתר ספקים ויצרנים מרחבי העולם כדי להרחיב את מערך המוצרים באופן מזורז. בנוסף, באמצעות הרשמה לזירת הסחר, קניינים וספקים יוכלו להתחבר במהירות וביעילות, לצמצם שיבושים בעיכובי משלוח ולתת מענה למלאים ולדרישות הצרכנים במהלך המשבר.

תקשורת מרחוק: לאור העובדה כי עשרות אלפי עובדים נאלצים לעבוד מהבית, מיקרוסופט הודיעה שתאפשר שימוש חינם במערכת Microsoft Teams - פלטפורמה ייעודית מבוססת צ'אטים המאחדת כלים, שיחות תכנים ואנשים לקבוצות עבודה. המערכת מאחדת את ערוצי ההפצה והמידע כמו דוא"ל, יומן פגישות, שיחות, קבצים משותפים - ומאפשרת לעבוד בצוותים מכל מקום בעולם. Teamsכולל בוט מובנה שעוזר באיתור תוכן, מציאת אנשים לפי זמינות יומן, והיא גם מתחברת למגוון אפליקציות צד שלישי כמו מערכות CRM ו- ERP. הפתרון מוצע בישראל גם על ידי חברת הטכנולוגיה מטריקס שמציעה בנוסף וללא עלות את פתרון Webex של סיסקו (Cisco) אותו היא משווקת ומטמיעה בישראל. Webex, בדומה ל- TEAMS של מיקרוסופט, היא פלטפורמת שיחות ווידאו אשר מאפשרת תקשורת רציפה ומאובטחת מרחוק.

סתוית נבון. יחצ,
ארגון מהיר ויעיל. סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל/יחצ

הדרכה ותמיכה מרחוק: פתרון נוסף לעבודה מרחוק אותו ניתן לקבל בשלבים הראשונים ללא עלות הוא CHALK של חברת PTC, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. CHALK הוא פתרון המספק מתן שירותי הדרכה ותמיכה לתפעול פעולות מרחוק באמצעות מציאות רבודה. ניתן להשתמש באפליקציה ממכשירים ניידים וטאבלטים.

ניהול משימות מרחוק: מגפת הקורונה אילצה לא מעט בעלי עסקים וחברות לעבור לעבודה מרחוק ללא התארגנות מוקדמת, ומציבה בפני המנהלים וגם העובדים התמודדויות חדשות. חברת טיימקלוק 365 מציעה מערכת ייעודית מבוססת ענן לניהול עובדים מרחוק, המאפשרת לבעל העסק מעקב מלא און ליין אחר עובדים וניהול משימות, כמו גם איכון עובדים, שליחת משימות לעובדי שטח, קבלת עדכונים בזמן אמת ומיקום, ניהול ותזמון משימות, וכן מדידת זמן של כל משימה לתפוקה יעילה. המחיר לשלושת החודשים הקרובים: 1 שקל לחודש. החיבור מיידי ופשוט ללא צורך בהתקנה או במגע פיזי.

שירות מנוהל בענן: קבוצת מלם תים מציעה שימוש ורישוי ללא עלות למערכת ניהול קריאות השירות בענן. המציאות המורכבת והבידוד הביתי הנכפה על חלק מהאוכלוסייה, עלולים להביא למחסור בכוח אדם מקצועי לתפעול תשתיות המחשוב ולמחסור בטכנאי PC. צוותי החברה ערוכים לתת מענה מיידי לכל צורך עסקי, לרבות עזרה בסיום פרויקטים ש'נתקעו' באמצע התהליך, ללא יכולת הארגון לסיימם בעצמם. מלם תים מציעה גם שירותי דיגיטל במודל Nearshore ללא עלות למשך שישה חודשים.

הגנה מהאקרים: אחד הדגשים החשובים בפתרונות עבודה מרחוק הוא שמירה על המידע הקריטי של הארגון. פתרון אקרוניס (Acronis), אותו מציעה מטריקס לתקופת ניסיון ללא עלות וללא התחייבות, מספק שירותי גיבוי, הגנה וניהול מידע לעסק. גם חברת סייפהאוס, סטארטאפ ישראלי-הודי, תאפשר שימוש באפליקציית האבטחה בודיגארד (BodyGaurd) בחינם וללא התחייבות, וזאת בעקבות עלייה משמעותית בכמות הניסיונות הונאה של האקרים דרך אפליקציות ושירותים דיגיטליים. בלחיצת כפתור אחת, האפליקציה מאפשרת הגנה מתקיפות ברשת, חוסמת פריצות ושומרת על הפרטיות של כל המכשירים הדיגיטליים וערוצי המידע שלכם.

ניטור ובקרה: על מנת לקבל תמונת מצב מפורטת, עדכנית ומיידית של מצב האפליקציות ותשתיות הארגון, מציעה חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס את מערכת Dynatrace. זוהי מערכת לניהול ביצועים וניטור חווית משתמש, המוצעת לתקופת ניסיון ללא עלות, ומאפשרת הפנייה של משאבים חיוניים לטובת המשך פעילות עסקית תקינה. פתרון זה מוצע לצד סל פתרונות ייעודי רחב אותו מציעה החברה בישראל, המיועד לתת מענה להתמודדות עם השלכות משבר הקורונה, תוך שמירה על המשכיות עסקית תקינה.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully