וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת רמי לוי מאפשרת תשלום על קניות ב-12 תשלומים - ללא ריבית

בשיתוף רמי לוי שיווק השקמה, בשיתוף רמי לוי שיווק השקמה

30.3.2020 / 13:46

בעקבות משבר הקורונה יוצאת רשת המזון ביוזמה למען הצרכנים: על כל קנייה של מעל 500 שקלים אפשר יהיה לפרוס את השתלום לאורך כל השנה. "אנחנו מבינים לליבם של הלקוחות שלנו ורוצים להושיט יד לכלל אזרחי ישראל"

רמי לוי. ראובן קסטרו
מקל על ציבור הלקוחות. רמי לוי/ראובן קסטרו

רשת רמי לוי שיווק השקמה קשובה לצרכי הציבור המשתנים. בתקופה קשה זו, המאופיינת בחוסר וודאות שכמותו עדיין לא הכרנו, המכניסה רבים להוצאות גבוהות ובעיית נזילות כספית, נדרשת אחדות וסולידריות. בעת בה משפחות רבות מבצעות רכישות גדולות של מזון ומוצרים לבית, רשת רמי לוי מובילה מהלך המיטיב עם אזרחי ישראל, ולאור המצב היא מכריזה על מדיניות חדשה: תתאפשר פריסה של 12 תשלומים - ללא ריבית על כל קנייה של מעל 500 ש"ח.

בשוק הקמעונאות, הצרכנים לעד יחפשו מחירים זולים ומבצעים כדי לחסוך בקניות השבועיות וזה נכון לכלל פלחי האוכלוסייה. רמי לוי פילס את דרכו בקטגוריה כמהפכן שהביא את בשורת המחירים הזולים והוא ימשיך לעשות כך בדרך חדה, ברורה, לא מתפשרת ובכך יבטיח את מעמד הרשת כרשת הזולה ביותר במדינה!

תושבי ירושלים עורכים קניות בצל נגיף הקורונה בסניף רמי לוי בעיר 18 במרץ 2020. אוליביה פיטוסי, פלש 90, פלאש 90
תושבי ירושלים עורכים קניות בימי הקורונה בסניף רמי לוי/פלאש 90, אוליביה פיטוסי, פלש 90

לצד המחירים הזולים והמבצעים המעמיקים הרשת מתפתחת, מתעדכנת ומשתכללת בכל הקשור לנראות סניפיה, הרחבת מגוון המוצרים (לרבות מוצרי פרימיום במחירי רמי לוי) הכשרת עובדיה למתן שירות ברמה הגבוה ביותר ללקוחותיה.

רשת רמי לוי שיווק השקמה קשובה בכל עת לצרכנים ולצרכיהם המשתנים, וגם בעת זו, הרשת תמשיך להוביל את סל הקניות הזול במדינה לצד חוויה קמעונאית מועדפת.

מרמי לוי נמסר: "אנחנו מבינים לליבם של הלקוחות שלנו ורוצים להושיט יד לכלל אזרחי ישראל. כל עובדי רשת רמי לוי שיווק השקמה עומדים לרשותכם, ונעשה הכל כדי לעבור את משבר הקורונה כשאנו חזקים, בריאים ומאוחדים".

בשיתוף רמי לוי שיווק השקמה, בשיתוף רמי לוי שיווק השקמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully