וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

eBay הולכת לקראת העסקים הישראליים: תעניק חבילת הטבות ייחודית

1.4.2020 / 14:43

בשל הקשיים של עסקים קטנים תחת הגבלות הקורונה, eBay מאפשרת פתיחת חנויות אונליין בחינם ללא עמלות ומציעה תוכנית הכשרה ומערך תמיכה בשפה העברית עם מיטב מומחיה, הרחבת ההגנות למוכרים והענקת חבילת הטבות והקלות לבעלי עסקים חדשים שיפתחו חנות באתר

בשל המצב המתמשך של החמרות והגבלות בכל העולם בשל התפשטות נגיף הקורונה, והפגיעה בכלכלה בכלל ובעסקים הקטנים והבינוניים בפרט, eBay נרתמת לעזרתם של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל המעוניינים לפתוח חנות מקוונת בעת הזו, ותעניק שורת הטבות שתכלול מערך תמיכה מיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים מישראל לבעלי חנויות פיזיות שכרגע פרנסתם נגדעה. כל זאת על מנת לאפשר קידום העסקים במהירות והאפשרית ובמינימום קשיים.

ישי פרוינד מנכ"ל EBAY ישראל. EBAY ישראל,
ישי פרוינד, המנכ"ל הטרי של eBay ישראל/EBAY ישראל

חבילת ההטבות

תוכנית הכשרה ומערך תמיכה מיוחד, בו מומחים מהחברה ילמדו באמצעים דיגיטליים (אונליין) צעד אחר צעד כיצד להקים פעילות ב-eBay ולמכור אונליין.

הוקם מערך תמיכה טלפוני ייחודי בעברית, בעזרתו יעברו העסקים שיעורים באופן פרטני וילמדו את כל המידע הבסיסי שמוכר באיביי צריך להכיר.

הקלה בחסמי הכניסה הכוללת הורדת מגבלות המכירה למוכרים חדשים באיביי ומתן אשראי מכירה מוגדל.

כחלק משורה של הטבות ייחודיות , eBay תספוג את עלויות העמלות ומוכרים עסקיים יוכלו לפתוח חנות ללא תשלום של עמלות חודשיות למשך רבעון.

עסקים המעוניינים להצטרף לאיביי ולזכות בחבילת ההכשרה וההטבות בחינם שנבנתה באופן ייחודי לתקופה זו יכולים לעשות זאת באמצעות הרשמה כאן. כל עסק אשר ירשם יזכה למענה חזרה באופן אישי בעברית על ידי מומחי eBay.

איליה קרטוב, מנהל הפעילות העסקית של eBay במדינות הצומחות בעולם: " eBay משיקה תוכנית עסקית נדיבה בישראל, שמטרתה לתמוך במוכרים ישראלים ובעלי עסקים קטנים שרוצים להקים חנות מקוונת ולקבל הכשרה מלאה ותמיכה טכנית מצוות המומחים של eBay".

  • עוד באותו נושא:
  • ebay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully