וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע משבר הקורונה: "זאפ דפי זהב" מחבר בין עסקים קטנים לצרכנים

בשיתוף דפי זהב, בשיתוף דפי זהב

2.4.2020 / 14:44

האתר מקים מוקד ייעוץ טלפוני לטיפול בתקלות בבית בחינם. המוקד יחבר בין הצרכנים למאות בעלי מקצוע ברחבי הארץ שהתגייס לטובת המהלך אשר ייתנו מענה טלפוני לטיפול בתקלה

על רקע משבר הקורונה, אתר "דפי זהב" מקבוצת זאפ יוצא במהלך שנועד לחבר בין עסקים קטנים לצרכנים ולהקל על הצרכנים השוהים בביתם: מקים מוקד ייעוץ טלפוני לטיפול בתקלות ביתיות. הייעוץ ניתן בחינם.

צרכנים שיפנו למוקד בטלפון מס' 2747*, יעדכנו את נציגי השירות של דפי זהב על התקלה והם יחברו אותם, באמצעות שיחה טלפונית, ליותר מ-480 בעלי מקצוע רלוונטיים ברחבי הארץ שהתגייסו לטובת המהלך. בעלי המקצוע יהיו מתחומים כגון: חשמלאים, אינסטלטורים, טכנאים, מדבירים, שיפוצניקים, וטרינרים, שירותי גינון ועוד, שיעניקו ייעוץ טלפוני לפתרון הבעיה ללא עלות. במידה והצרכנים ירצו להזמין שבעל העסק יבוא לביתם, הם יוכלו להזמין את שירתיו.

בנוסף, על רקע מגבלות היציאה מהבית, החברה תסמן מעתה כל עסק בדפי זהב אם הוא מגיע עד הבית, וכן הקימה אתר ייעודי מבוסס מיקום במסגרת דפי זהב, שירכז את כל העסקים שמציעים שירות עד הבית לפי סיווגים שונים כגון: בתי מרקחת, חנויות מזון וציוד לחיות, טמבוריות, מעדניות, קצביות, חנויות צעצועים וספרים ועוד.

צעירה עובדת כמוקדנית בשירות לקוחות. ShutterStock
צרכנים שיפנו למוקד בטלפון מס' 2747*, יעדכנו את נציגי השירות של דפי זהב על התקלה והם יחברו אותם, באמצעות שיחה טלפונית, ליותר מ-100 בעלי מקצוע רלוונטיים ברחבי הארץ/ShutterStock

רמי חזן, מנכ"ל קבוצת זאפ: "אנו משיקים היום מוקד ייעודי שמטרתו לסייע לצרכנים בישראל לקבל שירות זמין, אמין ומקצועי ממגוון בעלי מקצוע, גם בימים אלו. מהלך זה מצטרף לשורת מהלכים שהשקנו לטובת העסקים והצרכנים בישראל ובמטרה לסייע להם להתמודד עם משבר הקורונה. אני רוצה להודות לבעלי המקצוע השונים ברחבי הארץ שהתגייסו לטובת המהלך"

מהלך זה מצטרף לפתרונות לעסקים הכריזה קבוצת זאפ בשבוע שעבר: החברה מעניקה הטבה של 1,500 שקלים לשירות החדש ZAP Shop - הכולל הקמה ותפעול של אתר סחר מקצועי בליווי צמוד של זאפ לעסקים במחיר של 1,300 שקלים במקום 2,800 שקלים, שלושה חודשים חינם בפלטפורמת ניהול הלקוחות Zap clients וכן הטבות בשווי 1,800 שקלים בפרסום ושיווק של העסק בפלטפורמות השונות.

בשיתוף דפי זהב, בשיתוף דפי זהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully