וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגל הצלה: 3 מיליון מסכות ייתרמו לעובדי רפואה בישראל

2.4.2020 / 15:49

יורי מילנר, אחד ממשקיעי הטכנולוגיה הנודעים בעולם, הודיע על תרומה של המסכות, שיסופקו לעובדים רפואיים ולארגונים המספקים שירותים חיוניים, שעובדיהם נדרשים עדיין להמשיך לעבוד במהלך הסגר. התרומה נעשתה בתיאום עם הקונסול הכללי של ישראל בסן פרנסיסקו ותועבר למד"א

יורי מילנר, אחד ממשקיעי הטכנולוגיה הנודעים בעולם, שהונו האישי מוערך בכ-3.8 מיליארד דולר, הודיע הבוקר (חמישי) על תרומה של שלושה מיליון מסכות, שיסופקו לעובדים רפואיים ולארגונים המספקים שירותים חיוניים. התרומה נעשתה בתיאום עם הקונסול הכללי של ישראל בסן פרנסיסקו, שלומי קופמן, ותועבר למגן דוד אדום, שיהיה אמון על חלוקת המסיכות.

יורי מילנר. Breakthrough Prize Foundation,
מהלך חשוב. מילנר/Breakthrough Prize Foundation

מילנר, ישראלי המתגורר בעמק הסיליקון, היה מראשוני המשקיעים בענקיות הטכנולוגיה שעיצבו את האינטרנט, בהן פייסבוק, טוויטר, וואטסאפ, Airbnb וספוטיפיי. לדבריו, "אם אנחנו רוצים לשמר את דרך החיים שלנו. ולו מתוך חובת הזהירות, אני קורא למנהיגים עסקיים לשקול לאמץ את ההרגל הזה גם אחרי שהמשבר יחלוף, ולספק לעובדיהם מסכות לשימוש יומיומי במשרד - כמו שכבר עושות הרבה חברות סיניות".

מילנר הוסיף כי: "זו צריכה להיות הנורמה החדשה של כולנו' כאשר אנחנו מחוץ לבית והקונספט הבסיסי של לבישת בגדים צריך לכלול גם לבישת מסכה המכסה את הפה והאף. בשילוב עם רחיצת ידיים, שמירת מרחק ואמצעי הגנה נוספים - זו תהיה האסטרטגיה שלנו לצליחת המשבר הנוכחי עד שהמדענים ייחלצו לעזרתנו ויפתחו חיסון או טיפול אמינים".

בשבוע שעבר פורסם כי קרן הפילנתרופיה שהקים מילנר עם רעייתו ג'וליה, תרמה שלושה מיליון דולר לשלושה מוסדות ישראליים, המנהלים בימים אלה 'מירוץ נגד השעון' כנגד התפשטות נגיף הקורונה: ארגון ההצלה הלאומי, מגן דוד אדום שיפעיל פרויקט חדשני לצמצום הגעת אנשים למרפאות; הפקולטות לרפואה ולמדעי החיים באוניברסיטת תל-אביב, שם תתמוך התרומה במאמצי המחקר לפיתוח תרופה לנגיף; והמרכז הרפואי תל-אביב על שם סוראסקי, בו תיועד התרומה ליחידה לטיפול נמרץ המטפלת בימים אלה בחולי קורונה.

"זוהי השקעה בהווה ובעתיד", מסר מילנר על תרומה זו והוסיף כי "בטווח הקצר, זוהי דרך להגדיל את היכולות של היחידה לטיפול נמרץ ולהפחית את העומסים על הסגל הרפואי, ואילו בטווח הארוך, התרומה תתמוך במחקר לפיתוח תרופה ומערכת שלמה וחדשה של טיפול רפואי וירטואלי. לנוכח איומים גלובליים כמו זה, המדע, הטכנולוגיה והחדשנות הם התקווה הגדולה ביותר שלנו. ישראל היא מובילה בתחומים אלה ואני מקווה שיוזמה זו תוכל להשפיע על מחלות כמו COVID-19 וגם להפוך למודל להעתקה עבור מדינות אחרות".

הקונסול הכללי של ישראל בסן פרנסיסקו שלומי קופמן מסר: "מרגש לראות שישראלים מעבר לים תומכים בארצם בתקופה קשה כזו. עמק הסיליקון ומדינת ישראל חולקים תושייה וכושר המצאה שיהיו ברי חשיבות בהתגברות על המשבר הזה. התרומה הזו של קרן מילר תהיה עזרה גדולה בקידום המטרה הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • מסכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully