וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מספר המאושפזים בטיפול נמרץ עולה; סגר בספרד עד 26 באפריל

אסף אוני

4.4.2020 / 21:33

בצרפת מתו עד כה 7,560 בני אדם מקורונה הציבור הצרפתי נמצא תחת צעדי סגר חמורים, והמשטרה מחלקת קנסות של מאות אירו למי שמתרחקים מבתיהם באיטליה יותר מ-15,000 בני אדם מתו עד כה

ממשלת צרפת פרסמה הערב נתונים מבתי החולים ומבתי האבות במדינה, לפיהם בחודש האחרון מתו כ-7,560 בני אדם ממגפת הקורונה. 5,532 ממקרי המוות אירעו בבתי חולים ו-2,028 מקרי מוות היו בבתי אבות ודיור מוגן, מה שממחיש את הסכנה הטמונה לציבור הקשישים במקומות אלה.

הציבור הצרפתי נמצא תחת צעדי סגר חמורים, והמשטרה מחלקת קנסות של מאות אירו למי שמתרחקים מבתיהם שלא לצורך. קרוב ל-70 אלף בני אדם כבר נדבקו בקורונה בצרפת, שהיא המדינה עם מספר מקרי המוות השלישי בחומרתו באירופה. כ-6,900 בני אדם מטופלים במחלקות טיפול נמרץ בבתי חולים במדינה.

האחראי על המאבק במגפה בצרפת אמר הערב כי "מספר המאושפזים במחלקות טיפול נמרץ גובר מדי יום, אבל העלייה הולכת וקטנה. אנחנו מחכים לצניחה במספרים".
ספרד: ירידה במספר הקורבנות היומי

ראש ממשלת ספרד פדרו סנצ'ז הודיע היום על הארכת הסגר במדינה, הכולל עצירת כל הייצור הלא-הכרחי, עד ה-26 באפריל, ואף אמר כי לאחר תאריך זה עדיין יהיו הגבלות על החיים הציבורים וייתכן שגם על הכלכלה.

ספרד עקפה אתמול את איטליה במספר מקרי הקורונה בכמה מאות חולים. מספר הקורבנות ביממה האחרונה בספרד עמד על 546, לעומת יותר מ-800 ביממה הקודמת. זו הפעם הראשונה מזה יותר משבוע שמספר המתים ירד מתחת ל-800.

הרשויות אמרו כי הם רואים ירידה בקצב העלייה של החולים במדינה (קצב ההכפלה בה הואט ל-8.7 ימים). מספר הקורבנות הכולל במדינה עומד על 11,744 בני אדם עד כה. מספר זה אינו כולל ככל הנראה קשישים שמתו בבתי אבות ובמחלקות סיעודיות בהם.
איטליה: יותר מ-15,000 בני אדם מתו מהמגפה עד כה

באיטליה יורד בהדרגה מספר הקורבנות היומי. 681 בני אדם מתו מקורונה ביממה האחרונה, לעומת 766 בני אדם אתמול ומספרים גבוהים יותר בעבר. גם מספר המאובחנים החדשים ירד בשבוע האחרון, וביממה האחרונה נרשמו 4,805 נדבקים חדשים. המומחים במדינה חלוקים בשאלה אם להורות על חובת לבישת מסיכת מגן.

הרשויות בחבל לומברדיה, מוקד ההתפרצות, הורו באופן עצמאי על חובה זו החל ממחר. כלי התקשורת במדינה דיווחו כי הממשלה שוקלת להתניע מחדש את הכלכלה והייצור, שירדו ב-80%, רק במחצית מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully