וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמנים קשים: אלה הדרכים שלכם לחסוך עכשיו

6.4.2020 / 10:46

משבר הקורונה מחייב יצירתיות רבה בהתנהלות שלכם. דברים שאולי לא הקדשתם להם חשיבות, כמו קופונים מהעיתון וכרטיס מועדון, הופכים לכלי אסטרטגי, ויש עוד כמה דרכים שבהן תוכלו למקסם את החיסכון שלכם

אחת הבעיות הגדולות ביותר בתחום הכלכלה היא חוסר הוודאות שמיד משפיעה על הבורסות. אט אט רואים עוד ועוד סימנים אדומים על גבי המסכים בעולם. על פי כל הערכות המומחים, אי הוודאות שמייצר משבר הקורונה מוביל אותנו בבטחה אל עבר מיתון עולמי.

כבר היום אנו עדים להחלטות הרות גורל עבור המשק הישראלי, כאשר ראש הממשלה הודיע על צמצום פעילות המשק והשבתה חלקית. עובדי ענף התיירות הם אלו ששילמו ראשונים את מחיר המשבר כאשר יצאו לחל"ת והצטרפותם של מגזרים נוספים זוהי רק שאלה של זמן. כיום, ישנן חברות ושירותים שללא קשר למשבר הקורונה מציעים לתושבי ישראל דרכים ואפשרויות הן למקסם את ההנחות בקנייה, או להבטיח הכנסות ממקומות שלא חשבתם עליהם קודם.

שטרות של שקל. ShutterStock
זה הזמן לשים יד על כל שקל/ShutterStock

קנייה באמצעות מועדוני צרכנות: אחת האפשרויות המיידיות ביותר שניתן לבחור בהן במטרה להוזיל את יוקר המחיה ולמקסם הנחות בתקופה זו היא רכישה באמצעות כרטיסי אשראי של מועדוני צרכנות. כוח הקנייה של עשרות ולפעמים מאות (תלוי מועדון) שווה לכם הרבה כסף. כרטיסי האשראי של המועדונים מעניקים הנחות בקרב אלפי ספקים ברחבי המדינה.

קנייה באמצעות קופונים: עוד אפשרות מיידית למיקסום חיסכון. מי מאיתנו לא מכיר את דפי הקופונים המצורפים לעיתונים היומיים? אז עכשיו זה הזמן להשתמש בהם, חלק מהקופונים יאפשרו לכם לקנות את אותם המוצרים או בהנחות משמעותיות או במבצע על מספר יחידות.

הטבות לבעלי עסקים: המשבר הכלכלי אינו פוסח על בעלי העסקים וגם הם נדרשים לשינויים, התאמות וגמישות ברוח התקופה. הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה עדכנה את לוח ההטבות שלה לתקופה זו, ובאתר האינטרנט שלה ניתן למצוא שלל הטבות ייחודיות וייעודיות שיסייעו לעסקים להתאים את עצמם לעבודה בצל המשבר. בין ההטבות המוצעות, ניתן למצוא הטבות בתחום אתרי סחר ושילוח מוצרים, לעסקים המעוניינים להעביר את הפעילות לאונליין ומחפשים כלים וספקים לכך, וכן לחברות המבקשות לפתח שירותי משלוחים בימים אלו. בנוסף ישנן הטבות בתחום המערכות הדיגיטליות לניהול העסק שם ניתן להתנסות במערכות של מגוון חברות המציעות לעסקים להתנסות בשירותיהן בחינם לתקופה מוגבלת וכלים נוספים המאפשרים לנהל את העסק מרחוק.

שירותי צ'ק בטוח והכל מראש של חברת WeCheck: אחת ההוצאות הגדולות עבור משקי הבית בישראל היא ההוצאה על השכירות. לפי נתוני החברה, שני שליש מבעלי הדירות להשכרה משלמים בגינה משכנתא, מה שהופך את חוסר הוודאות הפיננסי של דייריהם לבעיה גדולה אף יותר. באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות, החברה מאפשרת לבעלי נכסים ודיירים לבצע את עסקת השכירות בביטחון מלא ומציעה שני שירותים בתשלום לבעלי הדירות שיכולים להבטיח להם הכנסה גם בעתות משבר ואי וודאות. דוגמת ביטוח מצד החברה על כלל התשלומים מהשוכר לבעל הדירה, תשלום מראש לבעל הדירה על כלל התשלומים מצד השוכר והתנהלות של החברה מול השוכר. החברה אף מאפשרת לבעל הנכס לקבל את כל הכסף מראש במקום ב-12 תשלומים, אם יבחר.

התקנת פאנלים סולאריים של ומכירת חשמל: אמנם יש חוסר וודאות פיננסי, אך דבר אחד בטוח: שמש לא תיגמר בישראל, לפחות לא בזמן הקרוב. חברות רבות בשוק מציעות כיום את האפשרות להתקנת גגות סולאריים על גבי בתיהם, משקיהם ומפעליהם במטרה להרוויח מכך כסף. רק לאחרונה נשבר שיא בייצור החשמל מאנרגיות מתחדשות, כשמרבית הייצור נעשה באמצעות פאנלים סולאריים של אנשים פרטיים. חברת וולטה סולאר (VOLTA SOLAR), למשל, מציעה פתרון ייחודי בשוק ומאפשרת את התקנת המערכת באמצעות פתרונות מימוניים מגוונים כך שיבטיחו לצרכן הכנסה חודשית יפה למשך 25 שנה. ההתקנה עצמה, אגב, היא חינמית.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully