וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לבדיקות הידניות? שער בעל מערכת מובנית למדידת חום

6.4.2020 / 11:36

המערכת, שתשווק על ידי חברת ASI Technologies בבעלות היזם ואיש העסקים קובי ונטורה, מזהה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת לעיבוד אותות את טמפרטורת הגוף תוך פחות מחצי שניה, וסופרת את מספר היוצאים והנכנסים

המציאות החדשה שנוצרה בשל משבר הקורונה מביאה עמה גם אתגרים חדשים שמלווים אותנו כעת, וילוו אותנו גם לאחר סיום המשבר. אנו נידרש למדוד חום בכל כניסה למקום עבודה, מוסד לימודי, מרכולים, סופר-פארם, מרכזי קניות, שדה תעופה וקופת חולים - כל מקום בו עשוי להיות ריכוז גדול של אנשים. כיום, אחד מעובדי אותו מוסד או חנות בודק באופן ידני כל לקוח ולקוחה שנכסים לסניף. תהליך זה יוצר צווארי בקבוק, הצטופפות ועיכובים, המכביד על הבאים ומוסיף סיכון ללקוחות ולעובדי המקום.

פתרון חדש שמגיע בימים אלו ארצה על ידי חברת ASI Technologies שבבעלות היזם ואיש העסקים קובי ונטורה, מציע פתרון לאתגר באמצעות שער בעל מערכת מובנית לניטור מידי של טמפרטורת הגוף באופן מהיר ומדויק לקהל גדול של אנשים, עם אפשרות לשילוב מגנומטר לגילוי מתכות.

מגנומטר למדידת חום. אתר היצרן,
יכול להשתלב עם מגנומטר לגילוי מתכות/אתר היצרן

מדידת החום נעשית באמצעות 200UX - מצלמת דימות בקרינת אינפרא-אדום לבדיקת חום אוטומטית ומערכת התראות שבה משולבת מערכת קרינה אינפרא-אדום בתקן צבאי. היא סורקת את האנשים העוברים דרך משקוף המערכת ומבצעת בדיקת חום בלתי פולשנית באמצעות קרינת אינפרא-אדום. מערכת ההתראות תפעל אוטומטית ברגע שיזוהה אדם שחום גופו גבוה מהגדרת הסף שנקבעה. המערכת מסוגלת לסרוק ולזהות מספר גדול של אנשים עם חום גבוה, לשפר את יעילות הבקרה והמניעה של מגפות ולצמצם באופן משמעותי את הסיכון להדבקה.

המערכת, באמצעות טכנולוגיה לעיבוד אותות, מזהה את טמפרטורת הגוף בדיוק רב ומפעילה התראה אוטומטית תוך פחות מ-0.5 שניה (התראות קוליות והתראות באמצעות תאורת LED). כמו כן, המערכת מבצעת ספירה של מספר העוברים דרכה (כניסה ויציאה) תוך הפעלת התראות קוליות והתראות באמצעות תאורת LED. המערכת מציעה אפשרויות הרחבה מגוונות באמצעות שילוב עם מערכת לזיהוי מתכות, שערים מסתובבים, מערכת בקרה מבוססת טביעת אצבעות, מצלמות ווידיאו במעגל סגור (CCTV) קורא תעודות זהות (אופציונלי).

קובי ונטורה, בעלי ASI Technologies: "אנו נדרשים להתאים את עצמנו למציאות המתחדשת בכל תחומי החיים. אחד האתגרים הטכנולוגים של העת הנוכחית הוא הצורך בפתרון מתקדם לניהול ולוויסות חכם של תנועת הולכי רגל ואנו משוכנעים ש-200UX תתרום לשיפור היעילות ולצמצום הסיכון במוקדים החיוניים שפועלים ברחבי הארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • חום גוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully