וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא ריבלין יארח את המפגש הראשון של מיזם "מתחברים וזוכרים" לזכר חללי מערכות ישראל

19.4.2020 / 15:05

המיזם, שנוסד על ידי עמותת "האחים שלנו", יאפשר למשפחות השכולות ולציבור הרחב לציין את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, באמצעות מפגשי ZOOM וירטואליים שיתקיימו בארץ ובעולם

נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין, יארח את המפגש הווירטואלי הראשון של מיזם "מתחברים וזוכרים", לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. במפגש יתארחו נכבדים, אישי ציבור ואמנים, ביניהם מרים פרץ ששכלה שניים מבניה, נוי יפרח ששכלה את אחיה, יו"ר יד לבנים אלי בן שם, יו"ר החברה למתנ"סים אבי וורצמן, וראש המינהל האזרחי תא"ל ראסן עליאן.

המיזם הוקם על ידי עמותת "האחים שלנו" ומטרתו לקיים אלפי מפגשים וירטואליים, שיאפשרו למשפחות השכולות ולציבור הרחב לציין יחדיו את יום הזיכרון, גם במציאות העכשווית המאתגרת, שנכפתה עלינו בשל מגיפת הקורונה.

מפגשי 'מתחברים וזוכרים' יתקיימו באמצעות פלטפורמה דיגיטלית שהוקמה במיוחד על ידי "הילמה - הייטק למען החברה". במהלך ערב יום הזיכרון וביום הזיכרון עצמו יתקיימו אלפי מפגשים של 'מתחברים וזוכרים', שנתרמו על ידי ZOOM , בכל רחבי הארץ ובעולם, במטרה לזכור את הנופלים ולחבק את המשפחות השכולות.

נאום ראובן ריבלין. לשכת העיתונות הממשלתית
המיזם הוקם על ידי עמותת "האחים שלנו" ומטרתו לקיים אלפי מפגשים וירטואליים, שיאפשרו למשפחות השכולות ולציבור הרחב לציין יחדיו את יום הזיכרון. הנשיא ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית

לדברי אליסף פרץ, אח שכול, ממייסדי עמותת 'האחים שלנו' ומיוזמי פרויקט 'מתחברים וזוכרים': " אנו נרגשים ומודים לנשיא המדינה היקר שלנו על התגייסותו למיזם המיוחד שהקמנו, ובטוחים שבסיועו נאפשר למשפחות השכולות ולציבור בישראל לציין את יום הזיכרון בצורה מרגשת ומכובדת, על אף אתגרי התקופה". אליסף הוסיף כי "השנה אף יותר מתמיד, חשוב לנו לקיים את יום הזיכרון, גם אם בצורה אלטרנטיבית. עמותת 'האחים שלנו' החליטה להרחיב את פעילותה ולחבר בין המשפחות השכולות לבין מעגלי החברים והציבור כולו, באופן המותאם ליום הזיכרון הנוכחי, בצל הקורונה. אנו מזמינים את המארחים לפתוח את הלב, לספר את סיפור הגיבור שלהם ולאפשר לכולנו לזכור ולהנציח".

את המפגשים יארחו אזרחים שיש להם קרבה לחלל צה"ל, אותו יבחרו להנציח. המארחים יקבלו הדרכה ותמיכה כדי לייצר מפגשים מוצלחים ומרגשים.

כדי לארח מפגש או להתארח הירשמו כאן

מפגשי הזום שיתקיימו באמצעות מיזם 'מתחברים וזוכרים' אינם מוגבלים בזמן והם יוקלטו לטובת המשפחות השכולות וישלחו אליהן כמזכרת לשנים הבאות.

עמותת 'האחים שלנו' הוקמה בשנת 2017 על ידי אחים שכולים ומתנדבים, במטרה ליצור קהילה תומכת ומעצימה עבור האחים והאחיות השכולים במדינת ישראל. 'האחים שלנו' מגיעים מכל קשת הגילאים והאזורים בארץ ומחוצה לה. מהצפון ועד הדרום, צעירים ומבוגרים, דתיים וחילוניים, יהודים ושאינם יהודים, שאחיהם נפלו במערכות ישראל מאז הקמתה וכן נפגעי פעולות איבה.

שותפים למיזם "מתחברים וזוכרים": החברה למתנ"סים, יד לבנים, בית אבי חי, מחלקת הנפגעים בצה"ל, משרד הביטחון, ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, tech for impact Hilma, naotech - נציגת ZOOM בישראל, פייסבוק ישראל, מינהל חברה ונוער במשרד החינוך, משרד התפוצות, הסוכנות היהודית.

עמותת "האחים שלנו" ממומנת מכספי תרומות וניתן לתמוך בה דרך PayBox - אזור העמותות, או באמצעות אתר העמותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully