וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיקדון שיאפשר לכם לחסוך באופן בטוח בתקופת משבר הקורונה

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

21.4.2020 / 15:42

בימים בהם חוסר הוודאות הכלכלית גבוה והשווקים סוערים, המכשיר הפיננסי שנחשב בטוח ביותר להשקעה הוא פיקדון שקלי בנקאי. הכירו את שני מסלולי הפיקדון שמציע לכם בנק הפועלים: חיסכון "מנצח" ופיקדון "ספרינט"

התפשטות נגיף הקורונה מסעירה את השווקים ברחבי העולם ומטלטלת את הכלכלה גם בישראל. הבורסות בעולם ובישראל יורדות, שיעור האבטלה עולה וחוסר הבהירות באשר למצב הכלכלי גורם לרבים למשוך את החסכונות או דמי הפנסיה שלהם. דווקא בעת הזאת יש חשיבות להבטחת העתיד הכלכלי, ולהפיכת מענקים שקיבלתם או כספים שקיימים בחשבון העובר ושווא להשקעה בטוחה.
מהי מטרת ההשקעה? להרוויח כמה שיותר כמובן, אבל גם לחסוך סכום כסף שיוכל לשמש אתכם בעתיד הרחוק יותר לצורך שיפוץ הבית, מימון לימודים לתואר, רכישת רכב חדש, מימון החיים לאחר גיל פרישה, מימון אירוע משפחתי ועוד.

השקעה למשך מספר חודשים שונה באופן מהותי מהשקעה למשך שנים רבות, ואם בימים כתיקונם השקעה לטווח ארוך תאפשר לכם לקחת יותר סיכונים, הרי שהזעזועים הפיננסיים שיצר משבר הקורונה מחייבים זהירות והשקעה באפיקים סולידיים.

המכשיר הפיננסי שנחשב בטוח ביותר להשקעה הוא פיקדון שקלי בנקאי, אשר מבטיח תשואה בטוחה. בנק הפועלים מציע לכם פיקדון בנקאי שיספק לכם השקעה רווחית בימים של חוסר ודאות בשני מסלולים שונים: המסלול רגוע - חיסכון "מנצח" והמסלול גמיש - פיקדון "ספרינט".

מסלול רגוע - חיסכון "מנצח"

מדובר בתוכנית חסכון שקלית (ללא הצמדה למדד) עם מענק קבוע ומובטח הנקבע ומשולם בתום תקופת החיסכון. זהו חיסכון שבו ישנה הפקדה חד פעמית לשלוש שנים עם אפשרות יציאה בכל יום לאחר שנה. המענק מהווה את סך הריבית הצבורה במונחי ריבית דריבית שנתית בגין מלוא תקופת החיסכון. המסלול מהווה אפיק השקעה עם ריבית ידועה מראש ומובטחת בסוף התקופה וללא חשיפה למדד.

אדם יושב ליד מחשב עם מטבעות ומחשבון. ShutterStock
זה הזמן ליצור חיסכון בטוח לעתיד/ShutterStock

מסלול גמיש - פיקדון "ספרינט"

זהו פיקדון שקלי (ללא הצמדה לממד) לתקופה של כ-12 חודשים בריבית שקלית קבועה, עם מועדי משיכה בתחנות יציאה קבועות מדי חודש מיום תחילת הפיקדון. גם במסלול זה הריבית ידועה מראש. במשיכה בתחנות היציאה הקבועות ולא בתום תקופת הפיקדון, תקבלו 25% מסכום הריבית שנצברה עד למועד המשיכה.

שני מסלולי פיקדון אלה, הגם אם הם שונים באורך החיסכון, מהווים השקעה בטוחה וסולידית לטווח הקצר ולטווח הארוך. זה הזמן שלכם לשים את הכסף במקום בטוח וליהנות בעתיד מחיסכון ותשואה שישמשו אתכם.

*אין לראות באמור ייעוץ השקעות המותאם לצרכיו של כל אדם. תנאי החיסכון/הפיקדון יהיה כפי שייקבע בהסכם בין הבנק ללקוח. הבנק רשאי בכל עת להפסיק ולקבל הפקדות. האמור לעיל ניתן כמידע בלבד ואין לראות בו משום הצעה לקבלת פיקדונות או חסכונות. מינימום הפקדה לפיקדון או חיסכון: 1,000 ש"ח.

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully