וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה יפה: דואר ישראל מגיע לחלק קצבאות לאזרחים ותיקים

26.4.2020 / 14:42

במסגרת יוזמה משותפת של דואר ישראל ועיריית נוף הגליל, עבר רכב של הדואר בחמשת בתי האבות בעיר וחילק קצבאות לאזרחים הוותיקים: "חשוב לסייע להם ככל שניתן ולשמור על זכויותיהם"

חברת דואר ישראל ועירית נוף הגליל חברו ביוזמה משותפת, במסגרתה רכב דואר נע של דואר ישראל הגיע היום לחמשת בתי האבות והדיור המוגן בעיר וחילק קצבאות לאזרחים ותיקים, הזכאים לקצבה בבנק הדואר.

בצל המשבר הקורונה והאיסור על בני הגיל השלישי לצאת למרחב הציבורי, הגיע סמי עטיה, נהג רכב דואר נע של דואר ישראל באזור נוף הגליל והעמקים, לבתי אבות בעיר בליווי ניידת פיקוח של העיריה שליוותה את הפעילות, ואיפשרה לגמלאים רבים, המקבלים קצבת אזרחים ותיקים בבנק הדואר, לקבל את הקצבה שלהם ישירות ללא הגעה לסניפי הדואר בעיר וללא סיכון בריאותי. ניידת הפיקוח ליוותה ואבטחה את הפעילות, והבטיחה את הסדר במקום ואת השמירה על נהלי המרחק.

דואר ישראל מחלק קצבאות. יחצ דואר ישראל,
כן ירבו. הרכב של דואר ישראל/יחצ דואר ישראל

בימים אלה מתבצע פרויקט חלוקת כרטיסים נטענים של מאסטרקארד ובנק הדואר בשיתוף המשרד לשוויון חברתי והביטוח הלאומי לאזרחים ותיקים, במסגרתו שליחים של דואר ישראל מגיעים עד לביתם ומעניקים להם כרטיס נטען ללא תשלום אליו מוטענת קצבת האזרחים הוותיקים ללא צורך להגיע ליחידות הדואר מדי חודש.

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, בירך את חברת דואר ישראל על היוזמה ומסר "בתקופה זו חשוב לנו לשמור על בריאות הציבור, לא כל שכן על שלומם של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בעיר, ולסייע להם ככל הניתן על מנת שלא ייצאו מביתם מחד, אך שימשיכו לקבל את כל זכויותיהם מאידך".

לדברי חיים מזעקי ראש חטיבת שרשרת האספקה בחברת דואר ישראל, שאחראי בין היתר על תחום ההיסעים בחברה "הדואר הוא תשתית חיונית לאומית ואנו מחויבים להמשיך ולספק שירותים ללקוחותינו ברחבי הארץ באופן רציף גם בתקופה זו. משבר הקורונה מאתגר אותנו בכל פעם מחדש, ומחייב מציאת דרכים ופתרונות חדשים להגעה ללקוחות. היוזמה שיצאה לפועל בתמיכת עיריית נוף הגליל זכתה להצלחה יתירה ואנו נבחן ליישמה בערים נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully