וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידול של מאות אחוזים ברכישות אונליין בתקופת הקורונה

3.5.2020 / 10:22

על פי בדיקה שערכה חברת ExposeBox הפועלת בעולמות המסחר המקוון, נרשמה בחודשיים האחרונים עלייה של מאות אחוזים במוצרי טיפוח והגיוני, אלקטרוניקה וגאדג'טים ומוצרים לשיפור הנוחות בבית

הסגר שהוטל על הציבור הישראלי במסגרת המלחמה בנגיף הקורונה וההגבלות על הפעילות המסחרית בחודשים האחרונים, הובילו לזינוק חסר תקדים בקניות אונליין. חברת ExposeBox הפועלת בעולמות ה-E-commerce בישראל, בדקה ארבע קטגוריות עיקריות של קבוצות מוצרים ומצאה גידול במאות אחוזים בכמות הרכישות אונליין בחודש אפריל 2020 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

קניות אונליין באמצעות לפטופ. ShutterStock
הישראלים קונים וקונים, גם כשאי אפשר לזוז מהבית/ShutterStock

סגירת המספרות ומכוני היופי והאסתטיקה למיניהם מצאה את ביטויה בקטגוריית מוצרי הטיפוח וההיגיינה שבה נרשם הגידול המשמעותי ביותר: עלייה של 550% במכירות בהשוואה לשנה שעברה, כאשר אחד מהמוצרים הבולטים ביותר הייתה מכונת תספורת. לרשימת המוצרים הנמכרים ביותר נוסף השנה פריט שילווה אותנו עוד חודשים ארוכים - מסיכות המיגון לפנים.

קטגוריה נוספת שבה נרשם גידול משמעותי היא זו של האלקטרוניקה והגאדג'טים, עם עלייה של 450% בכמות הרכישות. בקטגוריה זו ניכרת כמובן עלייה חדה ברכישת מוצרים המאפשרים לילדים וגם ליתר בני המשפחה להעביר את הזמן הממושך בבית, כגון קונסולות משחקים ואוזניות. גידול של 380% נרשם בקניית מוצרים המוגדרים כמשפרים את הנוחות בבית ולשעות הפנאי עם המשפחה. בתוך כך נראה שהישראלים כבר מכינים את עצמם לקיץ ולוויתור מאונס על הבריכות וחופי הרחצה והחלו רוכשים בריכות מתנפחות לילדים ולכל המשפחה.

חדרי הכושר הסגורים והאיסור על פעילות ספורטיבית במרחק גדול מהבית (עד השבוע האחרון), הובילו את הישראלים לחפש פתרונות אלטרנטיביים שיעזרו להם לשמור על שגרת הכושר שלהם. התוצאה: בקטגוריית מוצרי הספורט נרשם גידול של 290% בהשוואה לשנה שעברה, כולל מוצרים חדשים שנכנסו לרשימת המוצרים הנמכרים ביותר, כגון כדוגמת מזרני יוגה.

שמעון עזר. אלון מנשה,
שמעון עזר/אלון מנשה

שמעון עזר, מנכ"ל ExposeBox אומר: "עסקים רבים נאלצו להמציא את עצמם מחדש בעקבות המצב. גם כאלו שלא פעלו קודם לכן בזירת האונליין מיהרו להעביר את פעילות המכר שלהם למרחב המקוון. המשמעות היא הגדלת מספר השחקנים בשוק המקוון, מה שמחייב להתבלט בו מצד אחד ומהצד השני למקסם את תקציב השיווק".

עזר מוסיף: "עסקים שהשכילו לתת לציבור לקוחותיהם פתרונות חדשים ויעילים, סביר שיצלחו את המשבר הכלכלי הגדול שהביא עימו נגיף הקורונה, עם פגיעה פחותה בתזרים המזומנים. בימים אלה במיוחד צריך לדעת לאבחן את המוצרים שרלוונטיים למשתמש ספציפי. הפלטפורמה החכמה שלנו יודעת לזהות סגמנטלית את המוצרים המעניינים כעת את הקונים ומציעה להם מוצרים נוספים של אותו ספק שיכולים להיות רלוונטיים עבורם. כך היא מרחיבה להם את היריעה וממקסמת את תחושת הפרסונליזציה בתקופה שבה קסטומיזציה היא מילת המפתח".

ExposeBox מציעה פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ופשוטה המאפשרת להגדיל את סל הקנייה הממוצע של גולש ביותר מ-18%, להגדיל פי 7 את התשואה הממוצעת לקמפיינים חיצוניים (ROI) ולהאריך באופן ניכר את משך השהות הממוצע באתר ביותר מ-37%, כל זאת תוך חיסכון ניכר של זמן וכסף. החברה מלווה את פלטפורמות המסחר המקוון המובילות בעולם ובישראל, ביניהן: זאפ גרופ, וואלה שופס, סופר-פארם, פתאל ועוד.

הפלטפורמה של ExposeBox מאפשרת התאמה מדויקת לכל לקוח ולקוח, במטרה לשמר את הלקוחות, לבנות נאמנות ולהגדיל את סל הקניות. היא משלבת ניהול נתוני לקוחות, יכולות למידת מכונה (ML) ובינה מלאכותית (AI) מתקדמות, אוטמציית קמפיין מלאה ותיאום רב ערוצי אמיתי. היא מסייעת לאתרי סחר אלקטרוני לשפר את הביצועים שלהם ולהגדיל את ההכנסות באמצעות כלים חדשניים ואינטואיטיביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully