וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד של אילון מאסק רק נולד, וכבר יש לו סיבה לשנוא את אבא

6.5.2020 / 8:43

מאסק ובת זוגו המוזיקאית גריימס הביאו לעולם בן, והיזם הכריז בטוויטר כי שמו הוא X Æ A-12. לא רק השם היה צריך הבהרה, גם אופן הביטוי שלו, וכל זה קורה ימים ספורים בלבד לאחר שהיזם איבד במו מקלדתו מיליארדי דולרים מהשווי של חברת המכוניות שבבעלותו "טסלה"

לאורך השנים ניסו הרבה סלבס להיות מקוריים עם השמות שנתנו לצאצאיהם, אבל אילון מאסק והמוזיקאית הקנדית גריימס הלכו קצת רחוק מדי. היזם האסקצנטרי ובת זוגו הפכו אמש (שלישי) להורים טריים ובחרו לקרוא לרך הנולד בשם הראוי והקליט X Æ A-12.

אילון מאסק עם גריימס. GettyImages
בסך הכול שם קליט. מאסק וגריימס/GettyImages

את השם ההזוי חשף מאסק, 48, בטוויטר, פלטפורמה שבה חולל כבר בעבר יותר מסערה אחת. 34 מיליון עוקביו דרשו לדעת לא רק מה פשר השם, אלא גם כיצד הוגים אותו. הרפרנס הוא לאחד הטראקים באלבומה האחרון של גריימס שנקרא "Æ M 4". ה-X, על פי הטענה, מייצגת את SpaceX, חברת החלל של המיליארדר הדרום אפריקני. גריימס, מצדה, הסבירה כי Æ מבוטאת כ-AI, אבל ברדיט הופיע הסבר אחר שבו נטען שהסימול בכלל מתבטא כ-Ash, וה-A-12 מייצג את עיצוב הפנים Archangel שאפיין את סדרת מטוסי A-12 של לוקהיד. השם המלא, על פי ההסבר, הוא X Ash Archangel Musk.

כאמור, זו לא הפעם הראשונה שמאסק מחולל מהומות דרך טוויטר. רק בשבוע שעבר סייע במו מקלדתו למחוק 14 מיליארד דולר משוויה של יצרנית המכוניות שבבעלותו טסלה, כשטען שערך המניה גבוה מדי. ב-2018 הפיל את המניה בלמעלה מ-10 אחוזים כשטען כי טסלה עשויה לעבור לבעלות פרטית. הוא נקנס בשל ההצהרה הזאת, שאינה חוקית. העובדה שעשה זאת בפעם השנייה מעמידה אותו ואת החברה בצל סכנת תביעה ענקית מצד בעלי המניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully