וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקומך בתור אינסופי: האתר של רשות המסים עדיין לא באמת מתפקד

6.5.2020 / 9:32

האתר אמנם עלה בשעות הלילה, אבל עצמאים רבים שמנסים להיכנס מדווחים על תקלות וה"מודל האמריקני" לא מיושם במלואו. רשות המסים: "15 אלף זכאים כבר נרשמו, באופן טבעי התגובה איטית"

צילום: לע"מ

בסרטון: ראש הממשלה בנימין נתניהו מציג את תוכנית ההקלות מה-4 במאי.

ביום שני האחרון אמר מנהל רשות המסים בישראל ערן יעקב, כי מי שזכאי למענק ממס הכנסה יקבלו בתוך יומיים. "ממחר ניתן יהיה להיכנס לאזור האישי בצורה פשוטה", אמר יעקב, "לדווח אם יש ירידה של 25% בהכנסות בתקופה האמורה, ולכל בעל עסק יהיה חיווי - אם הוא זכאי או לא. ככל שיהיה זכאי, תוך יומיים הכסף יהיה בחשבון הבנק, כמו בארצות-הברית".

אתמול (שלישי) כידוע האתר עדיין לא תפקד, ויעקב עלה בתוכנית "הצינור" של גיא לרר כדי להסביר את הקשיים. על אף השעה המאוחרת הוא המשיך לטעון כי התקלות יתוקנו, ואכן, בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר עלה האתר. עם זאת, עצמאים שנכנסו הבוקר שוב התקשו לעמוד במשימה.

אתר רשות המסים. אתר רשות המסים, צילום מסך
הודעה מהבוקר באתר רשות המסים/צילום מסך, אתר רשות המסים

ההודעות עם הכניסה לאזור האישי שונות, החל מחוסר יכולת להיכנס לאתר ועד חוסר אפשרות להשלים את התהליך. אם אתם עצמאים, ייתכן שמוטב שתמתינו ותנסו לבצע את הפעולה בשעות הלילה. בכל מקרה, עד כה זה לא היה ממש קל ופשוט כפי שצייר זאת יעקב ביום שני, ויש רק לקוות שההמשך יהיה קל יותר.

מרשות המסים נמסר בתגובה: "האתר מתפקד ועובד ויש כבר למעלה מ-15 אלף זכאים. באופן טבעי יש עומס של פונים ולכן המערכת יותר איטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully