וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד הזרם: WOW קוסמטיקה תפתח 4 חנויות חדשות

6.5.2020 / 17:08

רשת מחירי הלואו קוסט בתחום הקוסמטיקה, שנרכשה על ידי Fiver מקבוצת טדי שגיא לפני כחצי שנה, סיימה תהליך מיתוג ועיצוב מחודש: "למרות התקופה הלא פשוטה, אנחנו חושבים על היום שאחרי"

בצל משבר הקורונה העולמי, רשת WOW Cosmetics אחת מרשתות הקוסמטיקה במחירי Low Cost הגדולות בישראל, עברה תחת הבעלות החדשה תהליך מיתוג ועיצוב מחודש ופיתחה אסטרטגיית פעילות חדשה. WOW, המפעילה 57 סניפים בישראל, נרכשה בספטמבר האחרון על ידי Fiver, זרוע המסחר וה- ecommerce בקבוצת טדי שגיא.

WOW עיצבה עצמה מחדש ופיתחה מוצרים חדשים נוספים בקטגוריות טיפוח הגוף והפנים, איפור, תכשיטים ואקססורייז. במקביל, סניפי הרשת החלו לעבור תהליך שדרוג בעיצוב החדש. הסניפים נבנים או משופצים מחדש על ידי האדריכל אורי ביטון, בעיצוב מודרני וצעיר המאפשר ללקוחות התנסות אקטיבית ועם מוצרי החברה. "ל-WOW יש מוצרים מצוינים באיכות גבוהה, ואנחנו מוסיפים להם את האסתטיקה והייצוגיות שיוכלו לתת חוויית קניה ושימוש טובה יותר", אומר שי טנג'י, מנכ"ל Fiver המחזיקה את WOW.

רשת WOW. יח"צ WOW,
טיפול קוסמטי לרשת. WOW/יח"צ WOW

טנג'י מציין: "למרות התקופה הלא פשוטה אנחנו עם הפנים קדימה וחושבים כבר על היום שאחרי. ניצלנו את הזמן כדי לחשוב ולפתח מוצרים נוספים וכמובן לעצב מחדש את המוצרים הקיימים שלנו. אנחנו נשפץ בהדרגה את הסניפים הקיימים וכמובן שהסניפים החדשים יפעלו כבר לפי המיתוג החדש, כך שקהל הלקוחות יזכה לחוויית קוסמטיקה משודרגת".

רשת WOW מפעילה 57 סניפים, בהם נמכר מגוון של מוצרי איפור, כלי איפור, מוצרים לטיפוח העור והשיער, מוצרי פדיקור-מניקור, מוצרי היגיינה וכן אקססורייז (בעיקר תכשיטים). כל המוצרים בטוחים לשימוש ומאושרים על ידי משרד הבריאות ועומדים בתקן האירופאי לקוסמטיקה. תקן זה מאפשר לחברה לשווק את מוצריה ברחבי אירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • wow

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully