וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה באתר רשות המסים חייבה משתמשים להירשם פעם נוספת

7.5.2020 / 13:52

לאחר שנרשמו לקבלת מענק העצמאים, רבבות משתמשים קיבלו הודעת SMS כי עליהם להירשם פעם נוספת. רשות המסים: "זיהינו כ-30 אלף איש שנכנסו למערכת ולא תועדה הפעילות שלהם"

צילום: לע"מ

לאחר שאתמול נראה היה שרשות המסים הצליחה להתגבר על העומס באתר שנגרם כתוצאה מעצמאים שמנסים להירשם לקבלת המנענק, היום (חמישי) נתקלו משתמשים שונים בבעיה אחרת. בהודעה שנשלחה לרבבות נרשמים נכתב: "שלום, בשל תקלה בקליטת הנתונים, לצערנו עליך להגיש שוב את הבקשה למענק. מתנצלים על אי הנוחות".

תקלה ברשות המסים. SMS פרטי, צילום מסך
תקלה ברשות המסים/צילום מסך, SMS פרטי

ברשות המסים הסבירו בתגובה: "בבקרת איכות שנערכה זיהינו 30 אלף איש שנכנסו למערכת ולא תועדה הפעילות שלהם. התקלה תוקנה מיידית והרשות פנתה אליהם בהודעה על מנת שימלאו שוב את הבקשה לתביעה, כדי לא לעכב את העברת הכספים אליהם. יודגש כי אותם מקרים לא נכללו בנתונים שפורסמו על מספר הזכאים שכן התביעה לא נקלטה. יצויין כי עד כה אושרו כבר 130 אלף בקשות שהמענקים עבורם יועברו לחשבונות הבנק של הזכאים מחר וביום ראשון".

כזכור, במסיבת עיתונאים ביום שני הבטיח יו"ר רשות המסים ערן יעקב כי האתר יקלוט את הבקשות תוך 24 שעות, אולם ניתן היה להגיש בקשות רק לפנות בוקר יום רביעי, כשבמהלך היממה נתקלו משתמשים רבים בתקלות ובהודעות על עומס של המערכת. לקראת אחר הצהריים טופלה התקלה ואכן ניתן היה להירשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully