וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: החברות תורמות בימי קורונה

רונית מטיאס

10.5.2020 / 10:00

משבר הקורונה הביא חברות וגופים רבים להתנדב ולתרום על מנת לסייע לזקוקים לכך לצלוח את התקופה הקשה בשלום

לוריאל נרתמת

לוריאל נרתמת אלי שגיב ודניאלה פרוסקי שיאון. אסף לב,
אלי שגיב ודניאלה פרוסקי שיאון/אסף לב

כחלק מתכנית סולידריות גלובלית של לוריאל בעולם, תתרום לוריאל ישראל עשרות אלפי יחידות אלכוג'ל לצוותי רפואה בבתי חולים בכל רחבי הארץ, לצוותי מד"א ולרוקחים. בנוסף תתרום לוריאל ישראל אלפי יחידות אלכוג'ל גם לצוותי ודיירי בתי אבות וקשישים בכל רחבי הארץ. לוריאל ישראל תתרום את כל רווחי המכירה של מוצרי האלכוג'ל של גרנייה, כסיוע לצוותי רפואה בכל העולם.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל מר כי בלוריאל ישראל מרגישים שזו חובתם לתמוך במאמץ הקולקטיבי למניעת התפשטות הנגיף, והתרומה נועדה להביע תודה והוקרה לצוותים הרפואיים שנמצאים בחזית המאבק, ולתמוך בקהילות הפגיעות כדוגמת בתי אבות. המוצרים שיוצרו בתקינה מחמירה במפעלי לוריאל באירופה שהוסבו תוך זמן קצר לייצור אלכוג'ל, ייתרמו חינם ללא עלות, במטרה לתמוך באוכלוסיות הפגיעות ביותר. המוצרים כוללים אלכוג'ל של מותגי: לוריאל פריז, גרנייה, ולה רוש-פוזה, בגדלים מיוחדים וייעודיים לשימוש אישי וציבורי.

seperator
seperator

פועלים משמחים

דנית כה, ניצן, עידן רייכל, דלית רביב ויורם יובל. אביב גוטליב,
דנית כה, ניצן, עידן רייכל, דלית רביב ויורם יובל/אביב גוטליב

ברוח ימי הקורונה, דלית רביב, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית, ודנית כהן-ניצן, מנהלת בנקאות פלטינום בבנק, אירחו כ-2000 לקוחות לאירוע דיגיטלי מיוחד של הבנק ללקוחות הפלטינום ב-YouTube , האורחים נהנו מהרצאה של פרופ' יורם יובל ומופע פסנתר של עידן רייכל ששודר מסלון ביתו. רביב ביקשה להביע נימה אופטימית בתקופה מאתגרת זו, והביעה תקווה שמתחילים את נתיב היציאה ממנה, אם כי לא ברור מה תהיה ההשפעה של תקופה זו על המשק, וציינה כי הם רואים בתקופה זו עלייה יפה בפעילות הדיגיטלית של הלקוחות, והביעה תקווה שבפעם הבאה יוכלו להיפגש פנים אל פנים ולראות מקרוב את החיוכים של כולם. כהן-ניצן אמרה שהחליטו לעשות את האירוע כי התגעגעו.

מתנדבים ואורזים

מתנדבים ואורזים ערן וינטרוב, ואבי בן אסאייג,. גבע טלמור,
ערן וינטרוב, ואבי בן אסאייג/גבע טלמור

מאות מעובדי אסם-נסטלה, בשיתוף ארגון 'לתת', התנדבו לעבודה במרכז הלוגיסטי ובמטה החברה וארזו 4,500 מארזי מזון מתוך 15,000 מארזי מזון שנתרמו לארגון 'לתת'. מבצע האריזה דרש הערכות לוגיסטית מסובכת בגלל הצורך לנהל "פס אריזה" יעיל תוך שמירת מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם ומשמעת קפדנית של כפפות ומסיכות. המארזים כללו פתיתים, לחמית, במבה ומרק עוף. העובדים השתתפו גם בחלוקת החבילות.

seperator

שליחות בריאותית

שליחות בריאותית אילן לפידות. ערן מילוא,
אילן לפידות/ערן מילוא

קבוצת לפידות" המתמחה בייבוא הפצה ושיווק מגוון פתרונות בריאות, מוצרים ושירותים בתחומי הבריאות ואיכות החיים, נכנסת לראשונה לתחום ייצור התרופות ומשיקה מרכז הכנות רוקחיות חדש בהשקעה של כ-6 מיליון ₪. המוצרים שייוצרו תחת המרכז החדש, מיועדים לטיפול בפגים, יולדות, חולים הנדרשים להזנה תוך-ורידית (בבית החולים או בביתם), מטופלי דיאליזה, ומוצרים הנדרשים לניתוחים ופרוצדורות רפואיות שונות. המרכז קיבל לאחרונה את אישור משרד הבריאות והוא עומד בתקנים המחמירים והעדכניים ביותר בתחום, כשהייצור יתקיים במתקן ייעודי של "לפידות" המאושר על-ידי משרד הבריאות בהתאם לתקני רגולציה וסטריליזציה מחמירים ביותר. המרכז נבנה בשיתוף פעולה וידע עם החברה הגרמנית B.Braun מהיצרניות המובילות בתחום ופועלת ב-60 מדינות בעולם.

אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות אמר כי מרכז ההכנות הוא ללא ספק הסטנדרט החדש של מרכזי ההכנות הרוקחיות בישראל ומבטא בצורה מושלמת את השליחות של קבוצת לפידות לאפשר לציבור הישראלי גישה לפתרונות בריאות איכותיים.

seperator

מעניקים לספרים

מעניקים לספרים. שוורצקופף פרופשיונל ישראל,
מעניקים לספרים/שוורצקופף פרופשיונל ישראל

מותג השיער המקצועי שוורצקופף פרופשיונל, השייך לחברת הנקל העולמית, העניק ללקוחותיו מוצרי עבודה מקצועיים עם החזרתם לשגרת עבודה. הלקוחות קיבלו מענק מוצרים, כשהסכום הכולל של המענקים שחילקה החברה עומד על 200,000 ₪. שמוליק כהן, מנכ"ל חטיבת הביוטי פרופשיונל של החברה אמר כי ענף המספרות חווה מכה גדולה והפסדים כספיים עמוקים בעקבות משבר הקורונה ומדובר בעסקים עצמאיים ללא הון או רזרבות שיאפשרו להם להחזיק את העסק בהולד ובמקביל לשלם עבור ההוצאות הקבועות.

seperator

שותים ונרתמים

שותים ונרתמים אורי פדרמן,אבי אוחנה. קפה לנדוור,
אורי פדרמן,אבי אוחנה/קפה לנדוור

חברת הקפה לנדוור תרמה כאות הוקרה ותודה לצוותים הרפואיים בבתי חולים ברחבי הארץ בהם מטופלים חולי קורונה, 800 שקיות קפה שחור, 1000 כוסות, סוכר ובוחשנים. אורי פדרמן, מנכ"ל חברת הקפה לנדוור אמר כי חברת הקפה לנדוור מודה לצוותים הרפואיים בבתי החולים על עבודת הקודש שהם מבצעים מסביב לשעון ללא הפסקה.

seperator

תורמים בטוב טעם

תרומה בטוב טעם חגי שלום אודי ריגאי יוסי שלו ורוני גרין. אסף לב,
חגי שלום אודי ריגאי יוסי שלו ורוני גרין/אסף לב

בכירי טיב טעם, ביניהם חגי שלום, יוסי שליו ורוני גרין, ערכו טקס מצומצם בסניף הדגל ברמת החייל בתל-אביב, במסגרתו העניקה תרומה לעמותת ילדים בסיכון עבור המרכז לטיפול וחקר באוטיזם. במסגרת התרומה קיימה רשת טיב טעם ב- 40 סנפיה ברחבי הארץ, פעילות מיוחדת של מכירת איורים וציורים ייחודיים של ילדי העמותה ונמכרו כ- 4,772 יחידות בעלות של 47,720 ₪ - כל ההכנסות קודש לעמותה.

אודי ריגאי, גיוס משאבים בעמותה, אמר כי התגייסות רשת טיב-טעם לקהילה, היא דוגמא ומופת לעזרה וסיוע באופן מידי בתקופה כאוטית זו ואמר כי החברה הושיטה להם גלגל עזרה וסייעו להם לטפל ב- 2,500 פעוטות על הספקטרום האוטיסטי שגניהם נסגרו. חגי שלום, יו"ר מנכ"ל קבוצת טיב טעם אמר כי כגוף קמעונאי מוביל בתחום המזון בישראל, רואה עצמה הנהלת הרשת כמו גם עובדיה, מחויבת לפעול למען הקהילה כחלק מחזון הקבוצה, להיות שותפה בהגנה על שלומם של ילדים ולסייע לפי כך. אנו נמשיך לפעול בגיוסי כספים למען עמותות שונות בישראל, העושות עבודת קודש.

seperator

עוזרים לעובדים

עוזרים לעובדים אודי בן שימול. טל שחר,
אודי בן שימול/טל שחר

הנהלת Sodexo on site, המתמחה באספקת שירותי אחזקת מבנים ומערכות, ניהול שירותים והסעדה לארגונים, מוסדות ציבור וחברות מהגדולות במשק, הקימה תכנית הלוואות ייעודית שעיקרה סיוע לעובדים שנקלעו לקשיים כלכליים כתוצאה מהמשבר. מדובר בתכנית הבראה עולמית שמוביל תאגיד SODEXO העולמי בהשקעה של 30 מיליון אירו. העובדים יוכלו לקבל תמיכה כספית באמצעות קרן מיוחדת שתאפשר לעובדים לקבל הלוואה בסכום של עד 15,000 ₪ או עד סכום שתי משכורות נטו, בהתאם לעמידתם בקריטריונים של תכנית הקרן. החזר ההלוואה יהיה ללא ריבית והצמדה. אודי בן-שימול, מנכ"ל Sodexo On Site אמר כי מדובר בתוכנית שמיישמת את תכנית ההבראה לעובדים של תאגיד SODEXO העולמי בהשקעה של 30 מיליון אירו, שחלקה יצא מכיסם הפרטי של הנהלת התאגיד העולמי.

seperator

ממשיכים לצמוח

ממשיכים לצמוח אלישע מיכאל כרסנטי אורן זילברשטיין  עודד אייזנברג. חנה ליברמן,
אלישע מיכאל כרסנטי, אורן זילברשטיין, עודד אייזנברג/חנה ליברמן

החברה לנכסי קיסריה ממשיכה לממש את אסטרטגית הצמיחה המהירה שלה, וחתמה על הסכם שכירות עם הבאנה לאבס, המתמחה בפיתוח וייצור מעבדים ליישומי בינה מלאכותית שנרכשה בדצמבר בעסקת ענק תמורת 2 מיליארד דולר במזומן ע"י חברת אינטל האמריקאית. לפי ההסכם תשכור הבאנה לאבס שטח של כ-8,000 מ"ר בתוך 'קמפוס גרניט' החדשני בפארק העסקים החכם בקיסריה. בניית הקמפוס תושלם בחודשים הקרובים על-ידי החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד בהשקעה של כ-150 מיליון ₪.

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה ולנכסי קיסריה, ברך על חתימת העסקה וציין כי הבעת האמון של הצוות של הבאנה לאבס ואינטל היא לא רק בפארק העסקים, אלא בכלכלה הישראלית בכללותה. כשענקיות בינלאומיות כמו אינטל כעת ודקטלון רק בשבוע שעבר בוחרות להתרחב דווקא אצלנו ודווקא בתקופת הקורונה זוהי ללא ספק הבעת אמון.

seperator

לוקחים אוויר

לוקחים אוויר. יח"צ,
לוקחים אוויר/יח"צ

כחלק מפעילותה בישראל ומחויבותה החברתית, חברת הטכנולוגיה Dyson תרמה החברה 10 מסנני אוויר Dyson Pure Hot+Cool™ ו- Dyson Pure Cool™ למחלקות הקורונה בבתי החולים ברחבי הארץ, מדובר במסנני אוויר מתקדמים, הלוכדים 99.95% מהאלרגנים והמזהמים המזיקים בחללים סגורים עד לגודל של 0.1 מיקרון, ולאחר מכן מזרימים סירקולציה של אוויר מטוהר ומסונן לחלל החדר. יוזמת דייסון התקבלה בהכרת תודה בקרב מחלקות הקורונה, אשר מדווחות על שימושיות גבוהה והתאמה מדויקת לצרכיהם.

seperator

פרגון מתוק

פירגון מתוק דורון ג'מצ'י מחלק. מכבי פוקס תל אביב,
דורון ג'מצ'י מחלק/מכבי פוקס תל אביב

במסגרת שיתוף פעולה בין חברת הממתקים MARS ישראל לבין מכבי FOX תל אביב, התנדב דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק וקשרי קהילה במועדון לחלק לאוהדים מנויים שחצו את גיל 70 מארזי מתנה ממותגים הכוללים חבילות M&M בטעם בוטנים, צעיף של מכבי, שתי מסכות, שני כיסויי פנים ממותגים של מכבי ומחזיק מפתחות.

seperator

התרחבות בינלאומית

התרחבות עולמית מיכה קאופמן. עומר הכהן,
מיכה קאופמן/עומר הכהן

חברת פייבר המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, הודיעה על הרחבת פעילותה הבינלאומית והשקת הפלטפורמה בשתי שפות חדשות, צרפתית וספרדית, בעקבות הצלחת השקת הפלטפורמה בשפה הגרמנית, שהושקה בפברואר. בנוסף החברה תגדיל גם את מאמצי השיווק בשתי המדינות, המאמצים יכללו יחסי ציבור מקומיים, קמפיינים שיווקיים ואירועים לקהילת העסקים הקטנים והפרילנסרים המקומית.

seperator

סוגר מעגל

סוגר מעגל ענבל שטרן וחן מזרחי. יח"צ,
ענבל שטרן וחן מזרחי/יח"צ

רשת הפיצות "פיצה האט" יוצאת במהלך שיווקי-אסטרטגי ומשיקה קמפיין חדש תוך חיזוק ערכים שהמותג חרט על דגלו, והכתירה את הסטנדאפיסט וכוכב הרשת המצליח חן מזרחי כפנים של הרשת שיוביל את הקמפיין החדש שעולה בימים אלה. לרשת כ-92 סניפים בפרישה ארצית, והקמפיין הינו יריית הפתיחה לשיתוף פעולה חדש המציג בפן הומוריסטי וקליל שהרשת אינה מתפשרת על איכות וטעם, ותמשיך להוביל כמותג מצליח בישראל. ענבל שטרן, סמנכ"לית השיווק אמרה כי מזרחי מגדיר במדויק את הערכים של הרשת, משפחתיות, הומור, שיחה בגובה העיניים ופנייה לכל עם ישראל, והם גאים לצאת לדרך תקשורתית חדשה עם מזרחי שעבורו זו סגירת מעגל שעבודתו הראשונה היתה כשליח הרשת.

seperator

חגיגן

חגיגן שחר כחלון וילנה ראלף. אור גפן,
שחר כחלון וילנה ראלף/אור גפן

שחר כחלון, מבעלי גאיה גן אירועים, עמותת "לקט ישראל" בשיתוף קרן שיינברג. נרתמו למען קשישים ומיעוטי יכולת ושלחו אלפי מנות לאוכלוסיות שידם אינה משגת .

seperator

בקטנה

חברת סמסונג ישראל בשיתוף עמותת מטב התומכת בקשישים בישראל, מחבקות את בני הגיל השלישי ומשיקות את פרויקט "נשארים יחד בבית", מוקד טלפוני מיוחד שהוקם לטובת סיוע ומתן תמיכה טכנולוגית לאוכלוסיית הקשישים בארץ. המוקד הטלפוני של סמסונג ומטב (*8201), הוקם מתוך רצון להקל על אוכלוסיית בני הגיל השלישי בתקופה קשה זו. מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל ומנהלת קשרי הקהילה בחברה: "בעקבות התקופה המורכבת וכיוון שמסתמן כי הנחיית הבידוד עתידה להימשך עבור קבוצת גיל זו, החלטנו בסמסונג להרים את הכפפה ולייצר פלטפורמת תמיכה טכנולוגית ייחודית עבור אוכלוסיית בני הגיל השלישי. כעת יוכלו המבוגרים המבודדים בביתם לתקשר עם אהוביהם על ידי אפליקציות ואמצעים טכנולוגיים המאפיינים את רוח התקופה, ללא חשש מהתמודדות עם קשיים טכנולוגיים ועם עזרה צמודה של נציגי המוקד שלנו".

+חברת רום כנרת יוזמת הפרויקט "בתים בצבעים" תפעיל קייטנה מיוחדת בחינם עבור עובדי חברות ההייטק ששוכרות שטחים בבתים הצבעוניים ברחבי תל אביב, רום כנרת יזמה דרך מקורית וייחודית, לחזרת חברות היי טק לעבודה מלאה, ותפעיל קייטנה מיוחדת לילדי העובדים בבית השונים עד ל-22.05.20. הקייטנה תתקיים בבית הוורוד, אדום וסגול, והיא תחולק ל-4 קבוצות, בנות 20 ילדים בכל קבוצה, בהתאם לקבוצת גיל.
+ חברת הגיימינג PLAYSTUDIOS, הסבה את מתחם המשרדים הגדול שלה למתחם ענק לאיסוף תרומות מזון עבור אוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית, את התנועה מובילות דניאל קנטור, לאה טוניק ועלמה בק, והיא תעזור לפגיעים ביותר באוכלוסייה ביניהם: קשישים, פליטים, משפחות בסיכון, עובדות תעשיית המין, נשים חד הוריות ואלו שצרכיהם הבסיסיים אינם נענים.

+בכירי תעשיית המזון הישראלית, בהובלת דודי מנביץ, יו"ר איגוד תעשיות המזון, ווגליה שגיא גזית המנכ"לית, התייצבו במרלI"ג של ארגון 'לתת' בבית שמש, במטרה להוציא לדרך שיתוף פעולה ראשון וייחודי מסוגו במסגרתו מנכ"לי החברות הגדולות התייצבו וארזו אלפי סלי מזון לקשישים ארזו: מנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור; מנכ"ל תנובה אייל מליס; מנכ"ל אסם נסטלה אבי בן-אסייג; סמנכ"לית שטראוס גרופ, אסנת גולן; סמנכ"ל השיווק ביוניליוור ישראל, ארנון שפירא; מנכ"ל זוגלובק אלי זוגלובק; מנכ"ל מאפיית אנגל ירון אנגל; קרן שיינמן, סמנכ"לית רגולציה ואחריות תאגידית בקוקה קולה; אבר פקר מנכ"ל מן.



+חברת התרופות הבינלאומית MERCK תורמת 290 אלף יחידות Rebif לארגון הבריאות העולמי על-מנת שיעשה בו שימוש במחקר הסולידריות העולמי בנושא נגיף הקורונה. התרופה פותחה בישראל על-ידי צוות חוקרים ממכון ויצמן בראשות פרופ' מישל רבל. במחקר בודקים מספר תרופות אפשריות לטיפול בנגיף, למעלה מ-70 מדינות ביקשו להשתתף בו. Rebif היא תמיסה להזרקה תת-עורית במזרק ממולא מראש, המיועדת לטיפול בחולי טרשת נפוצה כרונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully