וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילולה באולפן: צפו במשדר המיוחד לרגל חגיגות ל"ג בעומר

בשיתוף ישיבת אור הרשב"י, בשיתוף ישיבת אור הרשב"י

11.5.2020 / 10:15

לרגל חגיגות ל"ג בעומר הפכנו את אולפן וואלה! למשדר הילולה מיוחד בהנחיית מנחם טוקר, שישדר את מעמד ההילולה המרכזית מישיבת המקובלים אור הרשבי במירון ובו מתארחים גם איש הקבלה הרב חיים הורביץ, הסטנדאפיסטית מירי אור, השפית ג'קי אזולאי וכוכב הריאליטי טילטיל. צפו

משדר ל"ג בעומר

ל"ג בעומר 2020 שונה מכל מה שהכרנו בעבר. האיסורים על התקהלות והדלקת מדורות בשל נגיף הקורונה הופכות את החגיגות השנה לשונות מבעבר. גם העלייה להר מירון להילולת רבי שמעון בר יוחאי ועריכת טקס החלאקה המסורתי לא מתקיימים, אולם אין זה אומר שאי אפשר לחגוג את החג בצורה קצת אחרת ושמחה לא פחות.

מקורה של הילולת החג ברבי שמעון בר יוחאי, אשר נפטר במערה בפקיעין ביום ל"ג בעומר ועל פי המסורת נקבר בהר מירון. המערה בפקיעין הפכה למקום קדוש ולא רק ליהודים, כי בה ראו אנשי התקופה ניסים גלויים. בנוסף, תאריך זה מציין גם את ניצחון היהודים על הרומאים בהנהגת בר כוכבא. כיום, ממשיכי אור הקבלה ולימודו של רשב"י הם ישיבת אור הרשב"י. הישיבה הקימה במירון את בית הרשב"י. מדובר בישיבת מקובלים, בה לומדים את תורת הסוד ומתפללים על עם ישראל הזקוק לישועה. מוסדות אור הרשב"י שמו להם למטרה את הפצת אורו ותורתו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. במוסדות מקיימים פעילויות רבות ובכללם הכנסת האורחים הגדולה בעולם, תיקונים וכמובן, הילולת הר מירון בל"ג בעומר ומובילים את לימודי הקבלה על פי מורשתו של רבי שמעון. השנה, בשל הקורונה, לא ניתן להגיע להילולה בהר. ישיבת אור הרשב"י מאפשרת לכם לשלוח (בחינם) שמות עליהם הרבנים והמקובלים היושבים במקום יוכלו להתפלל, עבורכם.

לשליחת השמות בחינם לתפילות הרבנים והמקובלים עבורכם בהילולה - היכנסו לאתר

לרגל חגיגות ל"ג בעומר הפכנו את אולפן וואלה! למשדר הילולה מיוחד בהנחיית מנחם טוקר, שישדר את מעמד ההילולה המרכזית מישיבת המקובלים אור הרשבי במירון, כשבשידור מתארחים איש הקבלה הרב חיים הורביץ, הזמרת והסטנדאפיסטית מירי אור, השפית ג'קי אזולאי וכוכב הריאליטי טילטיל. צפו במשדר שאותו מלווה תזמורת חפלה.

בשיתוף ישיבת אור הרשב"י, בשיתוף ישיבת אור הרשב"י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully