וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא עמלות או דמי תיווך: האתר שמחבר כל מסעדה או בר בישראל ללקוחות

12.5.2020 / 17:15

יש לכם תפריט משלוחים חדש? יוזמים סדנת קוקטיילים? מציעים יום שוק עם שף מוכר? הכירו את ME.N.U שיזם אתר BLEND, במסגרתו בתי העסק השונים בתחום תרבות הבילוי בישראל יכולים למכור את המוצרים והשירותים באמצעות פלטפורמה אינטרנטית - כשכל מכירה עוברת ישירות לבית העסק

בתי הקפה, המסעדות, הברים והפאבים, העסקים שמהווים אבן דרך משמעותית בתרבות הבילוי הישראלית, הם מהעסקים שנפגעו משמעותית ממשבר הקורונה. העסקים נסגרו לחלוטין ועד לפני זמן לא רב גם לא יכלו להוציא משלוחים. עתה יש הקלות בתנועה וחלק מהאיסורים הוסרו וכחלק מהחזרה האטית לשגרה, גם בתי העסק הקשורים לתרבות הבילוי והקולינריה נפתחים מחדש.

על מנת לסייע למסעדות היוקרה, לברים, לבתי הקפה ולפאבים בתקופה זו, חברת טמפו, באמצעות אתר האונליין BLEND, יזמה את פרויקט ME.N.U, במסגרתו מציעה לבתי העסק השונים פלטפורמה אינטרנטית שתאפשר להם למכור את מוצריהם לקהל הרחב.

ארוחת מזטים. ShutterStock
לכל בית עסק ב-ME.N.U יש חנות וירטואלית ייעודית, שבה מוצעים מגוון מוצרים למשלוח מיידי או למימוש שבית העסק ייפתח/ShutterStock

לכל בית עסק ב-ME.N.U יש חנות וירטואלית ייעודית, שבה מוצעים מגוון מוצרים למשלוח מיידי או למימוש שבית העסק ייפתח, או חוויות שיווקיות מטעם בית העסק (סדנת קוקטיילים/יום בשוק עם השף/סדנת אפייה וכו'). כל מכירה עוברת ישירות לבית העסק ללא עמלות או דמי תיווך. בין בתי העסק שכבר החלו למכור במסגרת הפרויקט: מסעדת פופינה, מסעדת יאקימונו, בר הפיקוק, מסעדת רוברטה וינצ'י, מסעדת דוד ויוסף, קפה הנרייטה, אלנה דה נורמן, לייבררי בר ודה סטריטס.

רז קלמנוביץ, מנהל שיווק מים, קפה ופפסיקו בחברת טמפו: "זו ההזדמנות לרגע של אסקפיזם. לתמוך בעסקים הקטנים שותפים נאמנים שלנו לאורך השנים, ולאפשר לקהל הרחב להמשיך ליהנות ממגוון המוצרים של בתי העסק האהובים. מכאן גם שמו של הפרויקט - ME.N.U, משחק מילים המשלב בין 'תפריט' לבין השותפות הקיימת בין העסק ללקוחות הקבועים והנאמנים".

לרכישה ב-ME.N.U לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully