וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתחת טכנולוגיית השבבים רמבוס דיווחה על ירידה של 10% ברווחיה; הכנסותיה עלו במעט

רן דוידוב

14.1.2003 / 9:38

החברה מגדילה את תקציבי המו"פ וכתוצאה מכך ירד הרווח הנקי ל-5.5 מיליון דולר; ברבעון הנוכחי צפויים רווחיה לרדת מעט כתוצאה מגידול בהוצאות משפטיות



רמבוס (סימול RMBS) דיווחה על ירידה של 10% ברווחיה ברבעון הפיננסי הראשון, בשל גידול בהוצאות המו"פ, אך הכנסותיה גדלו ב-3.4%.



רמבוס, המוכרת רשיונות שימוש לטכנולוגיה המאפשרת לחברות מעבדים למחצה להגדיל את רוחב הפס בין שבבים, דיווחה על הכנסות של 25.7 מיליון דולר, כתוצאה מגידול של 12% בתמלוגים ל-24.3 מיליון דולר. הרווח הנקי עמד על 5.5 מיליון דולר, או 6 סנט למניה, בהשוואה ל-6.2 מיליון בתקופה המקבילה.



"הרבעון הזה השגנו גידול בהכנסות ורווח עקבי למניה למרות שהמשכנו להגדיל את ההשקעה במחקר ופיתוח", אמר מנכ"ל החברה ג'ף טייט. "אפילו באקלים הכלכלי הקשה אנו מגייסים כוח אדם במרץ, כשהכוונה להגדיל את צוות המהנדסים בלמעלה מ-25% השנה".



רמבוס צופה שהרווח ברבעון השני ירד מעט ל-5 סנט למניה, בין היתר כתוצאה מגידול בהוצאות משפטיות. רמבוס מעורבת בסדרת סכסוכים משפטיים, בין היתר עם נציבות הסחר הפדרלית, שפגעו ברווחיה ברבעונים האחרונים. ההכנסות צפויות לעלות ב-7%-11% ל-25.7 מיליון דולר, הודות לעסקות חדשות עם סוני וטושיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully