וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס העולמית תתרום מיליון דולר לסיוע במלחמה בקורונה

14.5.2020 / 8:25

באמצעות אתגר כושר וירטואלי #HOMETEAMHERO Challenge תעודד החברה אנשים מכל העולם לצאת ולעשות פעילות ספורטיבית, כאשר עבור כל שעת פעילות גופנית שתבוצע תתרום adidas דולר אחד למאבק בנגיף הקורונה. המטרה היא להגיע למיליון שעות שיצטברו מרחבי העולם

חברת adidas העולמית תתרום מיליון דולר לארגון הבריאות העולמי WHO, לטובת קרן הסיוע במלחמה בקורונה באמצעות עידוד אנשים לצאת ולעשות ספורט.

החברה יזמה אתגר כושר וירטואלי: #HOMETEAMHERO Challenge, אשר ייצא לדרך ב-29 במאי ועד ה-7 ביוני, בו יעודדו אנשים מרחבי העולם לבצע פעילות גופנית ולהקדיש אותה לעשיית טוב.

בעבור כל שעת פעילות גופנית שתצטבר בתאריכים הללו במסגרת האתגר, תתרום החברה דולר אחד לטובת ארגון הבריאות העולמי WHO, במטרה להגיע למיליון שעות וכך לתרומה של מיליון דולר.

אדידס. יח"צ אדידס,
These shoes are made for running/יח"צ אדידס

כל דקת פעילות גופנית ממגוון סוגים, של כל משתתף באתגר, נספרת ומתווספת לסכום השעות המצטבר. כך לדוגמא אם אחד המשתתפים מארה"ב רץ במשך 40 ומשתתף אחר מישראל סיים אימון יוגה של 20 דק', אלו יצטברו לשעה אחת וייחשבו כתרומה של דולר אחד.

התוצאה בסופו של דבר היא יצירת אירוע ספורט דיגיטלי עולמי, בו כולם מוזמנים להשתתף בכדי לסייע להגיע למטרה של מיליון שעות, מה שהופך כל לדקה לחשובה, ללא קשר לספורט, משמעת, רמת יכולת או השלב הנוכחי בסגר.

רשימת פעילויות הכושר בעבורן תתרום adidas כוללת: ריצה, אימוני כח, הליכה, רכיבה על אופניים, אימוני אירובי, הליכון, ארגומטר, טיולים רגליים, אופני הרים, יוגה, הליכה נורדית, אופני מירוץ, רכיבה על אופניים בכסא גלגלים, ריצת שבילים, אופני ידיים , ספינינג, ריצה וירטואלית, אופניים וירטואליים, סקייטבורד, כדורגל, כדורסל, ריקודים, טניס, רוגבי, אגרוף ועוד.

לטובת היוזמה, adidas תשתף פעולה עם מגוון אפליקציות מעקב אחר פעילויות כושר, בהן including Garmin, Zwift, Polar, Suunto, JoyRun וכמו גם אפליקציות הכושר של adidas: adidas Running ו-adidas Training.

"כשאנחנו עוברים לשגרה החדשה, חלק מהספורטאים העולמיים מתחילים לחזור לאט לאט לשגרה, בעוד אחרים נשארים מחויבים לפעילות גופנית מהבית" מסביר סקוט זלאזניק, סגן נשיא בכיר במחלקת הדיגיטל של אדידס העולמית. "ללא קשר לנסיבות, מה שמאחד את כולנו הוא הדחף שלנו לעשות טוב, להרגיש מחוברים זה לזה כצוות והכי חשוב לומר תודה לעובדים החיוניים שהיו שם בשבילנו בזמן שהכי היינו צריכים אותם. זה הסיכוי שלנו להיות שם עבור אותם האנשים שעזרו לנו להמשיך לנוע".

כדי להשתתף באתגר יש לבצע את הצעדים הבאים:

- הורדת אפליקציית adidas Running או adidas Training או התחברות עם חשבון קיים.

- אופציונלי: התחברות לחשבונות ה- Garmin/Polar/Suunto/Zwift באמצעות החשבון באפליקציית אדידס.

- הרשמה באפליקציה לאתגר #HOMETEAM Hero Challenge (החל מתאריך ה-18 במאי).

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully