וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוע בכיוון ההפוך: איגוד תעשיות המזון מציע עזרה לארה"ב

14.5.2020 / 9:41

ארה"ב נקלעה למשבר חמור, ויו"ר איגוד תעשיות המזון שלח מכתב לשגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן: "החלטנו לבדוק את ההיתכנות לייצוא מוגבר של מגוון רחב יותר של מוצרים כדי להקל על המחסור"

בימים אלה תעשיית המזון בארה"ב חווה משבר של ממש בשל מצוקת כוח אדם קשה, שנגרמה עקב פגיעה במצבת עובדי התעשייה בשל אילוצי ההתמודדות עם מחלת הקורונה. הדבר גורם בימים אלה לחוסרי מזון משמעותיים באמריקה, שצפויים ללכת ולהחמיר בימים ובשבועות הקרובים. לדוגמה, הבשר הזמין לשיווק באמריקה יספיק, נכון לעכשיו, לשבועיים בלבד ובשבועות הקרובים האזרחים יחוו חוסרים משמעותיים במזון. אומנם אנחנו מורגלים לכך שדוד סם עוזר לנו, אבל משבר הקורונה דווקא מביא להזדמנות הפוכה ומעניינת.

שגריר ארצות הברית לישראל דיויד פרידמן בירושלים ב-9 בפברואר 2020. רויטרס
יקבל את הצעת הסיוע? שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן/רויטרס

יו"ר איגוד תעשיות המזון הישראלי דודי מנביץ', העומד בראש איגוד תחתיו מעל 250 יצרני מזון גדולים, בינוניים וקטנים, שלח מכתב לשגריר ארצות הברית בישראל דיוויד פרידמן, בו הוא מציע את עזרת התעשייה הישראלית להתמודדות עם המחסור הצפוי.

"תעשיית המזון הישראלית ידועה בשמירה מלאה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בייצור מזון ובשגרה מייצאת מגוון רחב מאוד של מוצרים העומדים בתקן מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לשוק המקומי", מציין מנביץ' במכתב, "התעשייה מייצאת מגוון רחב של מוצרים לשוק האמריקאי העומדים בכל תקני מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA. לאור האמור לעיל, ברצוננו להציע את עזרתנו לעם האמריקאי ולבדוק את ההיתכנות לייצוא מוגבר של מגוון רחב יותר של מוצרים במטרה לסייע ולהקל על המחסור הצפוי ככל האפשר. לשם כך, נשמח לקבל מידע על האופן בו אנו יכולים לסייע לכם וממתינים להתייחסותך כיצד נוכל לקדם ולסייע לכם בנושא זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully