וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של HOLYLION GROUP מקים את פירמת היח"צ HOLYLION CAPITAL

17.5.2020 / 11:37

גילי (גיל עד) כהן, יחד עם משקיעים נוספים, ירכשו באמצעות HLC משרדים מובילים מתחומים שונים, שינוהלו ע"י מקימיהם ויזכו לנתח ברווחים. כמו כן, הפירמה מחפשת להשקיע בסאטרטאפים סינרגטיים לתחום היח"צ והדיגיטל

שיווק דיגיטלי. RF123,
"מגמות הדאטה והדיגיטל אליהם צועד שוק היח"צ העולמי, אינם מפותחים בישראל בצורה מספקת". שיווק דיגיטלי/RF123

גילי (גיל עד) כהן, שהיה שותף וממייסדי חברת G GROUP, נחשב בעבר לדור הצעיר והבועט של משרדי היח"צ בישראל. בתוך שנים ספורות משרד היח"צ בניהולו - 'גלעד תדמית' מקבוצת G GROUP - הפך לאחד מחברות היח"צ והיה מהמשרדים הראשונים שפתחו מחלקות שונות עבור קשרי סלבס, בלוגרים, מחלקת סושייל וניהול משברים. כהן הוא גם המייסד והבעלים של HOLYLION GROUP ועתה הוא עושה ביחד עם קבוצת משקיעים צעד נוסף בעולם היח"צ - הקמת פירמת היח"צ HOLYLION CAPITAL. על פי המודל של הפירמה, המשרדים שירכשו ימשיכו להיקרא על שם מקימיהם ואליו תצטרף שם הפירמה- HLC.

"שוק ה-PR בישראל מיושן לעומת מה שקורה היום בעולם והוא מורכב בעיקר ממשרדים בינוניים המבוססים על הקשרים והיכולות האישיות של הבעלים, שהם אולי טאלנטים אך בעלי יכולת התרחבות מוגבלת", אומר כהן. "מגמות הדאטה והדיגיטל אליהם צועד שוק היח"צ העולמי, אינם מפותחים בישראל בצורה מספקת ומעבר לכך, לא קיימת בשוק הישראלי פירמה גדולה המסוגלת להעניק גב כלכלי לחדשנות טכנולוגית, תמיכה במשאבי אנוש, פיתוח עסקי וניהול מקצועני בדומה לחברות ציבוריות. אנו עובדים על המודל כבר כמה חודשים, אך אין ספק כי משבר הקורונה מעצים את הצורך במודל כזה והקדים את יציאתנו לשוק".

פירמת היח"צ HOLYLION CAPITAL. יח"צ,
"גב כלכלי לחדשנות טכנולוגית, תמיכה במשאבי אנוש, פיתוח עסקי וניהול מקצועני בדומה לחברות ציבוריות". הלוגו של פירמת HLC/יח"צ

לדברי כהן, הכול מתחיל באסטרטגיה ולכן הלב ועיקר העיסוק של החברה שהקים הוא מחקר ואסטרטגיה הנפרסת לכיוונים שונים והיא הלב והמרכז של הקבוצה שהקים.

"משבר הקורונה יעניק לגיטימציה למשרדים קטנים ואף כאלה שבעבר היו בינוניים וחלמו לפרוץ קדימה, לצמצם עלויות, להתכווץ ולעבוד מהבית דרך שירותי ענן", אומר כהן, "זה יעניק להם יכולת להמשיך לשרוד ואולי אף להרוויח. מאידך, זה יצמצם עוד יותר את יכולת ההתרחבות שלהם ויותיר אותם במלחמה מתמדת בשיווק ובגבייה. המשרדים הגדולים גם כן הצטמצמו בהיקף הפעילות שלהם והפכו למשרדים בינוניים, ורובם עומדים על סף הרווחיות הכלכלית ובמקרים רבים-אף גרוע מכך. אני מאמין שבעתיד הקרוב, על מנת לשרוד בתחום, צריך יהיה לבחור באחת משתי האסטרטגיות - קרי, להיות קטן מאוד, זריז ויעיל ולהשתמש במיקור חוץ ובפרילנסרים, או להיות גדול מאוד ולהיות גוף שיודע לייצר מחזור גדול, שיכול להיות כלכלי מאוד גם בשולי רווח נמוכים, שמסוגל למכור שירותים נוספים בתוך הבית ומאפשר איגום משאבים, העצמה וניהול מדויק ומקצועי יותר".

HolyLion Capital תהיה חלק מקבוצת האחזקות HolyLion Group, שמחזיקה את סוכנות הפרסום, המיתוג והאסטרטגיה BRAINHUB, את Two be Talent - סוכנות פיתוח עסקי לטאלנטים בשותפות עם מתן סימן טוב המייצגת בפן המסחרי בין היתר את כוכבה הצעיר של מכבי תל אביב דני אבדיה, את כוכב ה-NBA לשעבר אמרה סטודמאייר, את ליאור נרקיס ועוד. את המיזם לחקר בינה מלאכותית "NEOMANIX" (בשיתוף מכון מחקר ודוקטורים מתחום הרובוטיקה) ואתHolyLion Real Estate, שהיא חברה לשיווק ומכירות נדל"ן, המשווקת בימים אלה מאות יחידות דיור בארץ ובחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully