וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 אלף צופים לשידור הראשון של מהדורת דמוקרטTV

בשיתוף עמותת דרכנו

18.5.2020 / 16:37

המהדורה בהנחיית לוסי אהריש ובהובלת תנועת "דרכנו", שהושקה ביום ראשון, הגיעה לתפוצה של כ-200,000 אזרחים

לוסי אהריש במשדר דמורקטTV. דמוקרטTV,
בכורה מוצלחת/דמוקרטTV

אתמול (ראשון) בשעה 18:00, שודרה המהדורה הראשונה של תוכנית אקטואליה יומית חדשה בערוץ הייחודי והראשון מסוגו בישראל: "דמוקרט TV". התוכנית, בהובלת ארגון "דרכנו" ובהגשתה של לוסי אהריש זכתה כבר ביום השידורים הראשון ל-50 אלף צופים וב"דרכנו" סבורים כי הכמות תלך ותעלה.

התוכנית משודרת במהדורה יומית בין הימים א'-ד' בשעה שש בערב במדיות החברתיות:

דף הפייסבוק "דמוקרטtv"

דף הפייסבוק של 'דרכנו''

עמוד היוטיוב של המהדורה

במהדורה הראשונה, ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין תקף את הקמת "ממשלת הניטרול ההדדי" שבג"צ הכשיר את הקמתה: "אף צדיק לא אמר - אני מוותר על כסאי, על משכורתי, אהיה חבר כנסת מן המניין. אני לא רוצה כיסא. כי רוב הכיסאות האלה הם כיסאות פיקטיביים של כבוד בלבד. אני באופן אישי מאוד מאוכזב מהתוצאה של 11:0. אפילו שופט או שופטת אחת בכל ההרכב הזה לא היה לו משהו שונה להגיד, בעיני זה אפילו כמעט מעורר חשד".

דיסקין התייחס גם לנושא ניהול משבר הקורונה ועירוב השב"כ במעקב אחרי אזרחי ישראל: "התלבטתי מאוד. על פניו התחושה שלי הפנימית הייתה נגד הדבר הזה. יכולתי להבין בהיסטריה לפחות שהייתה קיימת, ובחוסר האמצעים ובהעדר יכולת בדיקה אחרת, שיש באמצעי הזה אולי יכולת להציל חיים. החשש שלי היה והתבטאתי גם בעניין הזה, שזה לוקח אותנו בדיוק למדרון החלקלק הזה שבפעם הבאה יהיה יותר קל להפעיל את השב"כ שהוא לא בהתאם לסמכויות והיכולות שניתנו לו".

כמו כן אמר: "אני לא מבין למה אחרי שלושה חודשי קורונה, לפי מה שראיתי בסוף השבוע, אנחנו ב-5,000-6000 בדיקות. זו מדינת ישראל? זה סטרטאפ ניישן, זה מה שאנחנו יודעים לעשות?"

יובל דיסקין בכנס מאיר דגן לביטחון ואסטרטגיה 2019, האקדמית נתניה , 18 במרץ 2019. שלומי גבאי
לא אהב את החלטת בג"צ. דיסקין/שלומי גבאי

פרופ' ירון זליכה, לשעבר בכיר באוצר, תקף את משרד האוצר וסיפק עצות לשר האוצר החדש, ח"כ ישראל כץ: "אם הוא הולך להקשיב לעצות של אגף התקציבים. הוא הולך להתרסקות לא בעוד שנה, בעוד שבוע. בעוד שבוע. אם ישראל כץ לא יבין שמי שקלקל את המשק הישראלי בעשור האחרון, לא יכול להמשיך לנהל אותו. הוא יגמור את הקריירה שלו ביום הראשון שהוא נכנס לתפקידו".

זליכה לא חוסך שבטו מנערי האוצר ומכנה אותם "מאוד לא מנוסים": "פרצה מלחמה על המשק הישראלי. במשרד האוצר, באגף התקציבים של משרד האוצר, שמנהל את הכלכלה ביום יום, יושבים 20, 30, 40, בחורים צעירים, בחורות צעירות. הם מאוד חכמים, אבל הם מאוד לא מנוסים. יש הבדל בין קיצוץ תקציבי לבין פרויקט לאומי מטורף של חלוקה של עשרות מילארדי שקלים למאות אלפי עסקים קטנים ועצמאיים. זה פרויקטים גדולים שצריך את מנהלי התפעול הכי טובים במדינה. במקום לגייס אותם, נתנו לארבעה ילדים להחליט"

זליכה תקף את הממונה על התחרות ביוקר המחיה בישראל: "הממונה על התחרות סירבה בשנים האחרונות להכריז עליהם כמונופולים, כתוצאה מכך אנחנו משלמים על מזון 25% יותר מהמערב, קוסמטיקה 30-40% יותר מהמערב, ורכב 100% יותר מהמערב. הם יוכרזו כמונופולים, והטקטיקות הפסולות שלהם יהפכו לטקטיקות פליליות".

לצפייה בתכנית הראשונה עם דיסקין וזליכה

וואלה כסף, בשיתוף עמותת דרכנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully