וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן טרנר-אייל מונתה לתפקיד מנכ"לית משרד האוצר

20.5.2020 / 16:27

השר ישראל כץ הודיעה על מינויה של טרנר-אייל, שכיהנה עד כה בתפקיד מנכ"לית משרד התחבורה ולאחר שביצעה בעבר תפקידים בכירים במשרד האוצר. תחליף את שי באב"ד

צילום: שלומי גבאי, לשכת העיתונות הממשלתית, דוברות משרד האוצר, עריכה: ניר חן

בסרטון: כניסת השרים החדשים לממשלה.

שר האוצר ישראל כץ הודיע היום על מינויה של קרן טרנר-אייל לתפקיד מנכ"לית משרד האוצר. זאת, לאחר שעזבה את משרד התחבורה עם כניסתה של מירי רגב לתפקיד השרה. טרנר-אייל הגיעה למשרד התחבורה ממשרד האוצר, וכעת היא חוזרת לאוצר, כשהיא מחליפה את שי באב"ד. האחרון הודיע לשר כץ על רצונו לסיים את התפקיד בתחילת יוני.

קרן טרנר במהלך טקס חילופי שרים במשרד התחבורה בירושלים 18 במאי 2020. ראובן קסטרו
חוזרת לאוצר. קרן טרנר-אייל/ראובן קסטרו

השר כץ אמר עם מינויה של טרנר-אייל, שכעת נמצאת בחופשת לידה: "אני משוכנע שקרן, שמונתה על ידי גם לתפקיד מנכ"לית משרד התחבורה והיטיבה לבצע את תפקידה - ניחנה בכל הכישורים הנדרשים כדי למלא את התפקיד החשוב והמורכב של מנכ"לית משרד האוצר בתקופה מאתגרת זו, ואני מאחל לה הצלחה רבה".

המהלך של רגב, שפיטרה את טרנר-אייל בעודה בחופשת לידה לפני כניסתה הרשמית לתפקיד, עורר הדים, אולם קרן-אייל הגיבה בממלכתיות. "הדיון בהגנה על זכויות נשים הוא חשוב ביותר, אבל במקרה הספציפי הזה חופשת הלידה אינה העניין", אמרה. "מנכ"ל משרד זו משרת אמון. לא הוחלפתי במנכ"ל אחר בשל חופשת הלידה ולא הייתי רוצה להישאר מנכ"לית המשרד רק בשל ההגנה החשובה בחוק על יולדות. בהצלחה גדולה למנכ"ל החדש - נעשה הכל על מנת שהמעבר יהיה מקצועי, חלק ומהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully