וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטנייט לא לבד: מכירות שיא בתעשיית הגיימינג בגלל הקורונה

24.5.2020 / 9:52

נסיקה של 73 אחוז לעומת אפריל שעבר הביאה את מכירות המשחקים למיליארד דולרים וחצי, שיא כל הזמנים. ב-XBOX דווקא לא שמחים: "לא זו הדרך שבה היינו רוצים לעשות את זה"

עריכה: דפי מקל

בעוד תעשיות רבות קרסו בגלל הקורונה, ענף הגיימינג מלבלב, בלשון המעטה. העובדה שמשפחות שלמות מרותקות לביתן הביאה באפריל למכירות שיא בהיקף של 1.5 מיליארד דולר ברחבי העולם, נסיקה של 73 אחוז מאפריל שעבר הסכום הגבוה ביותר שנרשם בחודש זה אי פעם. השיא הקודם נרשם ב-2008, כשגם אז היה העולם נתון במשבר כלכלי.

גיימר משחק במשחק רשת. ShutterStock
כשכל העולם דועך משחקי הוידאו פורחים/ShutterStock

פורטנייט ממשיך להיות המשחק הפופולארי ביותר. באפריל שיחקו בו 28 מיליון גולשים בארה"ב בלבד, כ-12 מיליון מהם עשו זאת בו זמנית. סוני ומיקרוסופט, היצרניות של פלייסטיישן ו-XBOX בהתאמה, הודיעו על שיגור מספר משחקים חדשים ביוני וביולי, והציפייה היא כי המשחקים הללו יזכו להצלחה מידית.

עם זאת, לפחות למראית עין לא כולם מרגישים בנוח עם זה, וכדאי לשים לב דווקא לדבריו של פיל ספנסר, שעומד בראש חטיבת XBOX במיקרוסופט. "לא זו הדרך שבה היינו רוצים לעשות את זה", אמר ספנסר לביזנס אינסיידר, "דיברנו על זה במיקרוסופט ורוח הדברים הייתה 'איך זה מרגיש להצליח בזמן שכל העולם נאבק כלכלית ובריאותית?'"

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully