וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפלצת שתשנה את ענף החקלאות: סדרת קומביינים חדשה של ג'ון דיר

25.5.2020 / 11:30

סדרת הקומביינים הגדולים החדשה S700 מבית ג'ון דיר הושקה בסוף השבוע ובזכות הטכנולוגיה הייחודית והחדשנית צפויה לחולל שינוי בתחום קציר הדגנים

בסוף השבוע האחרון השיקה חברת מפרם סוכנויות, היבואן של המותג הבינלאומי ג'ון דיר, את סדרת הקומביינים הגדולים החדשה S700. במסגרת ההשקה בוצעה הדגמה לדגם S770i (האמצעי בסדרה s700) שנכנס לפעולה בשדות עמק החולה בקציר חיטה.

הקומביין משמש בחקלאות לקציר של דגנים, קטניות ועוד. על מנת להתאים את הקומביין לסוגי הגידולים השונים, יש להתאים את "שולחן הקציר" לסוג הגידול בהתאם לצורך. מכאן נלקח השם "קומביין", שכן ניתן להחליף סוגי שולחנות שונים על קדמת הכלי וליצור את הקומבינציה המתאימה לחקלאי.

קומביין ג'ון דיר. יחצ ג'ון דיר,
מפלצת. הקומביין מסדרת S700 של ג'ון דיר/יחצ ג'ון דיר

הקומביין מצויד במיטב מערכות הניהוג העצמי של ג'ון דיר Auto Track מסדרת ה-Agriculture Management Solution, המאפשרת למפעיל לתכנת את הפעולות הרציות ולאחר מכן לפקח על פעולות הטרקטור ללא צורך התערבות אקטיבית מצד המפעיל בזמן העבודה.

אחד החידושים המעניינים בסדרה זו הוא ה-combine advisor, אשר מאפשר למפעיל לתכנת מצבי עבודה ופעולה בהתאם לסוג השטח (לדוגמא מעבר ממצב עבודה למצב נסיעה בכביש), ולעבור בניהם בלחיצת כפתור.

הקומביין בעל 334 כוח סוס ומסוגל להגיע למהירות נסיעה של כ-40 קמ"ש. אחיו הגדול לסדרה, S790I, נכנס לפעולה בימים אלו בשדות הדרום ולצד החיטה קוצר גם שבחים. הודות לטכנולוגיה ייחודית וחדשנית, הכלים מסדרת הקומביינים המרשימה מאופיינים ביעילות, בדרגת זיהום אוויר נמוכה ובחיסכון בדלק.

הקומביינים מסדרת S700 החדשה, הינם חלק ממגוון ציוד הקציר מבית ג'ון דיר המיוצג בישראל הכולל בין היתר קומביינים לתבואות, קומביינים לתחמיץ, מכבשי חבילות מרובעות גדולות ומקצרות. החברה משקיעה מאות מיליוני דולרים בשנה במחקר ובפיתוח, במטרה להעמיד את מוצרי החברה בחזית הטכנולוגיה.

  • עוד באותו נושא:
  • חקלאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully