וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי ערוץ 2 וערוץ 10 יוזמנו ליום עיון בנושא סקסיזם בטלוויזיה

רוני קורן-דינר

15.1.2003 / 14:33

זאת, בעקבות שערוריית טופז; קשת התחייבה לבחון מראש את רשימת הנושאים בתוכנית "הראשון בבידור" ואת אופן הצגתם; אם מקרה מסוג זה יישנה, קשת תחויב להפסיק לשדר את התוכנית בשידור חי

בהמשך לראיון השנוי במחלוקת של דודו טופז עם השחקנית נטליה אוריירו, החליטה מועצת הרשות השנייה ליזום יום עיון בנושא סקסיזם בטלוויזיה, בהשתתפות נציגי ערוץ 2 וערוץ 10.

בעקבות הראיון, שבו ליטף טופז את אוריירו ורמז לה רמיזות מיניות, שקלה הרשות השנייה להנחות את הזכיינית קשת להקליט את התוכנית מראש. ביום ראשון השבוע נפגשה ועדת הטלוויזיה של הרשות עם נציגי קשת ושמעה את עמדתם. קשת התחייבה לבחון בקפידה את רשימת הנושאים המופיעים בתוכנית "הראשון בבידור" ואת אופן הצגתם מראש.

הוועדה התריעה בפני הנהלת קשת כי במידה שאירועים מסוג זה יחזרו על עצמם, הם יחויבו להפסיק לשדר את התוכנית בשידור חי. בנוסף, כאמור, יוזמת הרשות השנייה יום עיון בנושא ההיבטים התרבותיים-חברתיים של המגדר בשידורי ערוצי הברודקסט, וליבון סוגיות הקשורות לביטויי סקסיזם. ליום העיון יזומנו אנשי מקצוע בעלי מומחיות בתחום וכן מנהלי התוכניות והעוסקים במלאכת הפקת התכניות בערוצים שבפיקוח הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully