וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה יוצאת במבצע חריג בהיקפו על מוצרי חלב

שני מוזס

28.5.2020 / 12:32

מסגרת המבצע תציע תנובה כי בכל רכישה של 8 מוצרי חלב מתוצרתה, יקבל הלקוח שני מוצרים חינם - הזולים מתוך העשרה. המבצע שיתקיים בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ יתקיים החל מ-1 ביוני ועד 19 לחודש

.

תנובה, חברת החלב והמזון הגדולה בישראל, יוצאת במבצע חריג בהיקפו. במסגרת המבצע תציע תנובה כי בכל רכישה של 8 מוצרי חלב מתוצרתה, יקבל הלקוח שני מוצרים חינם - הזולים מתוך העשרה.

המבצע שיתקיים בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ יתקיים החל מ-1 ביוני ועד 19 לחודש, וכולל את כל מגוון מוצרי החלב של החברה, ובכלל זה גם מוצרים שמחירם נמצא בפיקוח ממשלתי, חלב, גבינות לבנות וצהובות, קוטג', תחליפי חלב, יוגורטים, מעדנים ועוד. המבצע אינו כולל מוצרי המעדנייה.

אייטם על משקה חלב של תנובה שמכיל פחות חלב ממשקה חלב רגיל. יעל געתון, מערכת וואלה! NEWS
עד ה-19 בחודש שני מוצרים חינם/מערכת וואלה! NEWS, יעל געתון

במונחי כמות, מדובר במבצע פחות אטרקטיבי מזה שיצאה איתו החברה על הגבינות המיוחדות שלה לקראת שבועות - ברכישת שני מוצרים, גבינה נוספת בחינם. אולם כעת מדובר במבצע רוחבי שכולל את כל מוצרי החברה, ביניהם כאמור מוצרי בסיס ומוצרים במחיר מפוקח שפונים לפלח שוק גדול יותר.

בשנתיים האחרונות תנובה אמנם הצליחה להגדיל את היקף המכירות הכספיות שלה, אך עשתה זאת על חשבון שחיקה בנתח השוק שלה שירד אל מתחת ל-50% מהמכירות הקמעונאיות בשוק החלב. מבצע בהיקף שכזה עשוי לתרום לחיזוק נתח השוק שלה.

בחברה מסרו היום כי החברה בהמשך ישיר לחג השבועות מתבצע "על מנת לאפשר לצרכניה לחזור לשגרה וליהנות ממוצריה", וזאת על רקע ההשלכות הכלכליות של משבר הקורונה על הציבור בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully