וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלטפורמת המסחר המקוון Plus500 תתן חסות לאלופת שוויץ

3.6.2020 / 7:46

Plus500, שתומכת גם באתלטיקו מדריד, תהיה נותנת החסות הראשית בשתי העונות הקרובות של יאנג בויז, אלופת הליגה השוויצרית בשנתיים האחרונות: "נמשיך לתמוך בספורט מקצועני"

חברת Plus500 הישראלית הנסחרת ברשימה הראשית (Main Market) בבורסה לניירות ערך של לונדון (סימול: PLUS) ונכללת במדד ה-FTSE 250, המפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים (CFDs), הודיעה הבוקר (רביעי) על חתימת הסכם חסות לאלופת שוויץ בכדורגל יאנג בויז. Plus500 תהיה נותנת החסות הראשית של המועדון בשתי העונות הקרובות 2020/21 ו- 2021/22 - עם אופציה להארכה לתקופה נוספת.

500 פלוס עם מועדון יאנג בויז ברן. יחצ,
בתקווה לשותפות פוריה. אנשי יאנג בויז בוועידה עם אנשי Plus500/יחצ

הסכם חסות זה מתווסף לחסויות הספורט הקיימות של החברה, הכוללות שותפות מוצלחת וארוכת שנים עם מועדון הפאר הספרדי אתלטיקו מדריד, כנותנת החסות הראשית של המועדון. שיתוף הפעולה עם אתלטיקו החל בשנת 2015, ובמהלך התקופה זכה המועדון, בין היתר, בליגה האירופית, מפעל הקבוצות המשני של אופ"א. כמו כן, Plus500 הינה נותנת החסות הראשית של מועדון הראגבי האוסטרלי, ה-Plus500 Brumbies.

כחלק מהסכם החסות, הלוגו של Plus500 יופיע בחזית מדי המשחק הרשמיים של יאנג בויז, בכל משחקי הקבוצה ועל גבי חולצות האימון, בנוסף תהיה ל- Plus500 גישה למגוון זכויות מיתוג נוספות.

יאנג בויז ברן נמנית עם מועדוני הכדורגל השוויצריים המצליחים ביותר בזירה הבינלאומית. היא זכתה באליפות בשנתיים האחרונות ושברה הגמוניה ארוכה של פ.צ. באזל. מגרש הוא הסטאד דה סוויס (Stade de Suisse), מהאצטדיונים הגדולים בשוויץ, בעל קיבולת של 32,000 מקומות ישיבה.

דוד צרויה מנכ"ל 500 פלוס. קרן גפני,
מתן חסויות לקבוצות מובילות - חלק מאסטרטגיית השיווק של החברה. דוד צרויה/קרן גפני

דוד צרויה, מנכ"ל Plus500 מסר: "אנו שמחים לבשר על תחילתה של שותפות חדשה עם מועדון הכדורגל יאנג בויז, קבוצת הכדורגל המצליחה בשוויץ והאלופה הנוכחית. Plus500 תהיה נותנת החסות הראשית של המועדון ותמשיך לתמוך בספורט מקצועני בהמשך לתמיכתה במועדון הכדורגל הספרדי אתלטיקו מדריד, ובמועדון הרוגבי האוסטרלי ה- Plus500 Brumbies. מתן חסויות לקבוצות ספורט מובילות הינו חלק מאסטרטגית השיווק של החברה כאמצעי להגברת החשיפה הבינלאומית והעצמת המותג הגלובאלי Plus500".

ואנג'ה גראוול, מנכ"ל יאנג בויז הוסיף: "אנו גאים בכך שחברת Plus500 בחרה להביע מחויבות כה עמוקה במועדון ובמותג יאנג בויז, בו בעת שכולנו בציפייה לשובו של הכדורגל המקצועני בשוויץ לפעילות מלאה. לחברת Plus500 רקע עשיר ומכובד בתמיכה ומתן חסויות לקבוצות מובילות בספורט המקצועני, אנו נלהבים מהצטרפותה כנותנת החסות הראשית של המועדון."

  • עוד באותו נושא:
  • יאנג בויז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully