וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: משה לארי מונה למנכ"ל החדש של מזרחי טפחות

רון שטיין

8.6.2020 / 13:34

את ההליך השקט ונטול הריבים הפומביים הוביל יו"ר הבנק משה וידמן, לארי היה מועמד מוביל לתפקיד מהתחלה, לצד מועמד פנימי מוביל אחר. מהבנק נמסר היום כי "המינוי ייכנס לתוקפו במחצית השנייה של חודש ספטמבר"

דירקטוריון בנק מזרחי טפחות בחר במינוי פנימי ובהמשכיות: משה לארי יהיה המנכל הבא. לארי יחליף את מנכ"ל הבנק היוצא אלדד פרשר, שבתורו החליף כמינוי פנימי וטבעי גם כן, את המנכ"ל שקדם לו, אלי יונס.

הליך הבחירה במזרחי טפחות נמשך כמה חודשים בשל משבר הקורונה שהביא להקפאתו לזמן מה. את ההליך השקט ונטול הריבים הפומביים הוביל יו"ר הבנק משה וידמן. לארי היה מועמד מוביל לתפקיד מהתחלה, לצד מועמד פנימי מוביל אחר.

משה לארי מנכ"ל מזרחי טפחות. דוברות מזרחי טפחות,
בלי פוליטיקות מיותרות. משה לארי/דוברות מזרחי טפחות

בנק מזרחי טפחות נחשב לבנק השלישי בגודלו במשק והוא חווה צמיחה אדירה בשנים האחרונות, הן אורגנית והם באמצעות רכישות ומיזוגים. רכישה שכזו עומדת כיום על הפרק, עם מיזוגו הצפוי של בנק אגוד לתוך מזרחי. מי שמוהיל את עסקת אגוד מטעם מזרחי טפחות הוא לארי.

מהבנק נמסר היום כי "המינוי ייכנס לתוקפו במחצית השנייה של חודש ספטמבר", ואז לארי, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית, ייכנס לתפקיד לאחר יותר מ-20 שנים בבנק טפחות שהפך לחלק מקבוצת מזרחי טפחות ב-2005. בבנק מספרים היום כי "הוא מונה בשנת 2009 לסמנכ"ל ולחבר הנהלה במזרחי-טפחות וכיהן, בין השאר, כ-CRO ומנהל החטיבה לחשבות; כמנהל החטיבה לתכנון, תפעול, נכסי לקוחות ויעוץ, ובשנים האחרונות כמנהל החטיבה הפיננסית".

כניסתו לתפקיד תלויה בקבלת אישור בנק ישראל, שצפוי להינתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully