וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה חדש למנכ"ל רשת 13: מוטי בר-זיו

9.6.2020 / 12:02

בר-זיו, שכיהן בשלוש השנים האחרונות כמנכ"ל מעריב, יחליף את ציון פרץ, שהודיע על פרישה. מנכ"ל רשת 13 אבי בן טל: "תוספת משמעותית ליכולות הקיימות ברשת"

רשת 13

מוטי בר-זיו ייכנס לתפקיד המשנה לאבי בן טל, מנכ"ל רשת 13. בר-זיו בן ה-47, איש ניהול וסחר ותיק, כיהן במהלך 3 השנים האחרונות כמנכ"ל מעריב מקבוצת התקשורת של אלי עזור. הוא צמח בקבוצת ידיעות אחרונות ובתפקידו האחרון בקבוצה שימש כסמנכ"ל ידיעות תקשורת. לאחר מכן, כיהן במשך כ-7 שנים בעיתון 'גלובס' כמשנה למנכ"ל סחר.

בר-זיו הוא בעל תואר ראשון במדעי החברה ותואר שני בלימודי משפט מאוניברסיטת בר אילן. במהלך כהונתו כמנכ"ל מעריב, הגדיל בר זיו את הכנסות העיתון והעלה דרמטית את מספר המגזינים והפרויקטים המיוחדים של העיתון, רתם מפרסמים גדולים כקטנים לפרסום בעיתון והחזיר מפרסמים שלא פרסמו בו בשנים קודמות.

מוטי בר זיו המשנה למנכ"ל רשת 13. רשת 13,
עתיר ניסיון. מוטי בר-זיו/רשת 13

מנכ"ל רשת 13 אבי בן טל אמר: "אני שמח על הצטרפותו של מוטי בר-זיו לרשת 13. מוטי הוא תוספת משמעותית ליכולות הקיימות ברשת, בעיקר לאור הניסיון הגדול והארוך שנים בתחום המדיה. אין לי ספק שהניסיון הרב שצבר הם תוספת משמעותית לתהליכים קצרי טווח וארוכי הטווח שמתכננת רשת 13 ויסייעו להביא את החברה לחוף מבטחים במהרה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לציון פרץ על שמילא תפקיד זה".

בר-זיו מסר: "ראשית, אני מודה לאלי עזור על האמון ועל הדרך בשלוש השנים האחרונות. ביחד הגדלנו וחיזקנו משמעותית את המותג 'מעריב' בקרב קהל הקוראים והמפרסמים. לצד זאת, אני נרגש לקראת האתגר החדש ב'רשת 13', ובטוח שתחת ניהולו של אבי נחזק את הדומיננטיות של רשת 13, לצד הגדלת מספר הצופים מחד והצפת ערך למפרסמים מנגד".

  • עוד באותו נושא:
  • רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully