וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים שסופסוף יהיה לכם כיף ללכת לעבודה? ככה תעשו את זה

בשיתוף נספרסו, בשיתוף נספרסו

5.8.2020 / 7:38

החזרה ההדרגתית לשגרת העבודה לאור שיבושי הקורונה גורמת לבעלי עסקים רבים להשקיע בפתרונות לשיפור האווירה במשרד. אספנו כמה רעיונות שיעזרו גם לעידוד העובדים שלכם

נספרסו אייטם שיווקי. יח"צ,
להתרגל בחזרה למשרד/יח"צ

התפרצות נגיף הקורונה השפיעה על אספקטים רבים בחייהם של עובדים, כמעט בכל תחום במשק. מדובר בתקופה שהתאפיינה בלא מעט שינויים, הן בקרב מי שהוצאו לחל"ת והן בקרב אלה שעברו לעבודה מהבית. ולמרות שהחזרה ההדרגתית למשרד מסמלת תהליך חיובי, היא מגיעה כמובן עם אתגרים משלה. החל מהסתגלות מחדש אל סביבת העבודה ועד לפרידה מכוס הקפה שרבים התרגלו לשתות בנוחות של ביתם. כדי להתמודד עם המצב החדש, בארגונים רבים עושים את המרב על מנת ליצור "נחיתה רכה" בחזרה אל היומיום. הטיפים הבאים יאפשרו לכם לעזור ולהקל במעט על העובדים בחזרה לשגרת העבודה במשרד.

1. שמרו על תקשורת פתוחה

הצורך של חברות וארגונים לשמור על קשר רציף עם עובדים מהבית הוביל למצב בו רבים מהם הקדישו זמן משמעותי לשיחות מרחוק. בין אם מדובר במפגשים יומיומיים בזום, התעדכנות טלפונית וכדומה. במציאות החדשה, דווקא החזרה למשרד עלולה ליצור ריחוק - לאור השילוב בין התחושה שאנחנו יודעים היכן העובדים שלנו נמצאים לבין אוסף המטלות והאתגרים החדשים שממתינים לנו על השולחן.

כדי לא להעניק לעובדים תחושה שהמעבר למשרד משנה גם את האינטראקציה מולם, מומלץ להקפיד על שגרת שיחות התעדכנות לכל הצוות, כמו גם על מפגשי אחד-על-אחד. התעניינו לא רק בענייני עבודה אלא גם במסקנות שלהם מהתקופה בבית. נסו לבחון אם ישנם הרגלים שהם אימצו במהלך הזמן הזה וניתנים ליישום גם בסביבה המשרדית.

2. צרו עבורם "עוגנים" חיוביים

מקומות עבודה שונים מקפידים על מסורת שבועית של Happy Hour, במטרה להעניק לעובדים פעילות נחמדה לחכות לה לאורך השבוע. החזרה לשגרה היא הזדמנות ליזום פעילות כזו או אחרת, שאינה חייבת להיות גדולה או לכלול הוצאות משמעותיות. ארוחת בוקר של כל הצוות לדוגמה, היא הפתעה נחמדה ופעילות מגבשת. אם אתם נערכים לרכישת המזון באופן מרוכז, הקפידו להתחשב מראש בצרכים ובהעדפות התזונתיות של כל עובד.

3. שדרגו את חוויית הקפה שלהם

עבור חלק לא מבוטל מהעובדים, אחד מהיתרונות הבולטים של עבודה מהבית הוא היכולת להתחיל את היום בקצב שלהם. בלי מטלות שכבר מחכות להם על השולחן, שיחת מסדרון שלא ציפו לה או ישיבה דחופה. למרות שהעבודה במשרד מאופיינת בקצב שונה, ישנן דרכים רבות באמצעותן ניתן לעזור להם "להרגיש בבית" לאורך היום. אחת הבולטות שבהן היא להעניק להם את חוויית הקפה האולטימטיבית, שתספק להם איכות שעולה על זו של כוס הקפה הביתית.

מכונות הקפה הייעודיות של נספרסו לעסקים מאפשרות לעובדים ליהנות ממגוון משקאות קפה איכותיים ומפנקים, העשויים מפולים שעברו תהליכי טחינה וקלייה ייחודיים. בעלי עסקים ששילבו מכונת קפה של נספרסו בפינת הקפה המשרדית שלהם יכולים להיות בטוחים שכל עובד ייהנה מהמשקה האהוב עליו בכל בוקר, ללא קשר לסוג הקפה שנהג לשתות בבית. עם Gemini, המכונה האידיאלית של נספרסו למשרדים, המאפשרת הכנה של שתי כוסות קפה במקביל, ניתן להכין מגוון מתכוני קפה עם חלב לצד מתכוני האספרסו המסורתיים, נוסף לאמריקנו ותה. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את התערובת המועדפת, להכניסה למכונה וליהנות מקפה איכותי לאורך כל שעות העבודה.

נספרסו אייטם שיווקי. יח"צ,
שדרגו את חוויית הקפה/יח"צ

4. עזרו להם להתמודד עם הסחות דעת

המעבר מעבודה בבית ריק או בחדר עבודה פרטי אל קומה משרדית מלאת אנשים עשוי להיות מורכב. שקלו שימוש בפתרונות שונים כדי לשמור על רמת הריכוז של העובדים ולעזור להם להתמודד עם הסחות דעת מיותרות. השתדלו להימנע משיחות בהפתעה לטובת מפגשים שנעוצים ביומן מראש, חלקו אוזניות מבטלות רעש למי שזקוק להן וכדומה.

אפשרות נוספת היא יצירת מתחמי עבודה מגוונים לעבודה לאורך היום, כך שלעובדים יהיה מקום שקט לביצוע מטלות אישיות, אבל גם אזור בו יוכלו לערוך סיעור מוחות. תוכלו לשלב במתחם המשותף פינת קפה, כדי לאפשר להם ליהנות משיחה גם באווירה פחות פורמלית.

5. שתפו אותם במפגשים מעוררי השראה

מורכבות התקופה האחרונה והשיבושים שבאו איתה היוו אתגר משמעותי עבור חלק גדול מהעובדים. כדי לרכך את החזרה שלהם למשרד תוכלו לחשוף אותם לרגעים שיעוררו בהם השראה מחודשת. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מפגש עם דמויות מפתח שקשורות לעבודה היומיומית שלהם או לעולם התוכן שבו הם מתעסקים, בין אם מדובר בעובד בכיר בחברה או בגורם מקצועי מחוץ לה. כדי לעמוד בהנחיות תוכלו לארגן מפגש מקוון בזום או להפגיש את הגורם הרלוונטי עם קבוצות עובדים קטנות במשרד, לשיחה מרתקת באווירה אישית על כוס קפה.

לקבלת הטבת חזרה לשגרה עם מכונת קפה עסקית של נספרסו ו-300 קפסולות לחודשיים התנסות חינם - לחצו

נספרסו. יח"צ,
שתפו את העובדים במפגשים מעוררי השראה/יח"צ
בשיתוף נספרסו, בשיתוף נספרסו
  • עוד באותו נושא:
  • נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully