וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בנק הפועלים עודד ערן יוצא לחופשת מחלה "שמשכה אינו ידוע"

רון שטיין

9.6.2020 / 18:11

הדירקטור ראובן קרופיק ימלא את מקומו. עו"ד ערן נכנס לתפקידו כיו"ר הבנק ב-1 בינואר 2017, לאחר שהחל לכהן כדירקטור בבנק כבר בפברואר 2016

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

יו"ר בנק הפועלים , עודד ערן , יוצא לחופשת מחלה "שמשכה אינו ידוע". כך הודיע היום הבנק שדיווח כי "דירקטוריון הבנק החליט כי הדירקטור ראובן קרופיק יהיה ממלא מקום זמני בהיעדרו".

עו"ד ערן נכנס לתפקידו כיו"ר הבנק ב-1 בינואר 2017, לאחר שהחל לכהן כדירקטור בבנק כבר בפברואר 2016, מטעם בעלת השליטה לשעבר שרי אריסון. הוא מונה ליו"ר במקומו של יאיר סרוסי, כשהוא נבחר מחדש לתפקידו גם לאחר שהבנק הפך לבנק ללא גרעין שליטה. בשנה שעברה הוא הוביל את הליך מינוי המנכ"ל בבנק, כשבסופו של יום נבחר למנכ"ל הבנק דב קוטלר, שהועדף על פני מועמדים פנימיים מהבנק. הוא בעל תואר שני במשפטים ותואר שני בספרות.

עודד ערן. תמר מצפי,
רפואה שלמה. עודד ערן/תמר מצפי

בנוסף לתפקידו כיו"ר הפועלים הוא מכהן גם כיו"ר הועד המנהל של עמותת פועלים בקהילה, יו"ר הועד המנהל של קרן פרץ נפתלי, כחבר הוועד המנהל של אוניברסיטת תל-אביב, וכנשיא איגוד הבנקים.

קרופיק הוא דח"צ בבנק מאז פברואר 2016, והיה בעבר מנכ"ל כלל תעשיות ביוטכנולוגיה וכשותף, יו"ר דירקטוריון ומנכ"ל ארטה וונצ'ר גרופ. הוא יו"ר הוועדה לאסטרטגיה ופיתוח עסקי בבנק וחבר בוועדות הביקורת, הממשל תאגידי ומחזיקי עניין והוועדה לטכנולוגיית מידע וחדשנות טכנולוגית.

בנק הפועלים נסחר לפי שווי חברה של כ-29.8 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully