וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: חברת ההנעלה שהולכת קצת אחרת

רונית מטיאס

10.6.2020 / 12:09

וגם: בורגראנץ' חוזרת לקריית אונו, יועז הנדל מבקר בדואר, שאול בן אדרת זורק את המפתחות

הולכים על בטוח

מני מורנו וארנון תורן. רפי דלויה
מני מורנו וארנון תורן/רפי דלויה

חברת DIFFERENT, היבואנית הרשמית של רשת HAVAIANAS בישראל' ממובילות שוק הכפכפים והסנדלים בישראל ובעולם, משיקה בימים אלה בהשקעה כוללת של חצי מיליון AEK, 3 דוכני מכירה חדשים בקניון עזריאלי בתל-אביב, קניון עיר ימים בנתניה, וקניון הנגב בבאר-שבע. הדוכנים החדשים מצטרפים ל-12 חנויות המותג ולעוד כ- 3,000 נקודות המכירה בהן המותג נמכר בפריסה ארצית.

בדוכנים החדשים תוצע קולקציית קיץ חדשה לנשים, גברים וילדים שכולה צבע, פרחים. ואופטימיות המשדרת את ערכי המותג - כיף וחופש. מני מורנו, סמנכ"ל DIFFERENT היבואנית הרשמית של חברת HAVAIANAS וארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, השיקו כוסות.

seperator

חזרה לשגרה

ישראל גל ואלי אורגד. דנה מור,
ישראל גל ואלי אורגד/דנה מור

כחלק ממהלכי החזרה לשגרה, השיקה השבוע רשת בורגראנץ' את הסניף הראשון שלה בקריית-אונו, בקומה השנייה בקניון. השקת הסניף היא חזרתו מיתולוגית של סניף בורגראנץ' שפעל בעיר לפני למעלה משני עשורים ונחשב בשנות ה-80 וה-90 לאחד ממוסדות הבילוי של העיר. ראש העיר ישראל גל, בירך את אלי אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ', על החזרה לשגרה ופתיחת עסקים בעיר.

seperator

על גג העולם

הילה אוביל ברנר וליאור מנור צ. יח"צ,
הילה אוביל ברנר וליאור מנור/יח"צ

רשת האקסלקטורים העולמית Techstars, שלה כ-50 תכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים בעולם, פתחה את מחזור Techstars TLV המיועד לראשונה ל-10 חברות הייטק בינלאומיות העוסקות בתחומים שונים. התכנית תימשך 13 שבועות ובה כל אחת מהחברות שהתקבלו לתוכנית תקבל השקעה של עד 120 אלף דולר.

בן פרייד וליעד הרמן. יח"צ,
בן פרייד וליעד הרמן/יח"צ

לאורך התכנית החברות ייהנו ממנטורינג מעשי בשטח, גישה לרשת העולמית של טקסטארס, לקשרים עם גורמים עסקיים בחו"ל ולחברות בינלאומיות. הילה אוביל, מנהלת התכנית בישראל, יזמית סדרתית שהקימה 3 חברות ואת הארגון החברתי- התנדבותי, "יזמיות", התומך ומקדם נשים יוזמות בתעשיית הייטק, פתחה את התכנית במפגש עם שלושה מנכ"לים של חברות שהשתתפו באקסלרטור בעבר, דרור שפירא, מנכ"ל INVIOU, בן פרייד, מנכ"ל Cred וליעד הרמן, מנכ"ל .SafeHouse

המנכ"לים שיתפו מניסיונם בתכנית, סיפרו על דרכם המקצועית ונתנו טיפים לזימים הצעירים. החל מחשיבות הפיץ ועד גיוסי הון. האירוע הסתיים בקוקטייל על גג הבניין והופעה של אמן החושים, ליאור מנור.

seperator

ביקור השר

דני גולדשטיין, חזי צאיג, , יועז הנדל. ששון תירם,
דני גולדשטיין, חזי צאיג, יועז הנדל/ששון תירם

שר התקשורת הנכנס, ח"כ יועז הנדל, הגיע לביקור ראשון בדואר ישראל, שכלל סיור במרכז הסחר המקוון הארצי, באזורי מיון החבילות והמכתבים. בביקור הוצגה בפני השר האסטרטגיה העסקית של הדואר, הכוללת מיקוד במספר תחומי ליבה בהם תחום הסחר המקוון ובנק הדואר, בשילוב פריסת הסניפים הרחבה ברחבי הארץ לתועלת הציבור, והערכות הדואר לאתגרי השנים הקרובות, עם דגש על פיתוח והשקעות בטכנולוגיה ובחדשנות, לצד המשך התייעלות עסקית.

הנדל אמר כי הדואר הוא תשתית לאומית חיונית לטובת תושבי מדינת ישראל, ולאור הצמיחה הרבה בתחום הסחר המקוון, ימשיך להיות שחקן משמעותי בהורדת יוקר המחיה גם בשנים הקרובות, וציין כי בתחום המקוון חברת דואר ישראל היא מהמובילות בעולם, ועל החברה להמשיך לממש את הפוטנציאל לעמוד בשורה הראשונה עם חברות הדואר היעילות והמהירות בעולם, תוך שיפור השירות ללקוחותיה מתוך אחריות ומחויבות בפריסה רחבה, הן בגבולות והן במרכז הארץ. החברה עומדת בפני רפורמה משמעותית, ויינתן גיבוי משמעותי מהמשרד.

במסיירים: נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת; חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון הדואר; דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל; שמעון פרג'ון, יו"ר ארגון העובדים הארצי.

seperator

פותחים דלת

אורית, רומי ושאול בן אדרת צ. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אורית, רומי ושאול בן אדרת/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

קבוצת COBRA השיקה במסעדת התרנגול הכחול, מנעול ופעמון חכם לבית, הניתנים לשליטה מרחוק ומכל מקום בעולם DOORe-, השף שאול בן אדרת, חובב טכנולוגיה שמח להכין בראנץ' מושקע ומפנק, שבין לבין למד על הפוטנציאל בשיפור סגנון החיים, ובפתיחת דלת ללא מפתחות. אורית ושאול בן אדרת, יהיו בין הראשונים בארץ שיזכו להתקנת המערכת המתקדמת. אורי סוקולוב מנהל הפעילות בישראל וארז לוי, אחראי על פיתוח מערכת DOORe., הציגו את המוצר.

אורי סוקולוב וארז לוי. יח"צ,
אורי סוקולוב וארז לוי/יח"צ
seperator

פתיחה מקוונת

משה ויגדור משה ליאון איציק לארי. סיון פרג,
משה ויגדור משה ליאון איציק לארי/סיון פרג

קרן מנדל ישראל ערכה אירוע לפתיחת בית קרן מנדל בירושלים, שהוקם בהשקעה של 25 מיליון דולר. במהלך הטקס הוקרן סרט על פעילויותיה של הקרן בארץ, שהשקיעה בישראל עד היום כ- 2 מיליארד שקל. בסרט שולבו תמונות מחייו של מורט מנדל ז"ל ודברים שאמר. משה ויגדור, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל ומשה ליאון, ראש העיר ירושלים, השתתפו בקביעת המזוזה.

השתתפו בצורה מקוונת; בני משפחת מנדל; פרופ' יהודה ריינהרץ, נשיא קרן מנדל; סטיב הופמן, יו"ר קרן מנדל, חברי הועד המנהל של קרן מנדל וחברי מועצת המנהלים של חברת פרקווד, קליבלנד.

seperator

מגשימים חלומות

קארן שווק וקרן שקד. יעל צור,
קארן שווק וקרן שקד/יעל צור

נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' אריאל פורת ממשיך בהגשמת חזון הארגון לטיפוח וחיזוק הקשר עם הבוגרות והבוגרים לדורותיהם ,המשמשים שגרירי האוניברסיטה ובין הבוגרים לבין עצמם ליצירת נטוורקינג, ביחד עם ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשות סיגלית בן חיון, הקימו ועד מייעץ, המורכב מבוגרות ובוגרים מובילים ,מתחומי עשייה שונים ומייצגים את כל הפקולטות באוניברסיטת תל אביב, שיתמכו ויתנו מזמנם ,מרצם ומכישוריהם למען גיבוש קהילה שמשפיעה ומשנה עולם.

במפגש פיזי ראשון, דנו בדרכים לגייס תרומות מבוגרים למען הסטודנטים הם: אודי דנינו מייסד ומנכ"ל SAIPS (שנמכרה לחברת הרכב פורד) שגם אירח את המפגש, דביר בנדק שחקן, קומיקאי ומנחה הטלוויזיה, גלעד ארדיטי מייסד שותף ו- COO בחברת התיירות Alice , ד"ר יעקב פרנד ראש היחידה לכירורגיה פלסטית בבי"ח וולפסון , קארן שווק בעלים ומנכ"ל Lucid השקעות בע"מ ,רן פורר -סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת ניאופרם וחבר דירקטוריון מטעם גרעין השליטה בבזק שהגיע היישר מאירוע ברית המילה של בניו התאומים; קרן שקד, בעלים ומנכ"לית B-Pro ; ותומר בלושטיין, מייסד פינק פארק וסמנכ"ל פיתוח עסקי רשת בית בכפר המתראה מתוקף תפקידו עם דיירי רשת בית בכפר ,שלא הסיר את המסכה מעל פניו במהלך כל הפגישה, גם כשהציג את הצעדים והמהלכים במצגת, והסכים להוריד רק למען הצילום. חברי הוועד ד"ר אודי דהן מנכ"ל UBS -Wealth Management בישראל וענת סטריק דהאן- מנכ"לית משותפת רשת מלונות טמרס, נפקדו הפעם.

seperator

יצירות ומסכות

מוניקה לביא, ציפי לנדאו, נאוה דיסנצ'יק, רוני דיסנצ'יק, יגאל  לנדאו. אסף לב,
מוניקה לביא, ציפי לנדאו, נאוה דיסנצ'יק, רוני דיסנצ'יק, יגאל לנדאו/אסף לב

במוזיאון נחום גוטמן לאמנות נערכה פתיחה לתערוכה הקבוצתית "מכניקת הזורמות" המציגה עבודות של 6 אומניות ישראליות, המציגות ציור נשי חצוף, בועט ועכשווי. מוניקה לביא, אוצרת התערוכה ומנהלת המוזיאון אמרה כי בתום תקופה מאתגרת וחסרת תקדים במציאות המקומית והבינלאומית, הם שמחים לפתוח מחדש את המוזיאון, עם תערוכה עוצמתית המעמידה בחזית את המגמות העכשוויות באמנות המקומית ואת השינויים החברתיים והמגדריים שעוברת החברה הישראלית.

באמנותיים: יגאל וד"ר ציפי לנדאו, רותי וחמי גוטמן, חנה פרי-זן, שלמה גרוס, לימור שופמן גוטמן, אורלי אשכנזי, אירמה מיכאלי, נאווה ורוני דיסנצ'יק, מיקי רוזנטל, עירונה טייק, ד"ר דוד וינפלד ובנו האמן יואב וינפלד.

seperator

הגול של אילנית

אילנית לוי. יניב אדרי,
אילנית לוי/יניב אדרי

אילנית לוי, הפרזנטורית של בית האופנה GOLBARY , הצטלמה לקמפיין קיץ 2020 של קולקציית בגדי ערב ואירועים שיעלה בתחילת חודש יולי, בתקציב של 1 מיליון ₪ ויכלול סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ושילוט בכל סניפי הרשת. משה גולברי, מנכ"ל בית האופנה GOLBARY אמר כי עונת הארועים בפתח, ועם החזרה לשיגרה החליטו לעצב קולקציה ייחודית, עשירה ומגוונת של בגדי ערב לנשים, ולהשקיע בקמפיין רחב לקולקציה לצד תמחור במחיר לכל כיס, וליצור בולטות וייתרון.

seperator

הכל זהב

מימי לוזון ועדן פינס. ששון תירם,
מימי לוזון ועדן פינס/ששון תירם

מימי לוזון ואלמה לייזר, השיקו את Glow To Go קונספט טיפולים ייחודי בהשראת הטיפולים שמימי לוזון עושה מאחורי הקלעים של טקס האוסקר, פסטיבל קאן, שבועות האופנה בלונדון, פריז וניו יורק. Glow To Go הנו טיפול ביוטי אקספרס המעניק זוהר מיידי ומשלב את מסכות הזהב והכסף המפורסמות שכבשו את פני הכוכבות הגדולות בעולם, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully