וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: בביג טוענים למהפכה בעולם הרכב

רונית מטיאס

14.6.2020 / 12:13

וגם: קבוצת זאפ נרתמת לעזרה לענף המסעדנות, אגד ומירי רגב עוברים לחשמל, בשטראוס מתנדבים ואסף וייס נאבק ב- BDS

הטעינה הגדולה

ירון קריסי, ישראל רייף וחי גאליס. רפי דלויה
ירון קריסי, ישראל רייף וחי גאליס/רפי דלויה

הנהלת אפקון החזקות והנהלת ביג מרכזי קניות, חגגו במרכז הקניות של ביג בפרדס את סיום פריסת רשת הטעינה הגדולה בישראל במרכזי הקניות של ביג ברחבי הארץ. בשנה האחרונה אפקון פרסה כ-100 עמדות טעינה ברחבי הארץ שתחולל מהפכה בתחום הטעינה החשמלית. אפקון תחבורה חשמלית ומרכזי הקניות של ביג יספקו שירותי טעינה בפריסה ארצית בכלל המתחמים הקיימים והעתידיים של חברת ביג.

בחוגגים: ישראל רייף היו"ר שאמר כי אפקון תחבורה חשמלית גאה להוביל ולבנות את רשת הטעינה הגדולה בישראל ולספק שירותי טעינה לכלל הנהגים בכלי רכב חשמליים ; ירון קריסי מנכ"ל אפקון; חי גאליס מנכ"ל ביג; אודי אליהו מנכ"ל אפקון תחבורה חשמלית.

seperator

גולשים ואוכלים

איתי פז , תומר אגאי, חיים כהן, דיוויד פרנקל, גיא גמזו, גיא בסר, איציק אברזל ונמרוד. יח"צ,
איתי פז , תומר אגאי, חיים כהן, דיוויד פרנקל, גיא גמזו, גיא בסר, איציק אברזל ונמרוד הדס/יח"צ

ענת נטיב, סמנכ"לית השיווק וההכנסות של קבוצת זאפ וגיא בסר, מבעלי קבוצת בלוסטון, ביחד עם שפים המובילים חיים כהן (יפו תל אביב); גיא גמזו (אריה); דיויד פרנקל (פרונטו); ותומר אגאי (סנטה קטרינה), חברו לפרויקט ראשון מסוגו לתמיכה בענף המסעדנות בישראל - "טעם IL- שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון בישראל".

במסגרת המיזם הוקם מתחם תוכן ייעודי באתר "זאפ רסט" - אתר האוכל הגדול בישראל, שייתן במה ליותר מ-600 מסעדות, מצפון ועד דרום, בהן מסעדות ביתיות, רשתות מזון, מסעדות שף וקונדיטוריות, ויאפשר למיליוני גולשים להזמין מבין אלפי מנות ייחודיות במחירים אטרקטיביים של עד 49 שקל, שיינתנו רק לגולשים.

seperator

נסיעה טובה

אבי פרידמן ואסי שמלצר. מקור קמחזי,
אבי פרידמן ואסי שמלצר/מקור קמחזי

אבי פרידמן, מנכל אגד, ואסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה החזקות יבואנית BYD, יצאו ביחד לנסיעה ראשונה על אוטובוס האקורדיון החשמלי הראשון בישראל שיופעל בתוך ירושלים. שרת התחבורה מירי רגב הצטרפה לנסיעה.

seperator

כשעיצוב וטכנולוגיה נפגשים

כשעיצוב פוגש טכנולוגיה טלי, אירה סימנוב, סנדרה רינגלר, מאיה שלגף, אלינור אלון ציום. רונית מטיאס, מערכת וואלה
טלי, אירה סימנוב, סנדרה רינגלר, מאיה שלגף, אלינור אלון/מערכת וואלה, רונית מטיאס

אלינור אלון מנהלת השיווק של חברת דיפנד טכנולוגיות, ומאיה שלג, הבעלים של מותג הטקסטיל היוקרתי MAYA SHELEG SUPER HOUSEWIFE חברו יחד לאירוע משותף לאדריכליות ומעצבות פנים מובילות. חברת דיפנד טכנולוגיות הינה חברת בוטיק המתמחה בפתרונות טכנולוגים למגורי יוקרה אודיו וידיאו, מערכות אבטחה, רשתות מחשבים, חשמל חכם ושליטה ובקרה. מפגש בין אלון לשלג בפרויקטים יוקרתיים, הוליד חיבור מידי שהוליד אירוע נוטף סטייל בביתה של שלג בהרצליה, שנתן ערך מוסף כפול לאדריכליות ולמעצבות הפנים.

אתי ונדרמולן, קטיה רביץ, רונית שיסמן, אלינור אלון, לירון בלומנר. יח"צ,
אתי ונדרמולן, קטיה רביץ, רונית שיסמן, אלינור אלון, לירון בלומנר/יח"צ

שלג השיקה באירוע את ליין הטקסטיל העשיר שלה שכולל מצעים מיוחדים בהתאמה אישית, מגבות מעוצבות, נרות ודיפיוזרים בניחוחות משכרים. המוזמנות נהנו משילוב משובח של סושי רום, קינוחים מפנקים של מולי, מוזיקה של יניב דנן ועוד.

בסטייליסטיות: אתי וונדרמולן, ורד בן-סימון, , ריקי קורי, ליאורה שטרנפלד אליס לידובסקי רונית שיסמן, נורית לשם טלי פלג, יד ימינה של שלג שנמצאת איתה מהיום הראשון; חברותיה של שלג: סנדרה רינגלר, שלי גפני, ליהי גרינר, שירלעלי בוגנים, אירבוה סימנוב, נעמה קסרי ובעלה איש העסקים גל ארז, לובה ג'קסון, מליסה רןף, עדית ורן בן אברהם; בן, דן, ינאי ואור-בניה של שלג.

seperator

לוקחים אחריות

גיורא ברדעה ואסנת גולן. עזרא לוי,
גיורא ברדעה, יפית בק מילשטיין ואסנת גולן/עזרא לוי

בכירי קבוצת שטראוס נטשו את המשרדים, ויצאו לפעילות במסגרת שבוע האחריות החברתית השנתי של הקבוצה ביחד עם כ-1000 עובדי החברה, בהם מנכ"לי החברות הבנות. הפעילות כללה מגוון מיזמי התנדבות ברחבי הארץ, תוך התמקדות בסיוע לאוכלוסיות שנפגעו ממשבר הקורונה ביניהם חקלאים, אזרחים ותיקים ומשפחות מעוטות יכולות.

החיבור לפעילויות השונות נעשה בעזרת עמותות: ONE DAY, פתחון לב, לתת ולקט ישראל, וכללו בין היתר סיוע בשדות חקלאים, אריזת וחלוקת סלי מזון. גיורא ברדעה, מנכ"ל קבוצת שטראוס; אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל; ואסנת גולן, סמנכ"לית תקשורת וקיימות, השתתפו בפעילות שתילת עצי אבוקדו במטע משק גנץ שבכפר פינס ובקטיף ירקות במשק חדווה בגן שאבן יהודה.

seperator

יופי של בוקר

ג'ני צווראני, סנדרה רינגלר, רונית יודקביץ לאה שנירר. שוקה כהן,
ג'ני צווראני, סנדרה רינגלר, רונית יודקביץ לאה שנירר/שוקה כהן

חברת COLLAGEN + השיקה את ליין מוצרי הקוסמטיקה החדשים שלה המצטרפים לתוספי התזונה, בביתה של רונית יודקביץ' בצהלה. יודקביץ', שותפה בחברה ומי שמשמשת כפנים של החברה, ארחה את חברותיה לארוחת-בוקר סטייליסטית של איי בי - חברת הפקה קולינרית AB - culinary production company, הציגה את המוצרים החדשים המשמשים טיפול משלים לתוספי המזון וסיפרה כי הכירה את תוספי המזון לאחר שסייעו להחלמתה לאחר ניתוח להחלפת מפרק ירך שעברה.

רונית יודקביץ, מוטי רייפ, דנה וקסלר ספקטור. שוקה כהן,
רונית יודקביץ, מוטי רייפ, דנה וקסלר ספקטור/שוקה כהן

היו ונהנו: ג'ני צ'ראווני, סנדרה רינגלר, גילת אנקורי, שירלי בוגנים, מוטי רייפ, לאה שנירר, שרונה מרלין. ההשקה המקורית הייתה אמורה להתקיים לפני כחודשיים במסגרת שבוע האופנה, אך נדחתה בגלל ביטולו.

seperator

שותה נדל"ן

ענאן שמשום אבי אלקבץ. בוריס קוזנץ,
ענאן שמשום אבי אלקבץ/בוריס קוזנץ

ענאן שמשום, מבעלי חברת בני פאוזי שמשום, שביצעה מהפכה בשוק משקאות האנרגיה עם המשקה BLU יקים מתחם בילוי וקניות בשם "בלו ואלי" בעפולה בסמוך לבית חולים העמק. המתחם יתפרש על 17 אלף מ"ר ויכלול בתי קולנוע מפוארים, מסעדות ואטרקציות נוספות.

אבי אלקבץ ראש עריית עפולה קפץ לבקר ובחן את התוכניות והשטח המיועד למתחם. שמשום אמר שזהו מהלך ראשון שלנו בתחום הנדל"ן המסחרי, וכתושב הצפון אין שמח ממנו כי זו בשורה אמיתית לתושבי הצפון שלא היה להם עד כה מרכזי בילוי ובתי קולנוע.

seperator

המאבק של וייס

אסף וייס. יהונתן לבל,
אסף וייס/יהונתן לבל

אסף וייס, מנכ"ל עמותת יוניסטרים, ממשיך לסייע במאבק נגד תנועת החרם העולמית נגד ישראל - BDS. וייס הרצה בפני שותפות בוסטון-חיפה, והציג מחוויותיו כסטודנט לשעבר באוניברסיטת קולומביה וכפעיל נגד תנועת החרם העולמית נגד ישראל BDS. וייס שיתף בפעולות שהוא וארגון "סטודנטים תומכים בישראל" נקטו בקמפוסים כנגד הBDS וסיפר על קמפיינים לאומיים שהוביל בארה"ב נגד תנועת החרם כשכיהן כסמנכ"ל בקונגרס היהודי האמריקאי.

וייס הציג את הפעילות של עמותת יוניסטרים, אותה הוא מנהל בישראל, והראה כיצד פעילות העמותה מסייעת לאחד את החברה הישראלית על כלל אוכלוסיותיה השונות ומוכיחה בכל יום כיצד החברה הישראלית יכולה להיות מאוחדת ומגוונת וזאת בניגוד לשקרים המופצים על ידי ה-BDS.

יוניסטרים עורכת בימים אלה מפגשים בין בני נוער חניכי העמותה מרחבי הארץ ותלמידים אמריקאים מביה"ס "דה טולדו" מלוס אנג'לס, במטרה לאחד בין הקהילות בעת משבר הקורונה ובמאמץ משותף לייצר ולפתח מיזמים שיסייעו לאוכלוסיות ברחבי העולם בימי הקורונה.

seperator

על אופנה ועסקים

גיל הראל, איתי לוי ודן איתמר. עופר חג'יוב,
גיל הראל, איתי לוי ודן איתמר/עופר חג'יוב

באחור אופנתי בגלל הקורונה, הזמר איתי לוי, המשמש זו העונה השלישית כפרזנטור של מותג האופנה לי קופר, הצטלם לקמפיין קיץ 2020 בהשקעה של 3 מיליון ₪, כשלצידו יככבו ירדן ויזל ונטע ברזני, ויכלול שלטי חוצות, דיגיטל, מגזינים ופעילות בנקודות המכירה. דן איתמר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת בריל וגיל הראל, מנהל חטיבת האופנה, קפצו לסט וסיפרו כי בימים אלה מותג לי קופר משיק בארץ רשת חדשה לילדים לי קופר קידס.

לוי גילה כי יש לו חלום להיכנס לתחום העסקים, בעיקר בענף האופנה ולהגשים עצמו דרכו. לוי סיפר כי יום לפני הצילומים הקליט שיר חדש שכתב לו דידי הררי, הסינגל צפוי לצאת בקרוב כחלק מפרויקט של עמותה "יד לנשמה", שהוקמה עבור חולים בתסמונת נדירה, הגורמת להפסקת נשימה בשינה, וחלק מהמקרים של מוות בעריסה מאובחנים בתסמונת זו .

seperator

אנרגיה על הגג

ניר פלג. מורג ביטן,
ניר פלג/מורג ביטן

ניר פלג, מנכ"ל חברת "אנרפוינט" מהגדולות במשק בתחום אנרגיה סולרית, הכריז על מיזם חדש במסגרתו החברה תשכיר גגות להקמת מערכות אנרגיה סולריות כשהחשמל יימכר לחברת החשמל ובעלי הנכסים יקבלו דמי שכירות שנתיים עבור הגג.

חברת אנרפוינט תשלם לבעלי הגג כ- 20 אלף ₪ עבור השכרת הגגות בשנה לתקופה של 25 שנים כך שההכנסה שלהם תהיה כ-500 אלף שקל.

seperator

חכו לי ביולי

מורן אטיאס וכוכי איבגי. רונן פדידה,
מורן אטיאס וכוכי איבגי/רונן פדידה

מורן אטיאס הבינלאומית שנבחרה לפרזנטורית של קניון הדר, הצטלמה לקמפיין קיץ 2020. על הסט פגשה לראשונה את לירון אלקיים, מנכ"לית הקניון וכוכי איבגי מנהלת השיווק, שאיחלו לה בהצלחה.

אטיאס סיפרה שהחודש האחרון היה עבורה אחד השיעורים הגדולים שקיבלה והוסיפה שהיא שמחה שניתנה לה האפשרות להתנדב במחלקות של חולי הקורונה, והכניס אותה לפרופורציה כי המחזות שראיתה לא היו קלים אבל היא הרגישה מחויבות לתת מה שהיא יכולה כאישיות ציבורית.

אטיאס עדכנה שהיא בחיפוש אחר דירה בתל-אביב. איבגי עדכנה כי הקמפיין צפוי לעלות בתחילת יולי הקרוב והיא תזכה לראות עצמה מתנוססת בכל רחבי הארץ לרבות שלטי חוצות, אתרי אינטרנט, עיתונות, מגזינים ובזירות הדיגיטל.

seperator

הגשים חלום

אהוד רצאבי וחיים חושן.. איגוד אילן,
אהוד רצאבי וחיים חושן./איגוד אילן

החלום של רו"ח אהוד רצאבי, יו"ר איל"ן על חילופי מידע בין ארגונים ומדינות הנוגעים לאנשים עם מוגבלויות ליצירת גשרים מדיניים וחברתיים בינלאומיים, הוליד יוזמה לשיתוף פעולה עם דרום קוריאה. באמצעות חיים חושן, שגריר ישראל בקוריאה, לפני מספר שנים, תערוכה של ילדי איל"ן נדדה לקוריאה, וסללה את הדרך לקשר בין המדינה לבין איל"ן, לרבות משלחות של נוצרים קוריאנים לישראל וביקור והיכרות עם פעילות העמותה.

משבר הקורונה הביא את שגרירות קוריאה בישראל והשגריר סו דונג גו, להפגין סולידריות, ולאחרונה נחתו בסניפי איל"ן ציוד ואמצעי מיגון שישמשו את מעונות ומרכזי היום של העמותה.

seperator

בקטנה

מפעל הפיס קורא להגשת מועמדויות לחממת מפעל הפיס לאופנה 6 ומזמין מעצבים להצטרף לנבחרת המובילה של ה- Upcoming Designers, המעצבים שייבחרו יזכו למענק כספי בסך של עד 120 אלף ₪ לעיצוב קולקציה, להצגתה בשבוע האופנה ולליווי מקצועי ועסקי דולין מלניק, מנהלת אגף התרבות והאמנות במפעל הפיס אמר כי הם ממשיכים בפעילות חממת מפעל הפיס לאופנה, זו השנה השישית. השנה לנוכח רוח התקופה, החליטו לבקש מהמעצבים שניגשים לקול הקורא לקבל השראה מעולם הקיימות והסביבה ולעשות שימוש בחומרים מקומיים.

+ ברא צמחים, החברה הוותיקה המתמחה בפיתוח וייצור תוספי תזונה, תעניק חסות ראשית למרוץ אופני השטח הישראלי EPIC Israel. שיתוף הפעולה יציב בקדמת הבמה את חשיבות השמירה על אורח חיים בריא ובפרט בקרב ספורטאים המקיימים שגרת אימונים אינטנסיבית.

מהדורת 2020 של טור האופניים הרב שלבי ישראלי-בינלאומי תכונה 'ברא אפיק ישראל' יתקיים בחודש אוקטובר זו הפעם השמינית. בתחרות, המכונה גם הטור דה פראנס הישראלי, צפויים לקחת חלק כ-600 רוכבים והיא תתפרש על פני ארבעה ימים המחולקים לפרולוג (שלב מקדים) ו-3 סטייג'ים שאורכם הוא כ-300 ק"מ בסה"כ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully