וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מקדם מיזמים למען מחפשי עבודה בעקבות משבר הקורונה

16.6.2020 / 10:27

הבנק, בשיתוף פעולה עם ארגון "בעצמי", מרחיב את פעילות "תעסו-קו" למתן סיוע טלפוני ראשוני למחפשי עבודה ושותף ל-CAREER FAIR 2020, יריד תעסוקה וירטואלי בתחום ההייטק למהנדסים ומהנדסות מהחברה הערבית

בנק הפועלים וארגון "בעצמי" מרחיבים את פעילות "תעסו-קו" - קו סיוע טלפוני ראשוני למחפשי עבודה, המספק סיוע מותאם אישי בתחום התעסוקה, כולל ליווי מקצועי, תמיכה רגשית, הכוונה וייעוץ. כיום, הקו זמין לקליטת פניות 24/7 בכל הפלטפורמות (קו טלפוני, אתר אינטרנט, פייסבוק) והמענה ניתן למגוון אוכלוסיות ומגזרים ובמגוון שפות.

השותפות בין בנק הפועלים וארגון "בעצמי" תאפשר לאלפי מפוטרים ודורשי עבודה לקבל ליווי ותמיכה רגשית ומקצועית בתהליך ולהפנות אותם לגורמים מקצועיים בתחום מיצוי זכויות, תוך בניית תכנית תעסוקה מותאמת להם.

הפונים לקו הסיוע מקבלים, בהתאם לצורכיהם, אחד או יותר מהמענים הבאים:

1. הנגשת מידע על שירותים ותכניות תומכות תעסוקה ברחבי הארץ. באמצעות מענה אנושי המשולב עם מרכז מידע אינטרנטי המתכלל מיפוי של תכניות קיימות, באמצעות פלטפורמה אינטרנטית ומתעדכנת.

2. הרחבת הידע בדבר מאפייני עולם העבודה, רכישת מידע עדכני ורלוונטי לתקופת המשבר.

3. רכישת מיומנויות תעסוקתיות וכלים פרקטיים לתהליך יעיל של חיפוש עבודה בימים אלו.

4. תמיכה רגשית בתהליך של חיפוש עבודה ושינוי תעסוקתי תוך כדי עיבוד קונפליקטים והתלבטויות המאפיינים תהליך זה.

5. חיזוק תחושת המסוגלות התעסוקתית בתהליכי חיפוש עבודה, קידום והתמדה.

6. הכוונה בהגדרת מטרה תעסוקתית ברת מימוש וגיבוש תכנית עבודה לשם יישומה.

7. הפניה למיצוי זכויות ע"י הנגשת מידע לפונים באופן אקטיבי (מציאת המידע, יחד עם הפונה, אונליין).

מספר הטלפון של תעסו-קו: 2119*

להרשמה לתעסו-קו

בנק הפועלים מקדם את קו הסיוע תעסו-קו למחפשי עבודה. יח"צ,
בנק הפועלים מקדם את קו הסיוע תעסו-קו למחפשי עבודה/יח"צ

בנוסף, בנק הפועלים שותף ל-CAREER FAIR 2020, יריד תעסוקה וירטואלי בזום למקצועות בתחום ההייטק עבור מהנדסים ומהנדסות מהחברה הערבית. היריד הייחודי הינו יוזמה משותפת של עמותת itworks, צופן מרכזי טכנולוגיה עילית, חברת מעוף ומשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, אליהם חבר המרכז לבנקאות החברתית של בנק הפועלים, כחלק מהרצון לתת פתרונות ברי קיימא לחיזוק כלכלי של ישראל ומיצוי הפוטנציאל התעסוקתי של מהנדסים ומהנדסות מהחברה ערבים.

במסגרת היריד שיתקיים דרך אפליקציית ZOOM בין ה-16 ל-18 ביוני, ושאליו נרשמו עד כה כ-500 אנשים, יוצעו לסטודנטים ובוגרים במקצועות הטכנולוגים מהחברה הערבית עשרות משרות ליבה בעולם ההייטק, כגון: מהנדסי תוכנה, מפתחי תוכנה, מערכות מידע ועוד. חברות מובילות בענף ההייטק ובמשק הישראלי ישתתפו ביריד: אינטל, צ'ק פוינט, אפל, אמדוקס, דל, nvidia, פיליפס, VARONIS, גליל תוכנה, KLA, Qualites ועוד.

כיצד יתופעל יריד CAREER FAIR 2020?

לכל חברה מגייסת המשתתפת ביריד יוקצה חדר או מספר חדרים בזום (לפי דרישת החברה), כאשר מארגני היריד ידאגו לנווט את המועמדים למשרות ספציפיות לחדרים של אותן חברות שמגייסות עובדים לאותם תחומים. במהלך המפגש, החברה תציג את עצמה, את פרופיל המועמדים שהיא מחפשת ואת המשרות הזמינות שהיא מציעה באותו רגע ואת המשרות שיהיו זמינות בחודשים הקרובים.

לאחר ההצגה יפתח החדר לשאלות ותשובות שהמועמדים המשתתפים יוכלו לשאול את נציגי החברות (בקול או בצ'ט). בשלב זה כל המשתתפים שלא ישאלו שאלות ימצאו במצב השתק על מנת שיוכל להתקיים דיון מסודר. נציגים מעמותת itworks וצופן ילוו את המפגשים ויסייעו למחפשי העבודה לקדם את מועמדותם הן בהגשת קורות החיים, ראיונות העבודה וליווי לאורך הקריירה המקצועית של העובד. בנוסף, ילוו את המעסיק בשלב החיפוש, ההשמה וקליטת העובד לחברה.

כל חברה המשתתפת ביריד תפרסם לינק לרשימת המשרות המבוקשות או פרופיל המועמדים שהם מחפשים וכתובת דואר אלקטרוני לשליחת קורות החיים כשכל המידע הנ"ל מכל החברות יהיה נגיש בדף מידע מסודר לכל המשתתפים בכנס. לאחר שהחברה תציג את המשרות הזמינות המשתתפים יוכלו לשלוח את קורות החיים שלהם ישירות לדואר האלקטרוני של החברות. כשהיריד יסתיים החברות המגייסות יוכלו לפנות לכל המועמדים ששלחו את קורות החיים ולהתחיל בתהליך הסינון והגיוס.

להרשמה ליריד התעסוקה CAREER FAIR 2020

המיזמים הללו הם חלק משורה של מיזמים שבנק הפועלים שותף להם כרגע מתוך מטרה לעידוד התעסוקה בציבור הישראלים, במגזרים ייעודיים ובפריפריה

בנק הפועלים מקדם יריד תעסוקה וירטואלי למהנדסים ומהנדסות מהמגזר הערבי. יח"צ,
בנק הפועלים מקדם יריד תעסוקה וירטואלי למהנדסים ומהנדסות מהמגזר הערבי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully