וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דרך: MGM תפתח ותפיק תוכן ישראלי

16.6.2020 / 16:00

חברת ההפקות Tadmor Entertainment של היזם גדעון תדמור ובניהולו של אמיליו שנקר חתמה על הסכם בלעדי עם ענקית הבידור MGM, לפיתוח והפקת תוכן ישראלי המיועד לשוק הבינ"ל בתחומי ה-TV, קולנוע וניו מדיה והחלה בעבודה על פרויקטים משותפים בישראל

חברת ההפקות של היזם ואיש העסקים גדעון תדמור, Tadmor Entertainment, חתמה על הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם ענקית הבידור האמריקאית MGM. במסגרת ההסכם, אותו הוביל אמיליו שנקר, הסטודיו האמריקאי MGM וחברת Tadmor Entertainment ישקיעו יחד במהלך השנתיים הקרובות בפיתוח תוכן של יוצרים ישראלים ליצירות טלוויזיה, קולנוע וניו מדיה שיופקו לשוק הבינלאומי, במטרה ליצור תוכן איכותי וחדשני ברמה הגלובאלית.

גדעון תדמור, אמיליו שנקר. דניאל קמינסקי,
שיהיה בהצלחה. גדעון תדמור ואמיליו שנקר/דניאל קמינסקי

MGM הוקמה בשנת 1924 והיא אחד מאולפני ההפקה הגדולים והמצליחים בעולם, עם זכייה במאות פרסי אוסקר, גלובוס הזהב ופרס האמי. זוהי הפעם הראשונה שבה MGM נכנסת להשקעה בישראל, במטרה לאתר תוכן ישראלי ייחודי שיתאים לשווקים הבינלאומיים. MGM מביאה איתה ניסיון מוכח ואת היכולת לתרום משמעותית בכל אחד משלבי היצירה - משלב הכתיבה ופיתוח התוכן, דרך ההפקה, וכלה בשיווק וההפצה, תוך שימוש ביכולות ובמשאבים הגלובאליים של החברה.

מארק ברנט, היו"ר העולמי של MGM T.V.: " Tadmor Entertainmentחולקת את החזון שלנו לשים את היצירתיות במקום הראשון ולהפיק סיפורים מהמדרגה הראשונה שירתקו קהל מסביב לעולם. השותפות המבטיחה עם גדעון, אמיליו והצוות המרשים שלהם יאפשרו לנו לקחת את הכישרון הגדול של מעגל היוצרים בישראל לבמה הבינלאומית. אנחנו מתרגשים לקראת פיתוח הפוטנציאל והאפשרויות העצומות שמחכות לנו בעתיד ולשיתופי פעולה בפרויקטים גלובליים".

גדעון תדמור, יו"ר Tadmor Entertainment: "אני שמח מאד ש-MGM, ענקית הבידור האייקונית, שותפה לאמונתו בכוחה של היצירה הישראלית ותפעל יחד איתנו לחיבור היצירה והיוצרים הישראלים לתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והניו-מדיה הבינ"ל. להערכתי, דווקא המשבר העולמי מהווה הזדמנות גדולה לקפיצת מדרגה נוספת של במיקום של היצירה הישראלית בזירה הבינלאומית".

אמיליו שנקר, מנכ"ל תדמור אנטרטיינמנט: "אני מבקש להודות למארק ברנט ולנשיא MGM T.V סטיב סטארק על האמון הרב ושיתוף הפעולה. אנחנו נרגשים לראות כיצד הסטודיו המיתולוגי MGM מצטרף לחזון שלנו בנוגע לעוצמת הכישרון של היוצרים הישראלים והיכולת שלנו לספר את הסיפורים שלנו ברמה הגלובלית, ואני שמח לבשר שכבר התחלנו בעבודה משותפת בישראל יחד עם MGM על מספר פרויקטים מרתקים. אנו קוראים ליוצרים הישראלים לפעול איתנו יחד ועם MGM ולקחת חלק במסע לשיתוף היצירה הישראלית עם הצופים ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully