וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת איל"ן יצרה אוגדן זכויות ראשון מסוגו בנושאי הקורונה

17.6.2020 / 0:36

העמותה גיבשה מסמך מסמך זכויות מעודכן הכולל התייחסות להיבטי נגיף הקורונה. המידע באוגדן מחולק לפי נושאים בהתאם לתחומי החיים השונים: בריאות, חינוך, תעסוקה, זכויות בשעת חירום, דיור ועוד

בעקבות משבר הקורונה, לא מעט אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם מוצאים עצמם מבולבלים אל מול הבירוקרטיה וזכאותם להטבות וסיוע ממוסדות המדינה וארגונים שונים. לדוגמה, קיימות אי בהירויות לגבי זכויות המגיעות להורים לילדים עם מוגבלויות הנמצאים בבידוד, זכויות להורים שנמצאים גם כעת בחל"ת, וכמובן התייעצות ושיח על חרדות ומצבי לחץ בעטיו של המשבר.

מנכ"ל אילן בועז הרמן עם עו"ד דקלה סיתי מאיר. יחצ אילן,
מספקים פתרונות לשאלות. בועז הרמן, מנכ"ל אילן עם עו"ד דקלה סיתי מאיר, היועצת המשפטית של העמותה/יחצ אילן

על מנת לסייע ולהקל על המצב, הן על חברי העמותה והן על בני משפחתם, גיבשה איל"ן מסמך זכויות מעודכן הכולל התייחסות להיבטי נגיף הקורונה, שיצא לאחרונה לאור. מסמך זה הינו חלק ממהלך נרחב עליו עמלה העמותה בשנה וחצי האחרונות - אוגדן זכויות לאנשים עם מוגבלויות פיזיות, בשיתוף עם נציבות שיווין זכויות אנשים עם מוגבלויות במשרד המשפטים והקליניקה לזכויות אנשים עם מוגבלויות באוניברסיטה העברית. האוגדן, ראשון מסוגו בישראל, מעודכן לחודש מרץ 2020, עבר תיקוף של כלל הגופים הרלוונטיים, בהם: משרד המשפטים, משרד הרווחה, צה"ל, הביטוח הלאומי ועוד. המידע באוגדן מחולק לפי נושאים בהתאם לתחומי החיים השונים: בריאות, חינוך, תעסוקה, זכויות בשעת חירום, דיור ועוד ומרכז את הזכויות המגיעות לאנשים עם מוגבלויות ולבני משפחתם. ניתן למצוא אותו ולהיעזר בו בכל עת באתר איל"ן.

בועז הרמן, מנכ"ל עמותת איל"ן: "אנשים עם מוגבלות פיזית מתמודדים במצב הנוכחי עם שלל שאלות הנוגעות לציבור כולו בישראל, יחד עם בעיות ואתגרים הנובעים ממצבם הפיזי. איל"ן עומדת לצידם של אנשים עם מוגבלות גם בשעה לא קלה זו ומסייעת בליווי, מיצוי זכויות ותמיכה נפשית. אוגדן הזכויות אשר השקנו הוא חלק מהאסטרטגיה החדשה אותה מובילה העמותה למענם של חברי איל"ן ובני משפחותיהם".

  • עוד באותו נושא:
  • איל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully