וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 משרדים רכשו טפסי המכרז לתקציב הפרסום של הטוטו

איילה צורף

16.1.2003 / 13:40

במכרז יושם דגש על שני נושאים - מיצוב מחדש של המותג טוטו ששקע לאחרונה מול מותגי מפעל הפיס האחרים וגובה העמלות

12 משרדים רכשו את טפסי המכרז לתקציב הפרסום של הטוטו - כך נודע ל-TheMarker. המשרדים שרכשו את הטפסים: ראובני-פרידן IPG, צרפתי-שטרנשוס-זמיר-EURO, פוגל-לוין O&M, ליניאל DDB, גיתם BBDO, שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, לפ"מ, יהושע TBWA, גלר-נסיס, פלד III מזרחי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ושמעוני פינקלשטיין FCB.

היום נערכה פגישה ראשונה במשרדי הטוטו, כפי שמחייב תקנון המכרז. במסגרת הפגישה הגיעו נציגי 10 מתוך 12 המשרדים שרכשו את הטפסים, ועסקו בעיקר בנושאים טכניים הקשורים במכרז. במכרז יושם דגש על שני נושאים - האחד - מיצוב מחדש של המותג טוטו ששקע לאחרונה, לאחר השקת ה-winner ומול מותגי מפעל הפיס; והנושא השני - גובה העמלות.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2002 פירסמה המועצה את המותג טוטו בהיקף של כ-3.1 מיליון דולר. את המותג winner פירסמה בהיקף של כ-3.2 מיליון דולר. משרד הפרסום שיזכה בתקציב הטוטו יטפל גם ברכש המדיה. תקציב המותג שעומד למכרז במחירים ריאליים - 2 מיליון דולר. את הטפסים ניתן עוד לרכוש עד ה-30 בינואר.

ב-7 השנים האחרונות מטפל פובליסיס-אריאלי בכל מותגי הטוטו. בשנת 2002 היה היקף התקציב כ-3 מיליון דולר (ריאלי).

בתום התלבטות ארוכה החליטה המועצה להשאיר את המותג winner בידי פובליסיס אריאלי שיקבל אף הוא תקציב של כ-2 מיליון דולר השנה ויחדיר שני משחקים חדשים Top ו-Match. לשם החדרת שני המשחקים החדשים, החליטה המועצה להגדיל את תקציב הפרסום של winner בכמיליון דולר נוספים.

שלושת המשרדים המטפלים במותגי מפעל הפיס - מק'אן קשר בראל, באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי&ורשבסקי, לא יכולים להתמודד על תקציב הטוטו, אלא במידה שיוותרו על התקציב של מפעל הפיס. כיום משמש יצחק שני כמ"מ מנכ"ל המועצה. יום טוב סמיה הוא יו"ר המועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully