וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: החברות שמניפות את דגל הגאווה

רונית מטיאס

17.6.2020 / 12:30

וגם: המסעדה של בוגר משחקי השף, דיוויד בקהאם מברך, בחיפה מחזקים את העסקים ובבית ברל נותנים כבוד לחיילים

גאווה בנקאית

יהודית לאויאן ברנור ,רם פורתי, גלי יהב, אלי שמעון, מיכאל בן אור וענת בלד.... יח"צ,
יהודית לאויאן ברנור, רם פורתי, גלי יהב, אלי שמעון, מיכאל בן אור וענת בלד/יח"צ

לכבוד חודש הגאווה ציינה חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב של בנק הפועלים את "שבוע הגאווה" בחטיבה, בהתאם להגבלות, האירועים הועברו בזום לעובדים. בין ההרצאות סיפור חיים מעורר השראה של שירלי צ'ארלי קליינמן פעילה טרנסית, בהמשך השבוע, שודר כל יום סרט קצר באורך של 2 דקות המציג את סיפורו האישי של אחד מעובדי החטיבה הגאים. בסיום התקיים פאנל "גאים בטכנולוגיה" שבו עובדי החטיבה הגאים ענו על שאלות במתכונת של "סליחה על השאלה".

seperator

גאווה אבסולוטית

גאווה אבסולוטית. יח"צ,
גאווה אבסולוטית/יח"צ

כחלק ממסורת ארוכה של תמיכה בקהילה הגאה ובאירועי הגאווה שהחלה בשנות ה-80 המוקדמות, מותג אבסולוט משיק פרויקט ייחודי ABSOLUT RAINBOW COMMUNITY. כחלק מהפרויקט, ובשיתוף מרכז התעסוקה הטרנסי במרכז הגאה, יוענקו לאנשים מהקהילה הטרנסית קורסים מקצועיים במגוון תחומים לבחירתם, במטרה להעניק להם כלים חדשניים, להרחיב את הכשרתם התעסוקתית ולרכוש ידע מקצועי רלוונטי.

באמצעות שיתופי פעולה יצירתיים וייחודיים, מושקת המהדורה המיוחדת ABSOLUT RAINBOW שהינה תוספת חדשה לאוסף הסדרות שהציגו את תמיכתן המתמשכת בקהילה הגאה, וכחלק מערכי המותג המקדמים סולידריות, אהבה, שוויון ורב-גוניות. המהדורה המיוחדת נוצרה בהשראת ששת צבעי דגל הגאווה המוצגים על גבי הבקבוק במשיכת מכחול.

seperator

גאווה תוססת

לוגו סודהסטרים בצבעי הגאווה.. דרור בן נפתלי,
לוגו סודהסטרים בצבעי הגאווה./דרור בן נפתלי

סודהסטרים החליפה את צבעי הלוגו שלה המתנוסס מעל משרדי מטה החברה בכפר-סבא, לצבעי דגל הגאווה. בנוסף תארח החברה את חברי ארגון איגי למגוון הרצאות און-ליין בפני אלפי עובדיה בארץ ובעולם, תחת הכותרת: "נוער בסיכון? גם אצלך בבית". אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים העולמית אמר כי גם בעת ביטול מצעדי הגאווה, אסור שמסר השוויון והסובלנות ייעלם מהמרחב הציבורי, זה נכון תמיד, על אחת כמה וכמה בימים אלה, כשאוכלוסיות שלמות ברחבי העולם נאבקות על זכויותיהן הבסיסיות ביותר.

seperator

גאווה מדעית

גאווה מדעית דגל הגאווה 2 אפלייד מטיריאלס. יח"צ,
דגל הגאווה אפלייד מטיריאלס/יח"צ

דגל הגאווה יונף בכניסה למרכז הפיתוח והייצור של חברת ההייטק אפלייד מטיריאלס בפארק המדע ברחובות, גיוון והכלה עומדים בבסיס ערכי אפלייד מטיריאלס, המעסיקה בישראל כ- 1600 עובדים, העובדים יוזמנו להשתתף בחידון ה- Rainbow Trivia שיעסוק באנשים משפיעים מהקהילה וישתתפו בהרצאה וירטואלית שתועבר על-ידי נציגים מארגוני חוש"ן ותהל"ה.

בנוסף תתרום אפלייד לפעילות חוש"ן למימון הרצאות בבתי ספר. בהמשך השנה מתוכננים קורסים מקוונים בנושא גיוון והכלה ויצירת סביבת עבודה סובלנית ותומכת עבור המנהלים והעובדים.

seperator

גאווה אמנותית

אמדוקס ישראל תקיים תערוכה וירטואלית של יצירות בנושאי גיוון מגדרי שיצרו תלמידי מגמות אומנות מכל הארץ בפרויקט משותף עם משרד החינוך. החברה מתכננת לקיים סלונים בהם עובדים יחלקו סיפורים אישיים כחלק מאירועי "גאווה בסלון" בתחילת אוגוסט שמקדמת אגודת הלהט"ב וכן פעילות הסברה על גיוון והכלה שתימשך לאורך השנה בליווי עמותת חוש"ן.

seperator

גאווה בג'ינס

גאווה בגינס מורן גיל, ג'ניפר קים, שני גולדשטיין, עידו גרינברג, אביחי דעי, תמר עמית יוסף. נועם רואקי,
מורן גיל, ג'ניפר קים, שני גולדשטיין, עידו גרינברג, אביחי דעי, תמר עמית יוסף/נועם רואקי

מותג הדנים levi's מציין את חודש הגאווה עם מהדורת טי יוניסקס, וחוגג עם תיק פאוץ' של LEVI'S בשווי 142 ₪ במתנה על קניה, את הפעילות המיוחדת ברשתות החברתיות מובילים שני גולדשטיין, השף מורן גיל, משפיען האופנה אביחי דעי, הטרנסית ג'ניפר קים, השחקנית תמר עמית יוסף, ועידו גרינברג. במסגרת הפעילות כל אחד מהם מעלה סרטון בו הוא מספר את סיפור הגאווה שלו, ויחדיו הם יצרו גם סרטון TIK TOK.

את קולקציה מיוחדת המלווה את אירועי הגאווה מסביב לעולם מאז הקמתה ב-1853, דוגלת ענקית הדנים האמריקאית בערכים של קדמה ושוויון זכויות באמצעות פעילויות חברתיות, תמיכה פומבית וקמפיינים להעלאת המודעות. קולקציית הגאווה מושקת השנה תחת הסלוגן USE YOUR VOICE ומעודדת אנשים להשתמש בקולם, להילחם באפליה וליצור שינוי חיובי. הקו כולל שלוש חולצות יוניסקס עם לוגו וכיתוב בצבעי הגאווה. הקמפיין מתמקד בנושא ביטוי עצמי, וקורא לחברי קהילת ליווייס הבינלאומית לחגוג את מי שהם.

seperator

גאווה עולמית

גאווה עולמית. יחצ אינטל,
גאווה עולמית/יחצ אינטל

חברת אינטל תציין השנה 25 שנים להיווסדו של iGLOBE - ארגון עולמי של עובדי האינטל המשתייכים לקהילת הלהט"ב. כמו בשנים הקודמות, יונפו בקמפוסים של אינטל ברחבי הארץ דגלי גאווה, וייערכו אירועי אונליין, ביניהם מפגש עם אורנה בנאי, שיחה עם הרב בני לאו ושידור של תוכנית "סיפור הגאווה שלי" בה ארבעה עובדים ועובדות של אינטל ישראל, להט"בים והורים לילדים להט"בים, ישתפו את סיפוריהם.

seperator

בובה של מקום

רונן לביא אורן אסידו ושרון בן מוחה. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
רונן לביא אורן אסידו ושרון בן מוחה/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

רונן לביא ושרון בן מוחה, מבעלי מסעדת פופה poupe'e, ושף המסעדה אורן אסידו, השיקו רשמית את תפריט הקיץ. המסעדה שנפתחה רגע לפני הקורונה ונסגרה שבועיים לאחר פתיחתה, נפתחה מחדש לפי הנהלים של בדיקת חום ומתן הצהרה רפואית.

המסעדה נפתחה בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים, כשעל העיצוב הופקד המעצב ניר רן שהפך את חלל מסעדה למתחם כמותו לא נראה בישראל. מאות גופי תאורה מהפנטים, קירות ייחודים, ספות וכורסאות קטיפה, בר מרשים ר וחדרי שירותים בהם תאי השירותים הם בובות בבושקה. השף אסידו, זוכה משחקי השף עונה 3, הציג את התפריט שכולל מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים.

seperator

רואים רחוק

נטע אלחמיסטר, טום אביב ולי אפיק. גיל חיון,
נטע אלחמיסטר, טום אביב ולי אפיק/גיל חיון

לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה, יבואנית מותגי משקפיים, השיקה בדירת פנטהאוז במרומי הקומה ה-22 בגינדי תל-אביב, את קולקציית המשקפיים של דיוויד בקהאם 2020, וחשפה את הקמפיין שנעשה בהשקעה של מיליון שקל. בקהאם לא הגיע אך שלח סרטון ברכה לתושבי ישראל, והביע תקווה שכולם חשים בטוב בתקופה מאתגרת זו, והודה על התמיכה במותג DBeyewear על-אף שכולם שמו את תכניותיהם על הולד, ואיחל חזרה לזמנים נורמליים כמה שיותר מהר.

נטע אלחמיסטר ודיוויד בקהאם. יח"צ,
נטע אלחמיסטר ודיוויד בקהאם/יח"צ

בחוגגים: נטע אלחימסטר הפרזנטורית של הרשת שפגשה בפברואר את בקהאם בהשקה במילאנו; השף טום אביב; אירה דולפין, האישה והכושר, כוכבי חתונה ממבט ראשון.

טום אביב ואירה דולפין. גיל חיון,
טום אביב ואירה דולפין/גיל חיון
seperator

מחזקים את הצפון

דוד עציוני אור שחף וגיל דנקנר. מיכה בריקמן,
דוד עציוני אור שחף וגיל דנקנר/מיכה בריקמן

החברה הכלכלית לחיפה בשיתוף עיריית חיפה, ערכו באצטדיון "סמי עופר" בחיפה, כנס "מחזקים את העסקים בחיפה" שהפגיש בעלי עסקים קטנים ובינוניים בעיר עם בכירי המערכת הבנקאית, ודנו על הזדמנויות ואפשרויות שונות עם החזרה השגרה בצל המשבר הכלכלי.

הכנס נערך ב-3 אולמות בהם שודרו הפאנלים על-מנת לאפשר שמירת מרחק. אמיר איל, האסטרטג הראשי של בית ההשקעות "אינפיניטי", הרצה על הסערה בשווקים הפיננסיים ברמה המקומית והגלובלית בעקבות משבר הקורונה.

במאזינים: עו"ד דוד עציוני, סגן ראש העיר חיפה ויו"ר החברה הכלכלית לחיפה, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה אור שחף; יו"ר קבוצת "דור" גיל דנקנר; דוד קסטל, נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון ושמואל וטנשטיין המנכ"ל; איש העסקים והמלונאי דוד בארי; מנכ"לית חממת HiCenter יעל מיטלמן; מנכ"ל חברת ההתחדשות העירונית "נקסט אורבן" יוסי כהן, בעלי קבוצת "סינטה בר" אלי שחרית; מנהלת אזור חיפה והצפון בבנק "מרכנתיל" ורד אביטן; מנהל מרכז העסקים בחיפה בבנק "מזרחי טפחות" טל רדעי, סגן מנהל מרחב צפון ומנהל המגזר העסקי בבנק "דיסקונט" רוני ליבוביץ', מנהל אזור חיפה והצפון בבנק "לאומי" מונדר מוסא, מנהל העסקים באזור צפון בבנק "הפועלים" דרור הורן.

seperator

תומכים בחיילים

סמדר אילן, ניר הכהן ואורנה פסח.. יח"צ,
סמדר אילן, ניר הכהן ואורנה פסח./יח"צ

במכללה האקדמית בית ברל נערך טקס מצומצם בשל משבר הקורנה, של תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF), במהלכו העניקה אורנה פסח, מנהלת התכנית, לניר כהן, מנכ"ל המכללה האקדמית בית ברל, מגן הוקרה כחלק מחגיגות לציון 18 שנים לפעילות התכנית במהלכן העניקה התכנית מלגות לכ-16,000 סטודנטים בהיקף של כ-185 מיליון דולר.

המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל (לוחמים ותומכי לחימה) ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית. גובה המלגה הינו 4,000 דולר לכל שנת לימוד, כשכל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון. עד כה העניקה התכנית מלגות ל-110 סטודנטים מהמכללה האקדמית בית ברל בהיקף כולל של 1.396 מיליון דולר.

seperator

השקעות בזום

דיוויד אריסון, ליהי סלע, גיא פרנקלין, אסף וייס מנכל עמותת יוניסטרים, דניאל מלכה, ללי דוויד, נורה נסירה, עדי סופר תאני. יח"צ,
דיוויד אריסון, ליהי סלע, גיא פרנקלין, אסף וייס מנכל עמותת יוניסטרים, דניאל מלכה, ללי דוויד, נורה נסירה, עדי סופר תאני/יח"צ

רוני צארום, יו"ר עמותת יוניסטרים ואסף ווייס מנכ"ל העמותה, הפועלת בשותפות הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס, קיימה לראשונה שתי וועדות השקעה בינלאומיות, בשיתוף פייסבוק ישראל וסופרברנדס. בוועדות שנערכו ב-ZOOM, השתתפו מנהלים בכירים מחברות גדולות בעולם, שהחוו דעתם אודות סטרטאפים חדשניים פרי פיתוח חניכי העמותה ביניהם אפליקציה לניהול חיי היום יום של חולי סוכרת, אתר אינטרנטי המחבר את בני הגיל השלישי למפגשים חברתיים לפי תחומי עניין.

בנוכחים: דיוויד אריסון, מנכ"ל חברת מודל עשיית הטוב, ליהי סלע- מעמותת יוניסטרים, גיא פרנקלין, מנהל סוסה נוי יורק, אסף וייס מנכ"ל עמותת יוניסטרים, אבי רמבאום, סמנכ"ל פתרונות אבטחה בצ'ק פוינט העולמית, דניאל מלכה, מנכ"ל IBM ישראל, ללי דוויד, שותפה אוורקראוד, נורה נסירה, Nurmai medical ועדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל

seperator

מצלמים עם רחפנים

פול גלנד , דני רופ, אופיר אורן. לנס הפקות,
פול גלנד , דני רופ, אופיר אורן/לנס הפקות

קניון עזריאלי תל-אביב בשיתוף חברת DJI לייצור רחפנים וטכנולוגיית הדמייה אווירית, השיקו בגלריית הקניון את תערוכת "למעלה 2020" - תערוכת צילומי על מהעולם ומישראל שצילמו בעלי רחפנים ישראליים וזכו תחרות הצילומים הגדולה 2020 של DJI. בתערוכה מוצגות 12 תמונות שבחר צוות שיפוט המורכב ממגוון מומחי צילום ומשפיענים בתחום הטבע, ההייטק. רן גורן, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של קניוני עזריאלי; אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל-אביב; עופר רוזנבאום, מבעלי חברת לופה; פול גלנד, סמנכ"ל בנדא-נציגת DJI בישראל; רועי גליץ- אמבסדור DJI וצלם עולמי; הלל פלוד, יועץ סטארטאפים ובלוגר טק עולמי.

seperator

תורמים למתנדבים

עובדי אינטל מתנדבים. דוברות אינטל,
עובדי אינטל מתנדבים/דוברות אינטל

אינטל ממשיכה לתרום למאבק בנגיף הקורונה, ותעניק מענקים בסך כולל של 2 מיליון שקלים ל-150 עמותות וארגונים בישראל, ולעובדיה המתנדבים. על כל שעת התנדבות של עובד, אינטל תעניק 10 דולר לארגון או עמותה בהם הוא מתנדב.

חלק מ-2 מיליון שקל הגיע במסגרת קמפיין מצ'ינג שהתקיים בכל אתרי אינטל בעולם ובמסגרתו נאספו רבע מיליון שקלים בישראל ונתרמו לעמותות מד"א-עבור חיזוק הצוותים הרפואיים באמצעות אספקת ציוד מגן, ערכות בדיקה וערכות למטופלים מעוטי יכולת; קרן רש"י באמצעות בית יציב-עבור תוכנית בפריפריה הדרומית לילדים מעוטי יכולת, ומתן תמיכה רגשית, לימודית וציוד חיבוריות; וארגון לתת- עבור אספקת מוצרי מזון והיגיינה לרווחת משפחות מעוטות יכולת ולסייע להן לצלוח את המשבר. גאווה נרשמה כשבאינטל ישראל היו מספר התורמים הגבוה ביותר מכל אתר של אינטל בעולם.

seperator

בונים ומעצבים

עמרי אברס, חנוך קס, גיל טופז,  דודי לוי ופנינה רווח. יח"צ,
עמרי אברס, חנוך קס, גיל טופז, דודי לוי ופנינה רווח/יח"צ

גיל טופז , מנכ"ל בנק ירושלים חתם על הסכם שת"פ עם היזם חנוך קאס הבונה את מתחם העיצוב לבית דיזיין סיטי במעלה אדומים, במסגרתו יעניק בנק ירושלים פתרונות פיננסים והלוואות ברגע ללקוחות המתחם, גם למי שאין להם חשבון בבנק ירושלים, פתרון רלוונטי לצרכני דיזיין סיטי שנמצאים בתהליך בחירת מוצרים לבית, השקעה משמעותית בה זקוקים יותר מתמיד להלוואות.

פנינה רווח, מנכ"לית קאס גרופ אמרה כי קבלת ההלוואה במקום, על ידי בנק ירושלים, תוך פרק זמן קצר מקצר את התהליך פלאים. דיזיין סיטי ישתרע על-פני כ-55,000 מ"ר במפלס אחד, יכיל למעלה מ-200 חנויות עיצוב, וגם טרקלין למעצבים, בית מלון, מתחם הסעדה, מתחם ספא.

seperator

שגרה מוארת

ורד קוריסקי, כריסטיאן פלינדט, ניסים בן שוהם. דודי פרץ,
ורד קוריסקי, כריסטיאן פלינדט, ניסים בן שוהם/דודי פרץ

ניסים בן שוהם, מנכ"ל חברת גופי התאורה "קרני תכלת" וורד קוריסקי סמנכ"לית השיווק והמכירות, יארחו בסוף השבוע הבא את אירוע המכירות השנתי באולם התצוגה של החברה ברמת החייל בתל אביב. קוריסקי אמרה כי במיוחד בימים אלה, הם רואים חשיבות בהנגשת גופי תאורה איכותיים במחירים אטרקטיביים.

seperator

כספות או לא להיות

דביר אינדג. מורג ביטן,
דביר אינדג/מורג ביטן

עו"ד דביר אינדיג , מנכ"ל מתחם הכספות בריקסטון מציין שבעקבות המשבר הכלכלי שנוצר בתקופת הקורונה שהביא לגידול של 140% בצ'קים החוזרים ולגידול של כמעט פי 5 בשיעור הצ'קים המבוטלים, בעלי עסקים רבים או בעלי מקצועות נרתעים מלקבל צ'קים ומבקשים תשלום במזומן, תופעה המביאה לגידול של כ-25% מהשכרת כספות פרטיות להפקדות כסף מזומן שבעלי הכספות מוצאים אותו מדי פעם לביצוע קניות ועסקאות.

seperator

חיים לנכסים

שירה מוסקל והדס רוט.. יח"צ,
שירה מוסקל והדס רוט./יח"צ

האדריכלית שירה מוסקל, ומעצבת הפנים הדס רוט, בעלות משרד "הלל אדריכלות ועיצוב פנים", השיקו את המשרדים החדשים שלהן, במגדלי אקרום נדל"ן שבאזור התעשייה רעננה. בין לקוחותיהן בתי קרקע, דירות, משרדים ומגוון רחב של עסקים, כשהמשרד חורט על דגלו להעניק חיים חדשים לנכסים ישנים.

seperator

בקטנה

+בנק הפועלים וארגון 'בעצמי' מרחיבים את פעילות "תעסו-קו" - קו סיוע טלפוני ראשוני למחפשי עבודה, המספק סיוע מותאם אישי בתחום התעסוקה, כולל ליווי מקצועי, תמיכה רגשית, הכוונה וייעוץ, כיום, הקו זמין לקליטת פניות 24/7 בכל הפלטפורמות (קו טלפוני, אתר אינטרנט, פייסבוק) והמענה ניתן למגוון אוכלוסיות ומגזרים ובמגוון שפות. בנוסף הבנק שותף ל-CAREER FAIR2020 יריד תעסוקה וירטואלי בזום למקצועות בתחום ההייטק עבור מהנדסים ומהנדסות מהחברה הערבית. היריד הינו יוזמה משותפת של עמותת itworks, צופן מרכזי טכנולוגיה עילית, חברת מעוף ומשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, אליהם חבר המרכז לבנקאות החברתית של בנק הפועלים.

+קרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית ואגודות ידידי התזמורת בעולם, יקיימו ב- 28 ביוני, אירוע גאלה וירטואלי בינלאומי, שתנחה השחקנית הלן מירן. שידור הגאלה יחל בשעה 21:00 (שעון ישראל), וניתן יהיה לצפות בו בעולם, באתר medici tv ללא תשלום. באירוע שמטרתו תמיכה בתזמורת הפילהרמונית בעקבות משבר הקורונה, יופיעו להב שני, מנהלה המוזיקלי המיועד של התזמורת, נגניה, ושורת כוכבים חברים קרובים של התזמורת. טלי גוטליב, מנכ"לית קרן התזמורת אמרה כי הם אסירי תודה להלן מירן, שניאותה להנחות את האירוע, וציינה כי לאורך החודשים האחרונים שמרה הקרן על קשר איתן עם תורמיה בישראל ובעולם.

+ ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל-אביב בראשות סיגלית בן חיון, ערך לבוגריו אירוע ספורט תחת הכותרת Time Out-עולם הספורט לאן?

דנו על הסוגיות החמות בעולם הספורט פוסט קורונה וההשלכות על אולימפיאדת טוקיו: רונית תירוש יו"ר איגוד שופטי הכדורגל; יואב ברוק, בעלי איסתא ספורט; מגישת הספורט טליה סלנט; ופרופ' מיקי שיינוביץ, מנהל מכון סילבן אדמס לספורט באוניברסיטה, ובוגר הפקולטה לרפואה. אוריאל דסקל, בעל הפודקאסט בכל יום נתון ניהל את השיח בו דנו על פילנתרופיה וכולם הסכימו שיהיה פחות כסף, פרופ' מיקי שיינוביץ אמר שלדעתו הפילנתרופיה תימשך, אבל יהיה פחות כסף, וכולם הסכימו כי נחווה עולם יותר שפוי וצנוע יותר של שכר שחקנים. בבוגרים שצפו והאזינו : דרור לבנת נשיא אייס , ליאור בן פורת מנהל בכיר ב- PwC Israel ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully