וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי התפנק בהשקת קולקציית המשקפיים?

רונית מטיאס

21.6.2020 / 10:59

וגם: ב- IDdesign תומכים באמנות, בשופרסל עוזרים לאלו"ט, מקדמים את התיירות בגליל ובאלביט תורמים באמצעות פלאפל

seperator

עושים עיניים

אילן מרגלית, אירה סימנוב, ג'ני צרווני, אורן שירי. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אילן מרגלית, אירה סימונוב, ג'ני צרווני, אורן שירי/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

קובי צובל, מנהל השיווק של א. שטויר-יבואנית מותגי יוקרה של משקפי ראייה ושמש, השיק בחנות "עיניים" ברמת-גן, את קולקציות המשקפיים של מותגי המשקפיים של Kenzo ו- loewe celine. את האירוע הפיקה אירה סימונוב, מנהלת דיגיטל ואושיית אינסטגרם עם מעל 100 אלף עוקבים שאף הזמינה את חברותיה הטובות לבוקר שכלל שמפניה, פירות ופינוקים, צובל הציק את הקולקציה וסיפר על טרנדים מובילים.

אירה סימנוב, טיטי איינהו, קובי צובל, רומי גיאור. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אירה סימנוב, טיטי איינהו, קובי צובל, רומי גיאור/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

היו ונהנו: אורן שירי, הבעלים של חנות "עיניים"; מעצב השיער אילן מרגלית בעל מספרה בשכנות; ג'ני צרווני, פאולינה אלברשטיין, לובה יעקובסון, טיטי איינהו, ועוד.

seperator

הרוח שבחומר

אורית בנבנשתי וקותי לוריא. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אורית בנבנשתי וקותי לוריא/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

משפחת איתני ארחה באולם התצוגה המחודש של רשת IDdesign ברמת-גן, את אירוע פתיחת התערוכה "הרוח שבחומר" שאצרה אסתי קסטרו, בת זוגו של עופר איתני, מנכ"ל "כרמל גרופ" ומבעלי הרשת, שאף מציגה בתערוכה. בתערוכה המצדיעה לאומנות הקרמיקה הישראלית, מגוון פריטים אמנותיים ששולבו בין רהיטי הקולקציה החדשה באולם התצוגה.

עדן ורוית קלוד, תמר עמיעד וערן יסעור. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
עדן ורוית קלוד, תמר עמיעד וערן יסעור/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

קסטרו אמרה כי התערוכה נולדה מתוך רצון לתת במה לאמנות הקרמיקה הייחודית הקיימת ומתפתחת בישראל, והיא מאפשרת הצצה אל עולם צבעוני ומרתק, של אמנות קרמיקה עכשווית מזווית ראיתם של האמנים. איתני הוסיף כי החליטו ברשת IDdesign לאמץ את האמנים המקומיים, והאומנות הישראלית עוברת תקופה לא קלה בעת האחרונה וכולם מצווים להתגייס ולסייע.

מיכל צרבינסקי, עלמה אפרת מוסקוביץ, ואורן נורי. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מיכל צרבינסקי, עלמה אפרת מוסקוביץ, ואורן נורי/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

התערוכה פתוחה לקהל הרחב עד סוף יולי.

עופר איתני ואסתי קסטרו. רפי דלויה
עופר איתני ואסתי קסטרו/רפי דלויה

באמנותיים: ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר; אתי עמיעד וערן יסעור מבעלי סופרברנדס ישראל; רינת ומוטי כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית ובנם דניאל; נוגה וימן; ורדה והאדריכל יואב מסר; עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה; אירינה שלמור; שוקי אברמוביץ', יונה וחני פוגל, חנה ורון לבקוביץ', אלי גידור, האדריכל עודד חלף.

seperator

להכיר לקבל לשלב

להכיר לקבל לשלב. יח"צ,
להכיר לקבל לשלב/יח"צ

אורי אוברוצקי, יו"ר קבוצת GOOOD, נבחר להוביל את המהלך הפרסומי של אלו"ט ושופרסל, כשהקונספט השנה הוא להוביל למודעות והבנה דרך הסיסמא: להכיר. לקבל. לשלב. ועכשיו גם לתרום!

ליטל פורט, אורי אוברוצקי, יואב חפר. יח"צ,
ליטל פורט, אורי אוברוצקי, יואב חפר/יח"צ

תרומה של 10 ש"ח תאפשר לאל"וט להמשיך לטפל ולקדם ילדים ובוגרים עם אוטיזם. המבצע יחל היום בקופות רשת שופרסל. בסוף השבוע התייצב אוברוצקי במשרדי אלוט, שם העניקו לו יואב חפר המנכ"ל וליטל פורת הדוברת תמונה על תרומתו לאל"וט. אוברוצקי הודה ואמר, תעשו טוב...יהיה טוב.

seperator

אוצרות בגליל

ירדן עוז, שרית ישי לוי, אמיר אופנהיימר, אילן אופנהיימר ונדב ארבל. משה לוי,
ירדן עוז, שרית ישי לוי, אמיר אופנהיימר, אילן אופנהיימר ונדב ארבל/משה לוי

צוות אוצרות הגליל-מיזם פילנתרופי להגברת התיירות בגליל המערבי שבראשו עומדת הפילנתרופית והיזמית החברתית רעיה שטראוס בן-דרור, קפץ למסעדת פינגווין המיתולוגית בנהרייה, והעניק לאילן ואמיר אופנהיימר הבעלים שהם דור שלישי ורביעי למסעדה, את "תו מומלץ אוצרות הגליל" המוענק לתיירנים מצטיינים של המיזם. התו מוענק למסעדות, בתי-מלון, צימרים, אטרקציות תיירותיות ועסקים אחרים שנבדקו במשך תקופה ארוכה על-ידי צוות מקצועי של המיזם, ונמצא כי הוא עומד בסטנדרטים המחמירים של אוצרות הגליל.

seperator

ולנו יש פלאפל

עובדי אלביט מערכות. אלביט מערכות,
עובדי אלביט מערכות/אלביט מערכות

החברה הביטחונית אלביט מערכות וחברת סיבוס הפועלת לשיפור ה-wellbeing של עובדי החברות, חברו לשיתוף פעולה מיוחד במסגרת המיזם החברתי 'מנת הדגל' שמטרתו לתמוך בעסקים קטנים, ולסייע להם ביציאה ממשבר הקורונה. על כל מנת פלאפל שהזמינו עובדי אלביט, תרמה סיבוס מנת פלאפל לנזקקים.

עובדי החברה השתמשו בתקציב הסיבוס שלהם והזמינו משלוח מנות פלאפל ממגוון דוכני הפלאפל בסביבת משרדי החברה. מיזם מנת הדגל מקדם ערבות הדדית וסולידריות חברתית ומעודד רכישה מרוכזת מבעלי עסקים קטנים, לטובת תרומה לעמותות ומוסדות רווחה, המיזם מקווה להעלות את המודעות לאקטיביזם צרכני-קניה בעסקים קטנים; דרכה יוכל לסייע בהנעת הכלכלה המקומית ושיקומה.

seperator

חוזרים לשיגרה

אורי להב ומאיה שליו שרוני. יח"צ,
אורי להב ומאיה שליו שרוני/יח"צ

אורי להב, מנכ"ל רשת החשמל והאלק' א.ל.מ, ערך סדנת מנהלים 'פוסט קורונה' להנהלת הרשת ול-42 מנהלי החנויות בביסטרו 56 במרינה הרצליה. להב הודה למנהלים על ההתגייסות והעבודה המאומצת בתקופת הקורונה ושמח לפגוש את כולם שוב במתכונת מלאה, והציג את תכנית העבודה הרשתית להמשך השנה. בסיום הסדנה נהנו מארוחת צוהריים. דורון אליעזר, סמנכ"ל המכירות של הרשת, שרון רחמים סמנכ"ל הרכש, מאיה שלו שרוני סמנכל"ית השיווק, ודודו בנט סמנכ"ל הכספים.

seperator

חגיגה בג'מבו

ירדן אדרי ורועי ונונו. מאיה גילת,
ירדן אדרי ורועי ונונו/מאיה גילת

רשת "ג'מבו סטוק" השיקה את הסניף התשיעי שלה בקניון ארנה, הרצליה פיתוח, רועי ונונו, מבעלי הרשת, ארח את: נטלי דדון, לאה שנירר, ג'קי אזולאי, ג'וזי זירה ואתי קובו שנהנו מדי ג'יי שהרים את מצב הרוח.

seperator

חמסה חמסה

קורין גדעון וגל שרון. ערן מילוא,
קורין גדעון וגל שרון/ערן מילוא

הטאלנטית ומנחת הטלוויזיה קורין גדעון הפרזנטורית של עדשות המגע אלקון (זו העונה חמישית), הצטלמה בסניף סופר פארם לונדון מינסטור תל-אביב לקמפיין שכולל סרטונים קצרים והומוריסטים. גל שרון, מנהל תחום האופטיקה ברשת סופר פארם קפץ לבקר.

seperator

מחדשים ומתחדשים

יאיר קינד, אילנית גריוביץ'-ברגר. סיגל משה אזולאי,
יאיר קינד, אילנית גריוביץ'-ברגר/סיגל משה אזולאי

בקניון עופר סירקין בפתח תקווה הושקה חנות קונספט אאוטלט של מותגי משקפיים בינלאומיים של רשת אירוקה. אילנית גריוביץ' ברגר, מנכ"לית קניון עופר סירקין, ויאיר קינד, מנהל רשת אירוקה, גזרו את הסרט וחשפו את הקולקציות של המותגים המובילים, בניהם גוצ'י, פראדה, רייבאן, דולצ'ה גבאנה, ארמני, סלין, ורסצ'ה, מארק ג'ייקובס, אוקלי, טומי הילפיגר ועוד.

גריוביץ ברגר סיפרה כי הסניף משתרע על שטח של כ-50 מ"ר וניפתח בהשקעה של300,000 ₪, קינד אמר כי בחנות מוצעים למעלה מ-1000 דגמי משקפיים מעונות הקודמות של המותגים הבינלאומיים המובילים, במחירי אאוטלט החל מ-75 ₪ לזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully