וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנת משלוח? קבל אותו היום: שיתוף פעולה פורץ דרך בין Gett ל-eBay

23.6.2020 / 12:12

מוכרים ב-eBay יוכלו לשלוח את המוצר עם Gett Delivery, כך שיגיע באותו היום לבית הלקוח: "מעטפת תמיכה לבעלי העסקים והזמים שמקלה על האפשרות לקיים סחר"

Gett Delivery, פלטפורמת המשלוחים החכמה של Gett, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית המסחר המקוון eBay והשתיים יאפשרו שירות משלוחים מהיום להיום. הפלטפורמה החדשה תאפשר למוכרים הישראלים באיביי לשלם עבור המשלוחים ולשלוח את המוצרים באמצעות שליח Gett Delivery שיגיע לאסוף אותם מביתם או מבית העסק, ויספק אותם לקונים הישראלים באותו היום בדיוק. התהליך יחסוך למוכרים זמן יקר, יקל על קליטת המשלוחים ויאפשר תהליך ניטור של הפריטים בכל שלבי ההזמנה ובנוסף יאפשר שירות חסר תקדים של הזמנת מוצר אונליין וקבלתו באותו היום כנהוג במדינות רבות בעולם.

אנה פלקין. אייל טואג,
"שיפור משמעותי של חווית הקנייה". אנה פלקין/אייל טואג

שיתוף הפעולה החדש יאפשר לקונים הישראלים ליהנות ממשלוחים מהיום להיום עד לפתח הבית (בהתאם לאזורי החלוקה של Gett Delivery) ובמקביל לעקוב באופן מקוון (אונליין) אחרי החבילה ולקבל מידע חשוב, כמו פרטי השליח להתקשרות, וכן טווח שעות מדויק שבו השליח עתיד להגיע. כחלק מהשקת הפלטפורמה החדשה תציע איביי למוכריה שובר הטבה בגובה של כ-30 שקלים לשימוש הראשון בשירות .Gett delivery

עופר אורינגר, מנהל חטיבת לקוחות אסטרטגיים ב- Gett delivery מסר: "זוהי עוד דוגמה לאופן שבו טכנולוגיה ומצוינות תפעולית מאפשרת לנו לסייע לחברות הגדולות במשק להתמקד במיומנויות הליבה שלהן ולהתאים את עצמן לדרישות השוק המשתנות. המהלך המשותף שלנו ייעל את הליך השילוח עבור המוכרים של eBay ישראל - תוך כדי שהוא מאפשר להם לקצר את זמני השיגור מצד אחד ולהעניק ללקוחות שליטה מלאה על הליך קבלת המשלוח עצמו".

אנה פלקין מנהלת חטיבת הפיתוח העסקי ב- eBay ישראל מזרח אירופה, רוסיה ואפריקה: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות הינו עוד צעד של eBay בתוכנית רחבה לתמיכה בעסקים קטנים ובינוניים אותה השקנו עם פרוץ משבר הקורונה. כחלק מהתוכנית יצרנו מעטפת תמיכה לבעלי העסקים והיזמים בתחומים השונים שהקלה משמעותית על האפשרויות לקיים סחר מקוון כאשר האפשרויות הפיזיות הלכו והצטמצמו עד לסגירה מוחלטת. כענקית בתחום הסחר המקוון ברור לנו שמלבד שורת הטבות כספיות משמעותיות, יעוץ והדרכה מקצועי להקמת עסק באונליין ושיפור תהליך המכירה, בסופו של דבר ישנו הנדבך הלוגיסטי (שילוח) שהוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח ולכן באמצעות שיתוף פעולה זה, אנו מאפשרים לבעלי העסקים הישראלים למכור לישראלים ולאפשר אספקת המוצרים באותו היום, דבר המאפשר שיפור משמעותי של חווית הקניה".

  • עוד באותו נושא:
  • ebay
  • Gett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully